عصر جدید خارجی رقصیدن

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,286
79
عصر جدید خارجی رقصیدن را در همیارخاص ببینید

رقص کردی احسان علیخانی ؛ رقص کردی در ویژه برنامه عصر جدید فیلم​


رقص کردی سیروس میمنت و احسان علیخانی در ویژه برنامه عصر جدید برای نوروز ۱۴۰۱. با خبر و ویدیو رقص کردی احسان علیخانی در فیگار همراه ما باشید.

برنامه عصرجدید برای تحویل سال ۱۴۰۱، چند ویژه‌برنامه تدارک دیده است که از ۲۷ اسفند روی آنتن تلویزیون رفت. ویژه‌ برنامه تحویل سال عصر جدید در روزهای جمعه و شنبه ساعت ۲۰ و در روز یکشنبه ساعت ۱۴ از ‌شبکه سوم سیما پخش شد.

رقص کردی احسان علیخانی​


رقص کردی در ویژه برنامه عصر جدید فیلم

احسان علیخانی​


احسان علیخانی متولد ۱۵ آبان ماه ۱۳۶۱ در تهران اسـت. احسان علیخانی دو خواهر و یک برادر دارد و خودش فرزند آخر خانواده است. مادر احسان علیخانی پرستار بازنشسته می باشد. احسان علیخانی نخستین بار در برنامه تلویزیونی پسرهای ایرونی به عنوان مجری روی آنتن رفت.

بیشتر بخوانید:

مصاحبه ابی خلیج فارس ؛ درباره مسائل سیاسی دخالت نمی کنم فیلم

سیروس میمنت​


سیروس میمنت رنجبر بازیگر و نویسنده ایرانی متولد ۴ خرداد ۱۳۳۸ در کرمانشاه می باشد.

سیروس میمنت در اغلب مجموعه های طنز خاطرانگیز مانند «متهم گریخت»، «خانه به دوش»،«سه دونگ، سه دونگ»،« پنچری» و« گسل» به ایفای نقش پرداخته است، سیروس میمنت دست به قلم هم است و او را به عنوان نویسنده هم می شناسند.

بیشتر بخوانید:

پیام نوروزی شاهزاده رضا پهلوی ؛ با گرامیداشت یاد جان‌باختگان آزادی

رقص کردی علیخانی و سیروس میمنت در ویژه برنامه عصر جدید​


بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار رقص کردی احسان علیخانی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی آنلاین مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید از طریق اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

حسین صفامنش در عصر جدید ؛ رقص کردی حسین صفامنش فیلم و بیوگرافی​


حسین صفامنش در عصر جدید ، رقص کردی حسین صفامنش در عصر جدید ویژه برنامه سال تحویل عید نوروز ۱۴۰۱ دیروز برگذار شد و ویژه برنامه عصر جدید هنوز ادامه دارد.

حسین صفامنش متولد ۲۹ تیر ۱۳۵۵ در کرمانشاه است. او در برنامه عصرجدید آمد و یک رقص کردی جذاب را به نمایش گذاشت. در ادامه با خبر حسین صفامنش عصر جدید همراه فیگار بمانید.

حسین صفامنش در عصر جدید​


رقص کردی حسین صفامنش فیلم و بیوگرافی

بیوگرافی حسین صفامنش​


حسین صفامنش متولد ۲۹ تیر ۱۳۵۵ در شهر کرمانشاه است. او از همان دوران نوجوانی با موسیقی مأنوس بود و به واسطه ی صدای زیبایش عضو گروه سرود مدرسه کاشانی شد و در جشن های دهه ی فجر آهنگ های شاد کردی می خواند.

حسین صفامنش شیفته و شیدای صدای مردانه و پرطنین هنرمندان کرد زبان همچون استاد حسن زیرک ،ماملی،علی مردان،طاهر توفیق ،کاک ناصر و… بود و عشق به صدای این هنرمندان وی را وارد دنیای خوانندگی کرد. حسین صفامنش جوان صدایی زیبا و دلنشین داشت و سرشار از استعداد بود ولی به دلیل نبود امکانات و راهنمایی دلسوز تا مدت ها عرصه ای برای بروز استعدادهای خود نیافت.

بیشتر بخوانید :

در سال هفتادونه، کنسرتی در قالب پاپ و با تنظیم آقای نوزاد خطاط در تالار برق کرمانشاه اجرا نمود که شدیدا مورد توجه مردم قرار گرفت که بعد از سالها هنوز به صورت خاطره ای زیبا در ذهنها جای گرفته است.

فیلم حسین صفامنش در عصر جدید​


بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار حسین صفامنش در عصر جدید سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


عصر جدید خارجی رقصیدن​


عنوان : عصر جدید خارجی رقصیدن


اگر این مطلب نیاز به اصلاح و یا تکمیل دارد از طریق انتهای همین مطلب اطلاع دهید
 
  • برچسب ها
    هیچ
  • آمار انجمن

    موضوع ها
    48,721
    ارسال ها
    56,133
    کاربران
    3,409
    جدیدترین کاربران
    Mehdi00842
    عقب
    بالا