تست هوش/ می خواهید هوشتان را بسنجید، کد این معما را بشکنید

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,286
79
به گزارش سرویس اخبار سایت همیار خاص : تست هوش/ می خواهید هوشتان را بسنجید، کد این معما را بشکنید

8a8d8b3d986d8acdb8cd8afd88c-daa9d8af_65a10ab47e2f4.jpg


بازی های فکری فعالیت های سرگرم کننده ای هستند که نیازمند مهارت های حل مسئله و شامل تفکر منطقی هستند. آنها یک راه عالی برای به چالش کشیدن توانایی های شناختی و تحریک مغز شما هستند.​

بازی فکری امروز شامل یافتن پاسخ گمشده با بررسی مقدار اختصاص داده شده به هر مورد در تصویر و استفاده از آنها برای محاسبه ناقص در پایان است. آیا برای چالش آماده ای؟​

%D8%AA%D8%B3%D8%AA+%D9%87%D9%88%D8%B4.jpg

آیا می خواهید بتوانید پازل روز را بشکنید؟ سپس باید ذهن منطقی خود را آموزش دهید! اگر می خواهید پیشرفت کنید و کد مناسب را پیدا کنید، یک ضرورت است.

خبر خوب این است که با انجام بازی های منطقی، حل پازل یا حتی سودوکو می توانید این کار را به راحتی انجام دهید. این فعالیت ها به مغز شما کمک می کند منطقی فکر کند و به شما در شناسایی الگوها و ارتباطات کمک می کند. آنها همچنین مهارت های حل مسئله شما را بهبود می بخشند و هنگام مقابله با معمای روز به شما برتری می دهند!

پس دیگر منتظر نمانید – همین امروز شروع به آموزش ذهن منطقی خود کنید!

آیا تا به حال کد میوه را شکسته اید؟ بیایید ببینیم آیا شما توانسته اید از همه تله ها جلوگیری کنید یا خیر!

آماده‌اید بفهمید آیا موفق شدید؟

مزایای بازی های کد شکن


بازی های کد شکستن یک راه عالی برای تمرین مغز و چابکی ذهنی شما هستند. آنها به شما کمک می کنند تا مهارت های حل مسئله، تفکر انتقادی و استدلال منطقی را توسعه دهید.

این فعالیت‌ها را می‌توان به راحتی با گروه‌های سنی مختلف تطبیق داد، بنابراین یک راه عالی برای تقویت یک شب بازی خانوادگی است.

انجام بازی های کد شکستن حافظه و تمرکز شما را نیز بهبود می بخشد.

حل چالش میوه


آیا آماده هستید که کلاه فکری خود را روی آن بگذارید و سعی کنید چالش میوه را حل کنید؟ این آسان نیست اما ما می دانیم که شما می توانید آن را انجام دهید. بیایید آن را حل کنیم!

راه حل در تصویر زیر پنهان است و زمان آن رسیده که مهارت های کارآگاهی خود را به کار بگیرید. ما می دانیم که برخی از شما می توانید این بازی فکری را در کمتر از 10 ثانیه حل کنید، پس آفرین به شما!

پاسخ در کد روز نهفته است که در تصویر زیر قابل مشاهده است:


%D8%AA%D8%B3%D8%AA+%D9%87%D9%88%D8%B4.jpg



منبع :
سرگرمی روز
 
  • برچسب ها
    هیچ
  • آمار انجمن

    موضوع ها
    48,721
    ارسال ها
    56,133
    کاربران
    3,409
    جدیدترین کاربران
    Mehdi00842
    عقب
    بالا