مالخرها دیگر آرامش نخواهند داشت/ ویدئو

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,286
79
به گزارش سرویس اخبار سایت همیار خاص : مالخرها دیگر آرامش نخواهند داشت/ ویدئو

8afd8a7d8b4d8aa-d988db8cd8afd8a6d988_65a1040988e00.jpg


سردار احمدرضا رادان در سفر به استان خراسان رضوی از نمایشگاه کشفیات یک هزار گوشی تلفن همراه سرقتی پلیس مشهد در اجرای طرح اقتدار بازدید کرد و پس از گفت و گو با عاملان سرقت‌ها و مالخران گفت: امروز شاهد بودیم بعضی از این سارقان حداقل روزی 5 تا 6 سرقت گوشی تلفن همراه داشتند، این به آن معنی است گویا آن چیزی که برای سارقان تمامی ندارد ادامه سرقت‌هاست.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: ما امسال را سال سختی برای مالخران اموال مسروقه اعلام کرده‌ایم و در همه استان ها کار اطلاعاتی و برخورد قاطعانه برای دستگیری سارقان و مالخران و برخورد قضائی قاطعانه با آنهاصورت گرفته و ادامه می یابد.

وی توجه به 2 نکته را ضروری دانست؛‌ نکته اول این که مردم عزیز مراقبت بیشتری داشته باشند و اسباب و موقعیت برای سرقت را از سارقان بگیرند و نکته دوم تداوم و قاطعیت برخورد با مالخران است.

سردار رادان تصریح کرد: به مردم عزیز قول دادیم در بحث سرقت و معتادان متجاهر کاری کنیم دغدغه آنها کمتر شود و به زودی طرح کنترل الکترونیکی سارقان سابقه دار را با موافقت رئیس قوه قضائیه و دادستانی کل آغاز خواهیم کرد.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: در آینده نزدیک سارقانی که بیش از 4 مورد محکومیت کیفری دارند و جزو سارقان سابقه‌دار هستند تحت کنترل الکترونیکی قرار می گیرند و اهتمام فراجا در این ماموریت جدی است.

وی گفت: این طرح در سه استان آغاز و پس از آن در سراسر کشور اجرایی می شود.



منبع :
 
  • برچسب ها
    هیچ
  • آمار انجمن

    موضوع ها
    48,721
    ارسال ها
    56,133
    کاربران
    3,409
    جدیدترین کاربران
    Mehdi00842
    عقب
    بالا