پریود مردانه چیست

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,286
79
پریود مردانه چیست ؟ آیا واقعیت دارد ؟ بله، پریود مردانه واقعی است.. بیشتر در مورد پریود مردانه بخوانید .


در مجله علمی و پزشکی همیارخاص بخوانید :

پریود مردانه چیست​

از نظر پزشکی ، "قاعدگی مردانه" به طور عامانه نوعی خونریزی در ادرار یا مدفوع ناشی از عفونت های جراحی یا شیستوزومیازیس را توصیف می کند ، مورد اخیر در تعداد انگشت شماری از کشورهای گرمسیری و اخیراً به طور دسته جمعی در کشورهایی که کمک پزشکی انجام می شود گزارش شده است. به راحتی در دسترس است.

پریود مردانه چطور اتفاق می افتد ؟​

مانند زنان ، مردان نیز دچار تغییرات و تغییرات هورمونی می شوند. هر روز ، سطح تستوسترون یک مرد در صبح افزایش می یابد و در شب کاهش می یابد. سطح تستوسترون حتی می تواند روز به روز متفاوت باشد.

برخی ادعا می کنند که این نوسانات هورمونی ممکن است علائمی را ایجاد کند که علائم سندرم قبل از قاعدگی (PMS) را تقلید می کند ، از جمله افسردگی ، خستگی و تغییرات خلقی.

پریود مردانه چیست.jpg

اما آیا آن نوسانات هورمونی ماهانه آنقدر منظم است که بتوان آن را "قاعدگی مرد" نامید؟


بله ، ادعا می شود روان درمانگر و نویسنده جد دیاموند ، دکترای پزشکی. دیاموند اصطلاح سندرم مرد تحریک پذیر (IMS) را در کتاب خود به همین نام ابداع کرد تا این نوسانات هورمونی و علائمی را که ایجاد می کنند ، براساس یک پدیده بیولوژیکی واقعی مشاهده شده در قوچها ، توصیف کند.

وی معتقد است مردان مانند زنان چرخه های هورمونی را تجربه می کنند. به همین دلیل است که این چرخه ها به عنوان "انسان سازی" یا "دوره مرد" توصیف شده اند.

Janet Brito می گوید ، پریود و تغییرات هورمونی یک زن نتیجه چرخه تولید مثل طبیعی او است. "تغییرات هورمونی که او متحمل می شود در حال آماده سازی برای بارداری احتمالی است.
مردان چرخه تولید تخمک را تجربه نمی کنند و همچنین رحمی ندارند که برای آماده شدن تخمک بارور شده ضخیم تر می شود. و اگر بارداری اتفاق نیفتد ، آنها یک پوشش رحمی ندارند که به عنوان خون از طریق واژن از بدن آزاد می شود ، همان چیزی است که به عنوان یک قاعدگی یا قاعدگی شناخته می شود. "

علت ایجاد IMS چیست؟​


ظاهراً IMS نتیجه فرو بردن و نوسان هورمونها به ویژه تستوسترون است. با این حال ، هیچ مدرک پزشکی از IMS وجود ندارد.

با این حال ، درست است که تستوسترون نقش مهمی در سلامت جسمی و روانی مرد دارد و بدن انسان برای تنظیم آن کار می کند. اما عواملی که با IMS ارتباط ندارند می توانند باعث تغییر سطح تستوسترون شوند. تصور می شود که این امر منجر به علائم غیرمعمول می شود.

عواملی که می توانند سطح هورمون ها را تحت تأثیر قرار دهند عبارتند از:


1 : سن (سطح تستوسترون مرد از 30 سالگی شروع به کاهش می کند)
2 : فشار
3 : تغییر در رژیم غذایی یا وزن
4 : بیماری
5 : کمبود خواب
6 : اختلالات اشتها

این عوامل همچنین می توانند بر بهزیستی روانشناختی مرد تأثیر بگذارند.
 
  • برچسب ها
    علت ایجاد ims عوارض افزایش تستوسترون در مردان قاعدگی مردانه چیست نوار بهداشتي پریود مردانه چیست پریود مردانه چیست پریود مردانه چیست عکس پریود مردانه چیست نی نی سایت پریود مردانه چیست ویکی پدیا
  • آمار انجمن

    موضوع ها
    48,721
    ارسال ها
    56,133
    کاربران
    3,409
    جدیدترین کاربران
    Mehdi00842
    عقب
    بالا