کد پایچو چیست

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,287
79
کد پایچو چیست ، را در همیارخاص بخوانید


ستاره | سرویس عمومی – برخی از افراد در دنیا به خصوص در کشور چین اعتقاد دارند که اعداد تنها برای شمارش و محاسبات نیستند و هریک از آنها قدرت یا پیام خاصی دارند. هر فرد بر اساس تاریخ تولد و جنسیت، دارای عدد شانس خاصی است که استفاده از آن در موقعیت‌های مختلف می‌تواند برای او ثروت و خوش‌شانسی به همراه داشته باشد. اگر شما نیز دوست دارید با عدد شانس خود آشنا شوید و معنای آن را بدانید، با ما همراه باشید. در این مقاله قصد داریم نحوه محاسبه این عدد را به شما آموزش دهیم و اعداد خوش شانس را به شما معرفی کنیم.

نحوه محاسبه عدد شانس​


عدد سرنوشت یا شانس به دو روش زیر قابل محاسبه است:

روش اول

این روش به عدد شانس چینی معروف است زیرا مردم چین که بسیار به عدد شانس اعتقاد دارند از این روش برای برای پیدا کردن آن استفاده می‌کنند. شما می‌توانید با عدد شانس چینی خود عنصر وجودی و جهت‌های جغرافیایی موافق و خوش‌شانس خود را پیدا کنید. محاسبه عدد شانس چینی به طریق زیر است.

۴. عدد به دست آمده عدد شانس شماست.

روش دوم

در این روش برای پیدا کردن عدد شانس یا سرنوشت به عددی یک رقمی از یک تا ۹ می‌رسیم که بر اساس سال، ماه، و روز تولد فرد محاسبه می‌گردد. برای این کار باید تمامی اعداد موجود در تاریخ شمسی کامل تولد خود را با یکدیگر جمع بزنید. برای مثال اگر شما متولد ۱۳۷۱۹۲۵ باشید ۵ ۲ ۹ ۱ ۷ ۳ ۱ را جمع می‌کنید که حاصل آن عدد ۱۰ می‌شود. سپس ۱ را با ۰ جمع می‌بندیم و به یک عدد یک رقمی یعنی ۱ می‌رسیم که این عدد، همان عدد سرنوشت یا شانس شماست.

تفسیر عدد شانس​


پس از اینکه عدد مربوط به شانس خود را از طریق هریک از روش‌های گفته شده پیدا کردید می‌توانید تفسیر آن را در این قسمت بخوانید و از شخصیت خود اطلاعات بیشتری کسب کنید:

عدد شانس متولدین هر ماه​


عدد سرنوشت یا شانس شما بسته به اینکه در چه ماهی متولد شده‌اید، متفاوت است. برخی افراد معتقدند که استفاده از این عدد در زندگی باعث خوش‌شانسی و خوش اقبالی می‌گردد. برای هریک از ماه‌های سال دو عدد شانس وجود دارد که در جدول زیر مشاهده می‌کنید:

عدد شانس بر اساس سال تولد چینی​


چینی‌ها اعتقاد زیادی بر تاثیر اعداد شانس بر زندگی انسان‌ها دارند و آن را با طالع بینی خود تلفیق کرده‌اند. آنها باور دارند که بر اساس اینکه در چه سال چینی به دنیا آمده‌اید اعداد شانس متفاوتی خواهید داشت که در زندگی شما موثر هستند و استفاده از آنها برای شما شانس و ثروت خواهد آورد.

معرفی اعداد خوش شانسی​


در طول تاریخ اعتقاد بر این بوده است که برخی از اعداد، شانس بیشتری برای افراد به همراه دارند و انتخاب آن اعداد خاص باعث می‌شود که شانس بهتری در زندگی خود داشته باشند. در هر تاریخ و فرهنگ اعداد خاص زیادی وجود دارد که ما در اینجا به مهمترین آنها می‌پردازیم.

سخن آخر

از آن جایی که ذهن خارق‌العاده انسان با باور کردن قلبی یک موضوع به اتفاق افتادن آن عینیت می‌بخشد، باید بدانیم که در صورتی‌ که به قدرتمند بودن اعداد شانس اعتقاد داشته باشیم ذهن ما به آنها قدرت می‌دهد تا اتفاقات زندگی شما را با خوش شانسی همراه کند. حال این تصمیم شماست که چه باوری درباره اعداد شانس داشته باشید. عدد هفده یکی از اعدادی است که تفاسیر متفاوتی از آن در فرهنگ‌های مختلف وجود دارد. اگر تمایل دارید از رمز و رموز بیشتر اطلاع پیدا کنید پیشنهاد می‌کنیم مقاله راز عدد هفده چیست؟ بررسی اسرار مهم آن را مطالعه کنید. نظر شما درباره اعداد شانس چیست؟ آیا به آن‌ها باور دارید؟ فراموش نکنید که شما می‌توانید نظرات و پیشنهادات خود را با ما و سایرین همراهان ستاره در میان بگذارید.


اگر این مطلب نیاز به اصلاح و یا تکمیل دارد اطلاع دهید
 
  • برچسب ها
    هیچ
  • آمار انجمن

    موضوع ها
    48,722
    ارسال ها
    56,134
    کاربران
    3,409
    جدیدترین کاربران
    Mehdi00842
    عقب
    بالا