قیمت جدید تخم مرغ در بازار

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,286
79
به گزارش سرویس اخبار سایت همیار خاص : قیمت جدید تخم مرغ در بازار

b1d8ba-d8afd8b1-d8a8d8a7d8b2d8a7d8b1_65a117111e4ac.jpg


قیمت تخم مرغ بسته بندی شده در بسته ۶ عددی ۵۸ هزار تومان است برای خرید بسته ۹ عددی هم باید ۴۴ هزار تومان پرداخت کنید. بر این اساس خرید بسته‌های بزرگ‌تر تخم مرغ به صرفه‌تر خواهد بود.

قیمت تخم مرغ شانه‌ای​


قیمت هر شانه تخم مرغ ۲۰ عددی هم امروز ۱۱۰ هزار تومان اعلام شده است.

قیمت تخم مرغ محلی​


عده‌ای از افراد ترجیح می‌دهند از تخم مرغ‌های محلی استفاده کنند این محصول نسبت به تخم مرغ‌های دیگر کمی گران است بر این اساس هر بسته ۹ عددی تخم مرغ محلی در بازار ۴۴ هزار تومان قیمت دارد.

اخبار جدید قیمت تخم مرغ ۱۴۰۲​


رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغداران میهن گفت: با افزایش حداقل ۱۰۰ هزارتنی تولید تخم مرغ نسبت به سال قبل پیش بینی می‌شود که تولید به یک میلیون و ۳۰۰ هزارتن برسد. رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغداران میهن نرخ منطقی هر عدد تخم مرغ فله در خرده فروشی‌ها را حدود ۴ هزارتومان اعلام کرد و افزود: عرضه با نرخ‌های بالاتر گرانفروشی است.

خواص تخم مرغ​


تخم مرغ ماده غذایی پر ارزش است که یک عدد آن معادل ۳۰ گرم انوع گوشت، یک چهارم انواع مغز‌ها مانند بادام و گردو ارزش غذایی دارد. این محصول غذایی یکی از غذا‌های مورد علاقه سفره‌های ایرانی است که در وعده‌های مختلف هم می‌توان استفاده کرد.

تخم مرغ بیشتر در صبحانه‌ها و میان وعده‌ها استفاده می‌شود که می‌تواند با پروتئین سرشار، مواد معدنی و وتیامین‌های فراوان به افزایش سلامتی کمک کند و حتی از برخی بیماری‌ها نیز پیشگیری کند.

1877080_153.png



منبع :
اقتصاد آنلاین
 
  • برچسب ها
    هیچ
  • آمار انجمن

    موضوع ها
    48,721
    ارسال ها
    56,133
    کاربران
    3,409
    جدیدترین کاربران
    Mehdi00842
    عقب
    بالا