چرا نت گوشیم کار نمیکنه

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,286
79
جواب چرا نت گوشیم کار نمیکنه را در مجله آموزش همیارخاص ببینید | 🟢 جواب 100 % درست اینجاست

چرا نت گوشیم کار نمیکنه.jpg

سوال :

چرا نت گوشیم کار نمیکنه

همیارخاص جواب این سوال را برای شما گردآوری کرده است

جواب :

اپراتور شبکه به وسیله‌ی APN گوشی موبایل شما را به اینترنت متصل می‌کند. APN اساساً برای فراهم کردن اینترنت برای اسمارتفون، تنظیمات مهم مثل آدرس IP را تنظیم می‌کند. یک دلیل وصل نشدن اینترنت گوشی این است که این روند گاهی اوقات ممکن است اشتباه انجام شود و نیاز به تنظیم مجدد داشته باشد، بنابراین برای رفع قطع شدن اینترنت همراه اول یا هر دیتا موبایل دیگر مراحل ذیل را دنبال کنید.

Settings> SIM cards and mobile networks > SIM Card Operator (Irancell) > Access Point Names​
-------------
یکی از علت بالا نیامدن اینترنت گوشی ممکن است این باشد که هنگام بروزرسانی یا به سادگی در تنظیمات پیش فرض گوشی، حالت شبکه (۳G، ۴G و غیره) در موبایل شما به گونه‌ای تنظیم شده باشد که پوشش بهینه را ارائه ندهد. مثلاً اگر گوشی شما از شبکه‌ی ۴G پشتیبانی می‌کند پس باید اطمینان حاصل کنید که ۴G در حالت شبکه شما انتخاب شده است.

برای انتخاب شبکه‌ی مناسب برای گوشی خود مراحل زیرا دنبال کنید.

Settings> SIM cards and mobile networks > SIM card setting > Prefer network type​
-------------
غیرفعال کردن محدودیت استفاده از دیتا موبایل
گاهی اینترنت گوشی وصل است ولی کار نمی کند ، هر گوشی موبایل به شما امکان می‌دهد که برای استفاده از دیتا محدودیت تعیین کرده و زمانی که از این میزان مجاز عبور می‌کند پیام هشدار روی گوشی نمایان می‌شود. این موارد معمولاً به طور پیش‌فرض روشن نیستند، اما شاید شما قبلاً محدودیتی تعیین کرده باشید یا تعرفه خود را به روز کرده و فراموش کرده‌اید که محدودیت داده گوشی خود را به روز کنید که می تواند علت قطع شدن اینترنت گوشی باشد . برای غیرفعالسازی این گزینه در گوشی موبایل خود مراحل زیرا دنبال کنید.

Setting> Connection> Data usage> Mobile Data Usage> Setting> Set data limit​
-------------
حالت پرواز را فعال کنید و برای رفع آن غیرفعال کنید

جواب های بیشتر را در مجله آموزش ببینید، همچنین میتوانید سوالات خود را پس از عضویت در سایت ، در بخش آموزش ارسال کنید
 
  • برچسب ها
    اینترنت وصل است ولی صفحه باز نمی شود اینترنت وصل است ولی کار نمی کند اینترنت گوشی وصل است ولی کار نمی کند سامسونگ تنظیمات اینترنت گوشی سامسونگ علت وصل نشدن اینترنت گوشی شیائومی وصل نشدن گوشی به اینترنت سیم کارت همراه اول وصل نشدن گوشی هواوی به اینترنت چرا اینترنت ایرانسل وصل نمیشه چرا اینترنت گوشیم خوب کار نمیکنه چرا اینترنت گوشیم کار نمیکنه سامسونگ چرا اینترنت گوشیم کار نمیکنه شیائومی چرا نت گوشیم کار نمیکنه چرا نت گوشیم کار نمیکنه ایفون
  • آمار انجمن

    موضوع ها
    48,721
    ارسال ها
    56,133
    کاربران
    3,409
    جدیدترین کاربران
    Mehdi00842
    عقب
    بالا