احمد رضا جلالی کیست | دلیل اعدام احمدرضا جلالی چیست

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,286
79
بیوگرافی کامل احمدرضا جلالی و اینکه دلیل اعدام او چیست را در همیارخاص ببینید

احمدرضا جلالی کیست.jpg

از ویکی پدیا :
احمدرضا جلالی (زاده ۲۴ دی ۱۳۵۰) پزشک و پژوهشگر ایرانی-سوئدی است.او پژوهشگر مدیریت بحران و حوادث غیرمترقبه است[۳] و در دانشگاه‌های بلژیک، ایتالیا و سوئد تدریس کرده‌است.
او در سال ۲۰۰۹ برای ادامه تحصیل ایران را ترک کرد.احمدرضا جلالی دارای تابعیت سوئد است و به عنوان پژوهشگر با دانشگاه پیرمنتو در ایتالیا همکاری داشته‌است.

علت دستگیری احمد رضا جلالی

به گزارش مجله حوادث همیارخاص به نقل از ویکی پدیا ، احمدرضا جلالی در آوریل ۲۰۱۶ به دعوت دانشگاه تهران و دانشگاه شیراز به منظور شرکت در کارگاه مدیریت بحران به ایران سفر کرد
و در تاریخ ۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ دستگیر و به زندان اوین منتقل شد. اتهام جلالی ارتباط با دولت متخاصم و هم‌چنین جاسوسی عنوان شده‌است. جلالی در تاریخ ۲۶ دسامبر ۲۰۱۶ در اعتراض به وضعیت خود دست به اعتصاب غذا زد.

جلالی موساد.jpg

آخرین وضعیت «احمدرضا جلالی» از زبان وکیل پرونده

امروز به من گفتند برای اجرای حکم اعدام آمادگی صددرصدی داریم/سوئد می گوید قوه قضاییه ما مستقل است
هلاله موسویان وکیل مدافع احمدرضا جلالی:
🔹حکم اعدام احمدرضا جلالی چندسالی می شود که قطعی شده
🔹در حال حاضر اقدامات قضایی به بن بست رسیده و هر کاری که امکان داشت اعم از اعاده دادرسی، درخواست عفو، رایزنی‎های مختلف صورت گرفته اما متاسفانه به جایی نرسید.
🔹در باره [احتمال تبادل حمید نوری و احمدرضا جلالی] وضعیت آقای نوری مشخص نیست و چیزی که برای بنده مشخص است این است که تا قبل از صدور حکم برای آقای نوری قطعاً نمی تواند مبادله ای انجام شود.
🔹تنها یک معجره فرا قضایی از سوی دولت سوئد می تواند آقای جلالی را از اعدام نجات دهد در غیر این صورت این حکم حتماً اجرا خواهد شد./مدارا

همچین بخوانید :

تظاهرات امروز اهواز 16 و 17 اردیبهشت 1401 | به همراه جزییات
پیش بینی بیل گیتس از ویروس جدید بهمراه ویدیو و جزییات
 
  • برچسب ها
    احمد جلالی احمدرضا جلالی بازیکن احمدرضا جلالی به استقلال پیوست احمدرضا جلالی ویکی پدیا دکتر جلالی دکتر رضا جلالی دکتر رضا جلالی استاد دانشگاه علت دستگیری احمدرضا جلالی فیلم اعترافات احمدرضا جلالی
  • آمار انجمن

    موضوع ها
    48,721
    ارسال ها
    56,133
    کاربران
    3,409
    جدیدترین کاربران
    Mehdi00842
    عقب
    بالا