ماهان صدارت کیست | آیا ماهان صدارت اعدام می شود ؟

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,287
79
بیوگرافی ماهان صدارت و چرا به اعدام محکوم شده است ؟ در سایت همیار خاص بخوانید

ماهان-صدارت-کیست.jpg

به گزارش سرویس حوادث سایت همیار خاص ، ماهان صدرات امروز بصورت موقت حکم اعدامش معلق شد..

همزمان با انتشار خبری مینی بر ارجاع حکم اعدام ماهان صدرات، یکی از بازداشت شدگان اعتراضات اخیر ، به اجرای احکام، شاکی خصوصی ماهان صدرات از قوه قضاییه درخواست کرد تا از اعدام وی جلوگیری شود

بیوگرافی ماهان صدارت​


ماهان صدارت مدنی ( اسم کامل ) متولد ۱۳۷۷ است که او در میان اغتشاشات اخیر در مهر و ابان 1401 بازداشت شد./

آخرین توئیت شاکی ماهان صدارت​


محمد رضا قنبرطلب، شاکی خصوصی ماهان صدرات در توئیتر خود تویید زد :

«تو پیش از عقوبت در عفو کوب» ، به عنوان سربازی که همواره در راستای منویات آقا و در جهت تحکیم نظام گام برداشتم، از ریاست قوه قضاییه عاجزانه استدعا دارم با توجه به اظهار ندامت قلبی متهم، نظام از حق خود در برخورد با ماهان صدرات بگذرد.از صبح در کنار خانواده ماهان در تلاشیم.

جرم ماهان صدارت چیست​


آنگونه که قوه قضاییه اعلام کرده در زمان ناآرامی‌ها، ماهان صدرات با چاقو در خیابان حضور داشته است و به همین دلیل، اقدام او مصداق «محاربه» بوده است. اتهام دیگر او آتش زدن موتور یک بسیجی به نام محمدرضا قنبرطلب است.

در توضیح قوه قضاییه آمده است: «اتهامات ماهان صدرات مدنی محاربه از طریق کشیدن سلاح سرد (چاقو) به نحوی که موجب ایجاد ناامنی و ترس در محیط شده است، اجتماع و تبانی به قصد ارتکاب جرم علیه امنیت کشور، آتش زدن موتورسیکلت و تخریب گوشی شاکی خصوصی و ایراد جرح عمدی با چاقو نسبت به شاکی است.»

برخی رسانه‌ها گفته‌اند در فیلمی که از ماهان صدرات در دادگاه پخش شده، اثری از چاقو یا سلاح سرد وجود نداشته است. همچنین محمدرضا قنبرطلب شاکی ماهان صدرات در توییتی نوشته از شکایت خود صرف نظر کرده است.
 
آخرین ویرایش:
  • برچسب ها
    بیوگرافی ماهان صدارت حکم ماهان صدارت زندگینامه ماهان صدارت سن ماهان صدارت ماهان صدارت ماهان صدارت اعدام شد ماهان صدارت مدنی ماهان صدارت مدنی کیست ماهان صدارت کیه پدر و مادر ماهان صدارت پیج اینستا ماهان صدارت پیج ماهان صدارت
  • آمار انجمن

    موضوع ها
    48,722
    ارسال ها
    56,134
    کاربران
    3,409
    جدیدترین کاربران
    Mehdi00842
    عقب
    بالا