طرح شفافیت آراء با اصلاحات دوباره در دستور مجلس بیاید/ مدیران پاکدست هیچ ابایی از شفافیت ندارند

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,286
79
طرح شفافیت آراء با اصلاحات دوباره در دستور مجلس بیاید/ مدیران پاکدست هیچ ابایی از شفافیت ندارند را در همیار خاص بخوانید


به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، احمد مرادی نماینده بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی آباد و خمیر در صحن علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکری گفت: ریاست و هیئت رئیسه پارلمان طرح شفافیت آراء را با اصلاح جمیع جهات دوباره در مجلس برای رأی گیری بیاورند.

وی ادامه داد: مردم حق دارند که از مسئولان کشور شفافیت را مطالبه کنند؛ این شفافیت علاوه بر مجلس در هیئت دولت، مجمع تشخیص مصلحت نظام، قوه قضائیه و شورای نگهبان قطعاً می‌تواند ضامن بقا و دوام این نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد که حاصل خون هزاران شهید است.

مرادی اظهار کرد: نبود شفافیت آسیب‌های فراوانی را متوجه کشور کرده است؛ بروز اختلاس و سوءاستفاده مالی از بیت المال، قدرت نمایی برخی مسئولان و بی‌حرمتی به مردم متأثر از نبود شفافیت است. مدیران پاکدست و کارآمد هیچ ابایی از شفافیت کشور در هر سطحی نخواهند داشت. مجلس انقلابی که بسیاری از بدخواهان به دنباله به حاشیه بردن آن و خارج کردن از رسالتش هستند، با تدبیر، تعامل و همراهی می‌تواند کارهای بزرگی را در حق مردم عزیز و شریف ایران اسلامی انجام دهد.



شما میتوانید نظرات خود را برای ما از انتهای صفحه ارسال کنید



علی نیکزاد نایب رئیس دوم پارلمان که اداره صحن علنی را بر عهده داشت، در پاسخ گفت: بیش از پنجاه نفر امضا جمع آوری شده که این طرح در دستور قرار بگیرد.

همیار خاص/



اخبار مرتبط محمودی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان: کلیات «شفافیت آراء» به دلیل تهیه طرح جامع دیگری رد شد/ تمام قوا زیر ذره‌بین قرار می‌گیرند زاکانی: مجلس اصلاح کشور را با شفافیت از خود آغاز کند تقاضای ۵۴ نماینده برای بررسی مجدد طرح شفافیت آراء در صحن علنی

منبع خبر yjc است , اگر این خبر نیاز به تغییر و یا حذف دارد میتوانید کد ۷۶۵۷۳۳۳ را به شماره 50002015811781 پیامک کنید
منبع : yjc
 
  • برچسب ها
    هیچ
  • آمار انجمن

    موضوع ها
    48,721
    ارسال ها
    56,133
    کاربران
    3,409
    جدیدترین کاربران
    Mehdi00842
    عقب
    بالا