ادعای رهبر جمهوری‌خواهان سنای آمریکا: تصمیم بایدن برای اقدام نظامی علیه حامیان ایران، دیرهنگام بود/ امیدوارم این عملیات‌ها نشان‌دهنده تغییری پایدار در

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,286
79
به گزارش سرویس اخبار سایت همیار خاص : ادعای رهبر جمهوری‌خواهان سنای آمریکا: تصمیم بایدن برای اقدام نظامی علیه حامیان ایران، دیرهنگام بود/ امیدوارم این عملیات‌ها نشان‌دهنده تغییری پایدار در رویکرد دولت بایدن در قبال تهران و گروه‌های نیابتی آن باشد

986d8a7db8c-d8a2d985d8b1db8cdaa9d8a7_65a104536d6be.jpg


«میچ مک‌کانل» اعلام کرد: «من از عملیات آمریکا و ائتلاف علیه حوثی‌های مورد حمایت ایران که مسئول اخلال خشونت‌آمیز تجارت بین‌المللی در دریای سرخ و حمله به کشتی‌های آمریکایی هستند، استقبال می‌کنم. تصمیم بایدن برای استفاده از نیروی نظامی علیه این نمایندگان ایران دیرهنگام بود».



مک‌کانل در ادامه افزود: ‌«امیدوارم که این عملیات‌ها نشان‌دهنده تغییری پایدار در رویکرد دولت بایدن در قبال ایران و گروه‌های نیابتی آن باشد. برای بازگرداندن بازدارندگی و تغییر محاسبات ایران، مقام‌های این کشور باید باور داشته باشند که تا زمانی که کارزار ترور جهانی خود را کنار نگذارند، بهای معناداری را خواهند پرداخت».

وی با اشاره به حملات اخیر انصارالله افزود که ایالات متحده و متحدان ما نباید جایی برای شک و تردید باقی بگذارند که روزهای تهاجم بی‌پاسخ آنها به پایان رسیده است.



منبع :
انتخاب
 
  • برچسب ها
    هیچ
  • آمار انجمن

    موضوع ها
    48,721
    ارسال ها
    56,133
    کاربران
    3,409
    جدیدترین کاربران
    Mehdi00842
    عقب
    بالا