حل مشکل موجودی سهام کافی نمی باشد

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,286
79
موجودی سهام کافی نمی باشد / موجودی سهام کافی نیست / مشکل موجودی سهام کافی نمی باشد / خطای موجودی سهام کافی نمی باشد / رفع مشکل مشکل موجودی سهام کافی نمی باشد / مشکل موجودی سهام کافی نمی باشد کارگزاری مفید / کارگزاری مفید موجودی سهام کافی نمی باشد / کارگزاری آگاه موجودی سهام کافی نمی باشد /

حل مشکل موجودی سهام کافی نمی باشد.jpg


نمایش خطای " موجودی سهام کافی نمی باشد " در هنگام فروش سهم :

این پیغام خطا در شرایطی دریافت می شود که مشتری در نماد مورد نظر موجودی سهم ندارد و بنابراین فروش آن سهم امکان پذیر نیست. دلیل بروز چنین مشکلی معمولا این است که کارگزار ناظر مشتری در این نماد کارگزاری مفید نیست.
در صورتی که سهم را از طریق کارگزاری مفید خریده اید ولی در روز کاری بعد این سهم در پرتفوی سپرده گذاری شما مشاهده نمی شود کارگزار ناظر شما در این نماد کارگزاری مفید نیست.


برای مشاهده سهم در پرتفوی سپرده گذاری و پیرو آن اقدام به فروش این سهم در کارگزاری مفید، در صورتی که آخرین خرید شما در این نماد در کارگزاری مفید بوده است، می توانید در سامانه آنلاین اقدام به ثبت "درخواست کارگزار ناظر" نمایید. سهم مذکور طی دو روز کاری به پرتفوی شما اضافه خواهد شد و سپس امکان فروش آن را خواهید داشت.


در صورتی که آخرین خرید شما در کارگزاری مفید نبوده است لازم است با ارائه اصل برگه سهم (قابل دریافت از کارگزاری قبلی) به یکی از شعب کارگزاری مفید، درخواست تغییر کارگزار ناظر را ثبت نمایید.


.
 
  • برچسب ها
    خطای موجودی سهام کافی نمی باشد رفع مشکل مشکل موجودی سهام کافی نمی باشد مشکل موجودی سهام کافی نمی باشد مشکل موجودی سهام کافی نمی باشد کارگزاری مفید موجودی سهام کافی نمی باشد موجودی سهام کافی نیست کارگزاری آگاه موجودی سهام کافی نمی باشد کارگزاری مفید موجودی سهام کافی نمی باشد
  • آمار انجمن

    موضوع ها
    48,721
    ارسال ها
    56,133
    کاربران
    3,409
    جدیدترین کاربران
    Mehdi00842
    عقب
    بالا