فعالیت صفحه 70 مطالعات اجتماعی ششم

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,286
79
جواب فعالیت صفحه 70 مطالعات اجتماعی ششم, فعالیت صفحه 70 مطالعات اجتماعی ششم, پاسخ فعالیت صفحه 70 مطالعات اجتماعی ششم, صفحه 70 مطالعات اجتماعی ششم, مطالعات اجتماعی ششم صفحه 70 , گام به گام مطالعات اجتماعی ششم,


فعالیت صفحه 70 مطالعات اجتماعی ششم


در گروه، گفت‌وگو کنید و نتیجه را در کلاس بگویید.

الف- به نظر شما ارتباط با خداوند از طریق نماز، دعا و تلاوت قرآن چه تأثیری بر زندگی روزانه‌ٔ ما دارد؟ به گفته‌ٔ خداوند: ذکر خدا باعث آرامش انسان می‌شود. زمانی که ما دچار استرس و نگرانی می‌شویم اگر با خداوند ارتباط داشته باشیم و یا پیوسته قران بخوانیم، آرامش جای نگرانی را خواهد گرفت. کمتر عصبانی می‌شویم، پس می‌توانیم خوب فکر کنیم و خوش اخلاق باشیم.

ب- به نظر شما چه کارهایی هدر دادن وقت است؟ تماشای بیش از حد فیلم و کارتون، بازی با کامپیوتر بیشتر از زمان تعیین شده، خوردن و خوابیدن بیش از حد، استفاده‌ٔ بی‌اندازه از گوشی همراه و انجام کارهایی که نتیجه‌ٔ مطلوبی ندارند.

برای چه کارهایی دوست دارید وقت بیشتری بگذارید؟ در چند سطر بنویسید و در کلاس بخوانید.
پاسخ پیشنهادی: ورزش کردن در رشته‌ٔ خاص و مورد علاقه و مطالعه‌ٔ کتاب‌های سفید

حضرت علی بن ابیطالب (ع) فرموده‌اند: «از دست دادن فرصت موجب پشیمانی و اندوه است»

الف- منظور از این عبارت چیست؟ در کلاس گفت‌وگو کنید.

ب- این سخن امام (ع) را با خطّ خوش بنویسید و آن را با نقش‌های زیبا تزیین، و به دیوار کلاس یا خانه‌تان نصب کنید.
منظور از این عبارت این است که باید برای اوقات و فرصت‌های زندگی خود ارزش قائل شویم و از آن‌ها برای انجام فعالیت‌های درست و مناسب استفاده کنیم، چرا که در غیر این صورت، برای شخص پشیمانی و غم به جا می‌ماند و زمان از دست رفته دیگر به عقب باز نمی‌گردد.


🎈 شما هم میتوانید نظرات خودرا از طریق فرم زیر ارسال کنید و با سایر دوستانتان، درمورد این سوال بحث و گفتگو کنید

منبع : همیار خاص
 
  • برچسب ها
    برای چه کارهایی دوست دارید وقت بیشتری بگذارید به نظر شما ارتباط با خداوند از طریق نماز، دعا و تلاوت قرآن چه تأثیری بر زندگی روزانه‌ٔ ما دارد به نظر شما چه کارهایی هدر دادن وقت است جواب فعالیت صفحه 70 مطالعات اجتماعی ششم حضرت علی بن ابیطالب (ع) فرموده‌اند: از دست دادن فرصت موجب پشیمانی و اندوه است صفحه 70 مطالعات اجتماعی ششم فعالیت صفحه 70 مطالعات اجتماعی ششم مطالعات اجتماعی ششم صفحه 70 پاسخ فعالیت صفحه 70 مطالعات اجتماعی ششم گام به گام مطالعات اجتماعی ششم
  • آمار انجمن

    موضوع ها
    48,721
    ارسال ها
    56,133
    کاربران
    3,409
    جدیدترین کاربران
    Mehdi00842
    عقب
    بالا