فعالیت صفحه 74 مطالعات اجتماعی ششم

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,286
79
جواب فعالیت صفحه 74 مطالعات اجتماعی ششم, فعالیت صفحه 74 مطالعات اجتماعی ششم, پاسخ فعالیت صفحه 74 مطالعات اجتماعی ششم, صفحه 74 مطالعات اجتماعی ششم, مطالعات اجتماعی ششم صفحه 74 , گام به گام مطالعات اجتماعی ششم,


فعالیت صفحه 74 مطالعات اجتماعی ششم

گفت‌و‌گو کنید: به نظر شما استفاده‌ٔ زیاد از بازی‌های رایانه‌ای ممکن است چه ضررهایی داشته باشد؟
* نداشتن فرصت برای انجام متعادل دیگر فعّالیت‌های زندگی
* از دست رفتن فرصت بودن در کنار خانواده و لذّت بردن از گفت‌و‌گو با آنها
* پرخاشگری به علّت آموزش خشونت در برخی از بازی‌ها
* مشکلات جسمانی از جمله ضعف بینایی
* ضعف درسی و ...



با پدربزرگ یا مادربزرگ یا یک نفر از افراد سالخورده‌ٔ فامیل مصاحبه کنید و از او بخواهید دربارهٔ چگونگی گذراندن اوقات فراغت در گذشته برای شما صحبت کند. گفته‌های او را بنویسید و به کلاس بیاورید.
پاسخ پیشنهادی: مادر بزرگ: خاله بازی که در آن برای خود در حیاط با آجر و یا با چادر خانه می‌ساختیم و تمام وسایل اسباب بازی پخت و پز را آماده می‌کردیم و برای خودمان چای دم می‌کردیم و مادرمان را به مهمانی دعوت می‌کردیم.
پدر بزرگ: الک و دولک بازی می‌کردیم و یا کشتی می‌گرفتیم.


نام چند بازی محلی را از بزرگ‌ترها پرس‌و‌جو کنید و چگونگی انجام دادن آن را در کلاس تعریف کنید و نمایش دهید.
پاسخ پیشنهادی: گانیه: یک شکل مستطیل آماده می‌کنیم و آن را از وسط نصف می‌کنیم. دو گروه تشکیل می‌دهیم: گروهی که شیر هستند، یک طرف زمین و گروه خط طرف دیگر. گروه خط به صورت لی‌لی وارد زمین حریف شده و هر یک از افراد زمین گروه تا زمانی که پای خود را روی زمین نگذاشته، می‌تواند شیر را دنبال کند و او را بزند. اگر زد، به زمین بر می‌گردد و اگر خسته شد و پاییش به زمین خورد، می‌بازد.


🎈 شما هم میتوانید نظرات خودرا از طریق فرم زیر ارسال کنید و با سایر دوستانتان، درمورد این سوال بحث و گفتگو کنید

منبع : همیار خاص
 
  • برچسب ها
    با پدربزرگ یا مادربزرگ یا یک نفر از افراد سالخورده‌ٔ فامیل مصاحبه کنید به نظر شما استفاده‌ٔ زیاد از بازی‌های رایانه‌ای ممکن است چه ضررهایی داشته باشد جواب فعالیت صفحه 74 مطالعات اجتماعی ششم دربارهٔ چگونگی گذراندن اوقات فراغت در گذشته صفحه 74 مطالعات اجتماعی ششم فعالیت صفحه 74 مطالعات اجتماعی ششم مطالعات اجتماعی ششم صفحه 74 نام چند بازی محلی را از بزرگ‌ترها پرس‌و‌جو کنید پاسخ فعالیت صفحه 74 مطالعات اجتماعی ششم گام به گام مطالعات اجتماعی ششم
  • آمار انجمن

    موضوع ها
    48,721
    ارسال ها
    56,133
    کاربران
    3,409
    جدیدترین کاربران
    Mehdi00842
    عقب
    بالا