کونیکو یامامورا کیست

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,286
79
جواب کونیکو یامامورا کیست را در مجله آموزش همیارخاص ببینید | ⚡️ جواب 100 % درست اینجاست

 یامامورا.jpg

سوال :

کونیکو یامامورا کیست

همیارخاص جواب این سوال را برای شما گردآوری کرده است

جواب :

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، بعد از سالها زندگی در ایران و خدمت به جانبازان جنگ تحمیلی، حالا خودش را یک مسلمان ایرانی معرفی میکند. هرچند که سالها قبل در کشور ژاپن و در خانواده ای بودایی مذهب متولد شده و تا بیست و یک سالگی تحت آموزه های بودایی بوده، اما ازدواج با یک جوان مسلمان ایرانی مسیر زندگی اش را تغییر داده و آنقدر روحیات انقلابی و اسلامی اش را تقویت کرده که فرزند نوزده ساله اش در جبهه های جنگ تحمیلی ایران به شهادت رسیده است.

کونیکو یامامورا که حالا خودش را با نام ایرانی «سباء بابایی» معرفی می کند، اصالتا ژاپنی و مادر «شهید محمد بابایی» است؛ جوان نوزده ساله ای که هم در دوران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی فعالیت های زیادی داشته و هم در زمان جنگ تحمیلی با وجود سن کم، راهی جبهه ها شده تا از اسلام و ایران دفاع کند و در نهایت هم در عملیان والفجر یک در منطقه فکه به شهادت رسید.


🤩جواب های بیشتر را در مجله آموزش ببینید، همچنین میتوانید سوالات خود را پس از عضویت در سایت ، در بخش آموزش ارسال کنید
⭐همچنین میتوانید از سایر بخش های سایت مانند اخبار و مجله ها ، دانلود آهنگ و... سایت دیدن فرمایید
 
  • برچسب ها
    اسدالله بابایی یزدی بیوگرافی کونیکو یامامورا خانم کونیکو یامامورا مادر شهید محمد بابایی سلمان بابایی برادر شهید محمد بابایی شهید محمد بابایی ژاپنی عکس شهید محمد بابایی عکس پدر و مادر شهید بابایی پدر شهید محمد بابایی ژاپنی کونیکو یامامورا درگذشت کونیکو یامامورا سبا بابایی کونیکو یامامورا کیست
  • آمار انجمن

    موضوع ها
    48,721
    ارسال ها
    56,133
    کاربران
    3,409
    جدیدترین کاربران
    Mehdi00842
    عقب
    بالا