چگونه در صف خرید سهام بخریم

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,286
79
در صف خرید سهام بخریم / خرید سهام در صف خرید / خرید سهم در صف خرید / چطور در صف خرید سهام بخریم / چگونه در صف خرید سهام بخرم /


چگونه در صف خرید سهام بخریم.jpg




❌ توجه ❌
بخشی از سوال و جواب ها از سطح اینترنت جمع آوری شده است :

سوال :

با سلام
ببخشید من چند تا سوال و پاسخ شما را خواندم ولی متوجه نشدم که وقتی می خواهیم در صف های اول خرید قرار بگیریم، کلا چه کار باید انجام دهیم.
آیا حتما باید ساعت ۸:۳۰ سفارش بزاریم؟ آیا می شود روز قبل بعد از ۱۲:۳۰ سفارش بگذاریم و فردا خود به خود بیاد صف های اول قرار بگیره؟
در کل لطفا استراتژی لازم برای قرار گرفتن در صفهای اول خرید را یکبار اعلام نمایید. خیلی خلیلی ممنون از لطفتان


پاسخ ها :

1 :
با سلام
به طور کلی اولویت خرید با کسانی است که با بالاترین قیمت سفارش را اعلام کنند. اگر قیمت چند سفارش یکسان بود آن هایی در اولویت هستند که زود تر سفارش خود را گذاشته باشند. همچنین زمان سفارش گذاری از ساعت هشت و نیم صبح لغایت دوازده و نیم ظهر است. شما می توانید برای سفارش های خود تعیین کنید که می خواهید سفارشتان تا چه زمانی باقی بماند (مثلا می خواهید همین امروز سفارش بعد از اتمام ساعات معاملاتی برداشته شود یا اینکه می خواهید برای روز های آینده نیز باقی بماند).
با آرزوی موفقیت


2 :

صف اول خرید مخصوصا برای فرابورس از ۸:۳۰تا ۹ است.اینکه ابتدای صف قرار بگیرید کا راحتی نیست چون عرضه کنندگان یا تقاضا کنندگان دائما در حال رصد نرخ دیگران و عقب نماندن هستند در نتیجه حس ششم و نرخ مناسب شما میتوان به صف اول نزدیکان کند.ساعت کاری بورس ۱۲:۳۰بسته میشود و سامانه بعد از آن رد سفارش میزند


3 :

سلام دوست عزیز،
برای اینکه در یک روز معاملاتی در یک نماد مشخص، سفارش شما در ابتدای صف خرید یا فروش قرار بگیرد لازم است به صورت آنلاین در همان روز راس ساعت ۸:۳۰ سفارش خود را ثبت کنید.


شما هم میتونید سوال و جواب های خود را از فرم زیر ارسال کنید
 
  • برچسب ها
    خرید سهام در صف خرید خرید سهم در صف خرید در صف خرید سهام بخریم چطور در صف خرید سهام بخریم چگونه در صف خرید سهام بخرم
  • آمار انجمن

    موضوع ها
    48,721
    ارسال ها
    56,133
    کاربران
    3,409
    جدیدترین کاربران
    Mehdi00842
    عقب
    بالا