مقاومت فلسطین: هرگونه حماقت اشغالگران درهای جهنم را به روی آنها باز خواهد کرد

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,286
79
مقاومت فلسطین: هرگونه حماقت اشغالگران درهای جهنم را به روی آنها باز خواهد کرد ، این خبر را در همیارخاص ببینید


شبکه تلویزیونی المیادین گزارش داد: گروه‌های مقاومت فلسطینی با صدور بیانیه‌ای تاکید کردند شمشیر قدس همچنان برافراشته است و اگر اشغالگران مرتکب هر نوع حماقتی در حق مسجدالاقصی و فرماندهان مقاومت شوند، در‌های جهنم را بر روی اشغالگران باز خواهند کرد.

گروه‌های مقاومت فلسطینی در کنفرانس خبری که پس از نشست این گروه‌ها در غزه برگزار شده بود، افزودند: نبرد شمشیر قدس برای یاری رساندن به قدس، مسجدالاقصی و دفاع از ملت فلسطین است و توانست اراده ملت فلسطین را به اشغالگران تحمیل کند. از همه گروه‌های مقاومت می‌خواهیم تا با استفاده از همه ابزارها، درگیری با اشغالگران در صحنه‌های میدانی را گسترش دهند. تهدید اشغالگران به ترور فرماندهان مقاومت بیانگر سردرگمی، ناتوانی، شکست و دستپاچگی است که آن‌ها با آن روبرو شده اند. پاسخ به چنین اقدامی، کوبنده خواهد بود و پیامد‌های آن از مرز‌های فلسطین فراتر خواهد رفت.

این گروه‌ها خاطرنشان کردند: به ملت فلسطین اطمینان می‌دهیم که گروه‌های مقاومت در حال آماده باش کامل برای پاسخ دادن به هر نوع اقدام بزدلانه اشغالگران هستند. شمشیر قدس همچنان برافراشته است و تا زمان رفتن اشغالگران، آرام نخواهد نشست. تهدیدات اشغالگران باعث ترس ما نخواهد شد و مسیر مقاومت و دفاع از مقدسات ادامه خواهد داشت. نبرد شمشیر قدس این قواعد درگیری را تثبیت کرد که بمباران با بمباران و خون با خون پاسخ داده خواهد شد و از همه امکانات مقاومت برای دفاع از قدس و مسجدالاقصی استفاده خواهد شد. نبرد شمشیر قدس در تحمیل اراده ملت ما و وحدت همه میدان‌ها موفق شد. بازداشت دو قهرمان عامل عملیات العاد، ننگی را که بر پیشانی سازمان‌های امنیتی اشغالگران یا ارتش ورشکسته و بحران زده این رژیم زده شد، پاک نخواهد کرد. مقاومت به شکل‌های مختلف ادامه خواهد داشت و متوقف نخواهد شد و امروز قویتر، متحدتر و با صلابت بیشتر است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه


این خبر در دسته بین الملل سایت همیارخاص منتشر شده است
منبع خبر : Yjc.ir است /
شما میتوانید از بخش های دیگر مانند : ورزشی ، سیاسی ، و فضای مجازی دیدن فرمایید
 
  • برچسب ها
    هیچ
  • آمار انجمن

    موضوع ها
    48,721
    ارسال ها
    56,133
    کاربران
    3,409
    جدیدترین کاربران
    Mehdi00842
    عقب
    بالا