بیشترین بارش‌های امروز در این استان‌ها/ سردترین شهر ایران اینجاست

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,286
79
به گزارش سرویس اخبار سایت همیار خاص : بیشترین بارش‌های امروز در این استان‌ها/ سردترین شهر ایران اینجاست

b1-d8a7db8cd986-d8a7d8b3d8aad8a7d986_65a104015b1bd.jpg


صادق ضیاییان درباره وضعیت جوی کشور اظهار کرد: روز جمعه (۲۲ دی) در شمال غرب، غرب، جنوب غرب، ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس مرکزی و ارتفاعات و دامنه‌های البرز مرکزی بارش باران و برف، گاهی رعد و برق، وزش باد شدید موقت و در ارتفاعات کولاک برف و برای مناطق مرکز و بخش‌هایی از شمال شرق کشور بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: بیشینه بارش روز جمعه در جنوب غرب آذربایجان غربی، شمال غرب چهار محال و بختیاری، شمال و غرب خوزستان، غرب کهگیلویه و بویراحمد و نوار غربی استان‌های کردستان و کرمانشاه است.

به گفته رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، روزهای شنبه و یکشنبه (۲۳ و ۲۴ دی) سامانه بارشی در نواحی شمال غرب، غرب، سواحل دریای خزر، ارتفاعات و دامنه‌های البرز غربی و ارتفاعات زاگرس مرکزی به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

وی افزود: دوشنبه (۲۵ دی) در نواحی ذکر شده و بخش‌هایی از جنوب غرب کشور ابرناکی و بارش پراکنده انتظار می‌رود. روز سه‌شنبه (۲۶ دی) در اغلب نقاط کشور جوی پایدار حاکم است.

ضیاییان گفت: جمعه در مناطق مرکزی، شمال غرب، دامنه‌های جنوبی البرز، شمال شرق و بخش‌هایی از جنوب شرق، شنبه در شمال غرب، غرب، شمال شرق، دامنه‌های جنوبی البرز و یکشنبه در شمال غرب، غرب و بخش‌هایی از مرکز کشور در بعضی ساعات وزش باد نسبتا شدید تا شدید و در مناطق مستعد خیزش گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: شنبه و یکشنبه دریای خزر مواج است.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران گفت: آسمان تهران فردا (۲۳ دی) نیمه‌ابری تا ابری و در بعد از ظهر رگبار باران و گاهی رعد و برق و افزایش باد با حداقل دمای ۵ و حداکثر دمای ۱۲ درجه سانتیگراد و در ‌روز یکشنبه (۲۴ دی) ابری، از بعد از ظهر وزش باد شدید و گاهی بارش باران با حداقل دمای ۷ و حداکثر دمای ۱۳ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان اظهارکرد: طی فردا و پس فردا بندرعباس با دمای ۲۸ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرکرد با دمای ۴- درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان‌ کشور هستند.



منبع :
ایسنا
 
  • برچسب ها
    هیچ
  • آمار انجمن

    موضوع ها
    48,721
    ارسال ها
    56,133
    کاربران
    3,409
    جدیدترین کاربران
    Mehdi00842
    عقب
    بالا