سریال قورباغه چند قسمت است

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,287
79
نقش نوید پورفرج در سریال قورباغه,سریال قورباغه کول دانلو,سریال قورباغه قسمت اول اپارات,سریال قورباغه نماوا,سریال قورباغه تا قسمت چند اومده,سریال قورباغه چند قسمت آمده,سریال قورباغه چند قسمت است نی نی سایت,سریال قورباغه چند قسمت اومده


سریال قورباغه چند قسمت است ؟

قورباغه مجموعهٔ نمایشی با ژانر جنایی و معمایی به نویسندگی و کارگردانی هومن سیدی و تهیه‌کنندگی علی اسدزاده، محصول سال ۹۹–۱۳۹۸ است. این مجموعه نخستین سریال ساخته شده توسط هومن سیدی است که قرار بود نخستین قسمت آن در ۲۴ آذر ۱۳۹۹ منتشر شود اما با دستور قضایی پخش این سریال متوقف شد. سرانجام قسمت اول این مجموعه در تاریخ ۳ دی ۱۳۹۹ در نماوا منتشر شد.قسمت اول این سریال برداشتی آزاد از فیلم نفرت است.

توضیحات از نمای نماوا :
دنیا برای من جای کوچیکیه، احساس می‌کنم همه جا بسته است و نمی‌تونم نفس بکشم. انگار همه این لحظه‌ها رو قبلاً دیدم، درختا، صدای آبشار، قورباغه‌ها، اونا رو زمانی می‌بینم که در حال مردنم.
پرمخاطب‌ترین سریال نماوا
ستارگان: نوید محمدزاده - صابر ابر - سحر دولتشاهی - فرشته حسینی
۱۸+مناسب برای سنین بالای ۱۸ سال
سریال قورباغه چند قسمت است.png
خلاصهٔ داستان
در روز چهارشنبه سوری سه دوست به نام‌های رامین (صابر ابر)، فرید (اشکان حسن پور) و جواد (شهروز دل افکار) بعد از ربودن اسلحهٔ یک مأمور زخمی، دست به سرقت از نوری (نوید محمدزاده)، همکلاسی دوران کودکی رامین که به فردی پولدار و مرموز تبدیل شده‌است می‌زنند، اما اتفاق بسیار عجیبی در آنجا رخ می‌دهد که نشان از قدرت خارق‌العاده صاحب‌خانه (نوری) دارد… (ویکی پدیا)
 
  • برچسب ها
    سریال قورباغه تا قسمت چند اومده سریال قورباغه قسمت اول اپارات سریال قورباغه نماوا سریال قورباغه چند قسمت آمده سریال قورباغه چند قسمت است نی نی سایت سریال قورباغه چند قسمت اومده سریال قورباغه کول دانلود نقش نوید پورفرج در سریال قورباغه
  • آمار انجمن

    موضوع ها
    48,722
    ارسال ها
    56,134
    کاربران
    3,409
    جدیدترین کاربران
    Mehdi00842
    عقب
    بالا