جریمه کارت قرمز در والیبال چیست | معنی کارت قرمز در والیبال

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,287
79
تا به حال برای شما هم سوال شده که معنی کارت قرمز در والیبال یا جریمه کردن با کارت قرمز در والیبال نشانه چیست ؟ در همیار خاص بخوانید

جریمه کارت قرمز در والیبال چیست.png

به گزارش ورزشی سایت همیار خاص ، با یک صحنه ی واقعی برای شما توضیح میدیم که کارت قرمز در والیبال نشانه چیست ، در بازی ایران و اسلوونی داور یک کارت قرمز به کاپیتان ما بخاطر بحث و جدل با بازیکن حرف داد، این کارت قرمز به نشانه عدم اطلاع به داور بود که بین بازیکنان از طرف ایرانی بود، و مجازات این بی اطلاعی داور برای بازیکن خاطی کارت قرمز بود.

کارت ها چد مرحله دارند که میتوانید باخواندن این قوانین والیبال در سایت همیار خاص از آنها مطلع شوید :

انواع کارت در والیبال​


مرحله اول : اخطار شفاهی
مرحله دوم : کارت زرد

جریمه : مجازات - کارت قرمز

اخراج : مجازات - کارت قرمز+ کارت زرد با همدیگر | کارت ها باید در یک دست نشان داده شود

محرومیت : مجازات - کارت قرمز+ کارت زرد جدا ازهم | کارت زرد در یک دست وکارت قرمز در دست دیگر نشان داده می شود

اما کارت دیگری در والیبال وجود دارد که آن کارت آبی رنگ والیبال است :

در والیبال، کارت زرد تحریم نیست . این در واقع مرحله 2 در سیستم هشدار رسمی است - هنگامی که یک کارت زرد نشان داده شد، تیم شما اکنون به آنچه "سطح تحریم" نامیده می شود نزدیک شده است. در این مرحله، جریمه ها می تواند از از دست دادن یک امتیاز تا اخراج از ورزشگاه متغیر باشد.

بیشتر بدانید :

+ در والیبال بازیکنی که لباسش بابقیه فرق داره رو «لیبرو» میگویند

+ در والیبال حداکثر چند ضربه به توپ می توان زد ؟ سه ضربه

+ در والیبال پاسور در کدام منطقه قرار می گیرد ؟ در وسط بیشتر

+ در والیبال هر تیم چند بازیکن دارد ؟ بطور کلی هر تیم والیبال متشکل از 12 بازیکن می باشد که 6 نفر از آنها در زمین والیبال حضور دارند و 6 نفر دیگر بروی نیمکت ذخیرهها حضور دارند

+ در والیبال چند تعویض میتوان انجام داد ؟ هر تیم 6 تعویض می تواند داشته باشد

کارت زرد گرفتن در والیبال به چه معناست؟​

والیبال: طبق قوانین FIVB، کارت زرد دومین مرحله از اخطار رسمی برای یک بازیکن یا مربی به دلیل رفتار نادرست جزئی است، اولین مرحله یک اخطار شفاهی از طریق کاپیتان تیم است.

اگر مربی در والیبال کارت قرمز بگیرد چه اتفاقی می افتد؟​

جریمه کارت قرمز در والیبال بین المللی اخراج از ست است. ... اگر بازیکن یا مربی به طور همزمان کارت زرد و قرمز را دریافت کند، همین مجازات در بازی دانشگاه وجود دارد. زرد و قرمز در یک دست به این معنی است که فرد از مجموعه فعلی حذف می شود.

کارت آبی در فوتبال چیست؟​

به بازیکنی که موقتاً از بازی محروم می شود، توسط داور مسابقه کارت آبی نشان داده می شود و به او اعلام می شود که به مدت دو دقیقه از بازی محروم خواهد شد. ... یک بازیکن از پایان یک دوره محرومیت توسط داور یا مسئول مسابقه مطلع می شود و از آن دعوت می شود تا دوباره به بازی بپیوندد.
 
  • برچسب ها
    اخراج و جریمه در والیبال جریمه کارت زرد و قرمز در والیبال جریمه کارت قرمز در والیبال اگر دست بازیکن به تور بخورد در والیبال بازیکنی که لباسش با بقیه فرق دارد در والیبال بیشتر از کدام گارد استفاده میشود در والیبال حداکثر چند ضربه به توپ می توان زد در والیبال هر تیم چند بازیکن دارد در والیبال پاسور در کدام منطقه قرار می گیرد در والیبال چند بازیکن وجود دارد در والیبال چند تعویض میتوان انجام داد در والیبال چند نوع سرویس داریم قانون کارت قرمز در والیبال مجازات در والیبال کارت در والیبال کارت زرد در والیبال کارت سبز در والیبال کارت سبز در والیبال به چه معناست کارت های جریمه در والیبال
  • آمار انجمن

    موضوع ها
    48,722
    ارسال ها
    56,134
    کاربران
    3,409
    جدیدترین کاربران
    Mehdi00842
    عقب
    بالا