اخرین رنگ بندی شهرها - رنگ‌ بندی شهرها برای عید 1400

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,287
79
اعمال محدودیت‌های هوشمند با مشخص شدن آخرین رنگ‌بندی شهرها در هفته آینده را در همیار خاص بخوانید

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: مدیر کل روابط عمومی وزارت بهداشت گفت: آخرین وضعیت رنگ بندی شهر ها در هفته آینده مشخص و ابلاغ خواهد شد.


کیانوش جهانپور مدیرکل روابط عمومی وزارت بهداشت، با اشاره به وضعیت بیماری کرونا در کشور، اظهار کرد: در حال حاضر با شیوع بیماری کرونا در کشور رنگ بندی شهرهای مختلف کشور براساس شاخص های مختلف از جمله میزان ابتلا، تعداد بیماران بستری و حتی فوت شدگان ارزیابی و وضعیت آنها مشخص می‌شود.

او ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی های انجام گرفته ارزیابی مناطق مختلف کشور و رنگ بندی آنها در تاریخ ۲۵ اسفند ماه برای ایام تعطیلات عید و اوایل سال جدید انجام خواهد گرفت.

مدیرکل روابط عمومی وزارت بهداشت بیان کرد: محدودیت های هوشمند کرونایی در هر شهر و منطقه مطابق وضعیت رنگ بندی اعلام شده توسط ستاد ملی کرونا اعمال خواهد شد. بسته های مدیریتی تدوین شده و صرفا بر اساس رنگ بندی و شرایط هر منطقه این بسته ها اعلام و ابلاغ می شود.

جهانپور تاکید کرد: در حال حاضر موضوع سفرهای نوروزی در حال بررسی است و ستاد ملی کرونا آخرین دستورالعمل ابلاغی خود را برای ایام تعطیلات عید نوروز و اوایل سال آینده ابلاغ نکرده است. به طور کلی انجام مسافرت باعث چرخش ویروس کرونا و آلوده شدن شهر های مبدا و مقصد می شود. هم اکنون رعایت دستورالعمل ها در هنگام مسافرت به خوبی در شهر های مبدا انجام نمی شود.

او بیان کرد: در حال حاضر واکسیناسیون کادر درمان و گروه های پر خطر در حال انجام است و تا به امروز محموله های مختلفی از کشورهای چین، هند و روسیه وارد کشور شده است. امروزه بهترین واکسن رعایت دستورالعمل های بهداشتی و زدن ماسک از منزل تا خانه است و افراد از تردد های غیر ضروری در سطح شهر اجتناب کنند.

۲۳۵۲۳۷



شما “اعمال محدودیت‌های هوشمند با مشخص شدن آخرین رنگ‌بندی شهرها در هفته آینده” را از سایت همیار خاص مطالعه کردید، درصورتی که این خبر اشتباه یا قوانین سایت و فضای مجازی را نقض میکند به ما اطلاع دهید (اطلاع میدم)
تاریخ انتشار : 1399-12-22
 
  • برچسب ها
    هیچ
  • آمار انجمن

    موضوع ها
    48,722
    ارسال ها
    56,134
    کاربران
    3,409
    جدیدترین کاربران
    Mehdi00842
    عقب
    بالا