جانشین پلیس راه فراجا اعلام کرد؛ احتمال ریزش بهمن و سنگ در مسیرهای هراز و چالوس

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,286
79
به گزارش سرویس اخبار سایت همیار خاص : جانشین پلیس راه فراجا اعلام کرد؛ احتمال ریزش بهمن و سنگ در مسیرهای هراز و چالوس

aa9d8b1d8afd89b-d8a7d8add8aad985d8a7_65a103e7eeca6.jpg


سرهنگ سیاوش محبی گفت: به رانندگان توصیه می شود از تردد غیر ضرروی در مسیرهای یاد شده پرهیز کنند.
وی ادامه داد: محور چالوس از شب گذشته ساعت ۲۳ و ۴۰ دقیقه به دلیل بارش سنگین برف و کولاک و مه غلیظ مسدود شد و ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه امروز بازگشایی خواهد شد.
جانشین پلیس راه فراجا گفت: کسانی که قصد تردد در محورهای کوهستانی را دارند حتما زنجیر چرخ به همراه داشته باشند زیرا ماموران حاضر در محورها، رانندگانی را که زنجیر چرخ نداشته باشند را ضمن اعمال قانون به مقصد برمی گردانند و اجازه ورود به جاده را نخواهند داد.
محبی ادامه داد: سطح محورهای فیروزکوه و هراز که از شب گذشته شاهد بارش برف در آنها به ویژه در ارتفاعات هستیم، کاملا لغزنده است.
وی تاکید کرد: کسانی که قصد تردد در محورهای کوهستانی منتهی به استانهای شمالی را دارند حتما زنجیر چرخ، پوشاک گرم و تغذیه مناسب به همراه داشته باشند.
جانشین پلیس راه فراجا گفت: رانندگان در صورت ضرورت سفر، قبل از حرکت از سالم بودن سیستم فنی وسایل نقلیه به ویژه بخاری، برف پاک کن، پر بودن مخزن آب پاش اطمینان داشته باشند.
محبی با اشاره به وضعیت آمادگی ماموران راهور، توضیح داد: طرح زمستانی از ۲۲ آذر ماه آغاز شده و ماموران راهور با آمادگی ۱۰۰ درصدی در محورها حضور دارند.
وی در خصوص اعمال محدودیت جاده ها در روز جمعه ۲۲ دی ماه توضیح داد: با توجه به وضعیت تردد در جاده ها محدودیت پیش بینی شده اعمال خواهد شد و اگر تردد و ترافیک بالایی نداشته باشیم محدودیت پیش بینی شده، اعمال نخواهد شد.
شهرستان پردیس با جمعیتی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.



منبع :
ایرنا
 
  • برچسب ها
    هیچ
  • آمار انجمن

    موضوع ها
    48,721
    ارسال ها
    56,133
    کاربران
    3,409
    جدیدترین کاربران
    Mehdi00842
    عقب
    بالا