فعالیت صفحه 124 مطالعات اجتماعی ششم

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,287
79
جواب فعالیت صفحه 124 مطالعات اجتماعی ششم, فعالیت صفحه 124 مطالعات اجتماعی ششم, پاسخ فعالیت صفحه 124 مطالعات اجتماعی ششم, صفحه 124 مطالعات اجتماعی ششم, مطالعات اجتماعی ششم صفحه 124 , گام به گام مطالعات اجتماعی ششم,


فعالیت صفحه 124 مطالعات اجتماعی ششم


چرا امام خمینی پس از فتح خرّمشهر به دست رزمندگان اسلام فرمودند: «خرمشهر را خدا آزاد کرد».
زیرا رزمندگان اسلام مردان خدا بودند به دعا و راز و نیاز با خدا می‌پرداختند و برای آزادی خرمشهر سخت می‌جنگیدند از این رو به یاری خداوند توانستند ارتش عراق را که به وسیله قدرت‌های بزرگ به انواع سلاح‌های روز دنیا مجهز شده بود، شکست دهند و خرّمشهر را از چنگال دشمن آزاد کنند.

اگر شما در زمان جنگ تحمیلی به دنیا آمده بودید و با حمله‌ٔ دشمن به خاک ایران روبه‌رو می‌شدید، چه کارهایی می‌کردید؟ مانند همه مردم در کنار پیر‌ها و مرد‌ها از سرزمین عزیزمان دفاع می‌کردم و اجازه نمی‌دادم که یک وجب از خاک میهن‌مان در اشغال تجاوز گران باقی بماند.

از عکس‌های (1) و (2) صفحهٔ قبل چه می‌فهمید؟ متوجه می‌شویم که تمام ملّت ایران و گروه‌های مختلف از زن و مرد و پیر و جوان از مهین خود دفاع کردند و عدّه‌ای از مردم که توانایی شرکت در جبهه‌های جنگ را نداشتند، با کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود (مانند دوختن لباس برای رزمندگان و اهدا کردن قلک‌های خود) به رزمندگان اسلام یاری رسانند.



🎈 شما هم میتوانید نظرات خودرا از طریق فرم زیر ارسال کنید و با سایر دوستانتان، درمورد این سوال بحث و گفتگو کنید

منبع : همیار خاص
 
  • برچسب ها
    از عکس‌های (1) و (2) صفحهٔ قبل چه می‌فهمید اگر شما در زمان جنگ تحمیلی به دنیا آمده بودید و با حمله‌ٔ دشمن به خاک ایران روبه‌رو می‌شدید جواب فعالیت صفحه 124 مطالعات اجتماعی ششم صفحه 124 مطالعات اجتماعی ششم فعالیت صفحه 124 مطالعات اجتماعی ششم مطالعات اجتماعی ششم صفحه 124 پاسخ فعالیت صفحه 124 مطالعات اجتماعی ششم چرا امام خمینی پس از فتح خرّمشهر به دست رزمندگان اسلام فرمودند گام به گام مطالعات اجتماعی ششم
  • آمار انجمن

    موضوع ها
    48,722
    ارسال ها
    56,134
    کاربران
    3,409
    جدیدترین کاربران
    Mehdi00842
    عقب
    بالا