فعالیت صفحه 40 مطالعات اجتماعی ششم

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,286
79
جواب فعالیت صفحه 40 مطالعات اجتماعی ششم, فعالیت صفحه 40 مطالعات اجتماعی ششم, پاسخ فعالیت صفحه 40 مطالعات اجتماعی ششم, صفحه 40 مطالعات اجتماعی ششم, مطالعات اجتماعی ششم صفحه 40 , گام به گام مطالعات اجتماعی ششم,


فعالیت صفحه 40 مطالعات اجتماعی ششم


بحث گروهی: نفت میراثی طبیعی است که بر اثر استفاده تمام می‌شود. به نظر شما، چرا تمام شدن نفت باعث نگرانی می‌شود؟چون اگر نفت تمام شود، سوخت یا تهیّه‌ٔ مواد اوّلیه‌ٔ تمام کارخانه‌ها، وسایل نقلیه و زندگی مردم دچار مشکل می‌شود.

صادرات نفت برای کشور ما چه اهمّیتی دارد؟ بیش‌ترین قسمت بودجه‌ٔ کشور ما از طریق صادرات نفت تأمین می‌شود.
چرا ایران تلاش می‌کند به صادرات نفت وابسته نباشد و سایر کالاها را به خارج صادر کند؟ چون ذخایر نفت همیشگی نیستند و ممکن است روزی تمام شوند، پس باید به دنبال جایگزینی برای نفت باشیم.

آیا ما حق داریم همه‌ٔ نفت و گاز را استخراج کنیم و به فکر آیندگان نباشیم؟ خیر، نفت و گاز تنها سهم ما نیست، بلکه برای فرزندان ما و نسل‌های آینده‌ٔ ما نیزهست تا کشورمان را بسازند و اگر تمام شود، آینده‌ٔ آنها به خطر می‌افتد.

پرس‌و‌جو کنید: سوختی که در خانه‌ٔ شما برای گرما و پخت و پز استفاده می‌شود، چیست؟ این سوخت از کجا تأمین می‌شود و چگونه به دست شما می‌رسد؟ از پالایشگاه نزدیک استانمان، از طریق لوله‌های بزرگ به ایستگاه‌های شهرمان هدایت می‌شود و از آنجا از طریق لوله کشی به خانه‌های ما می‌رسد.




🎈 شما هم میتوانید نظرات خودرا از طریق فرم زیر ارسال کنید و با سایر دوستانتان، درمورد این سوال بحث و گفتگو کنید

منبع : همیار خاص
 
  • برچسب ها
    آیا ما حق داریم همه‌ٔ نفت و گاز را استخراج کنیم و به فکر آیندگان نباشیم جواب فعالیت صفحه 40 مطالعات اجتماعی ششم سوختی که در خانه‌ٔ شما برای گرما و پخت و پز استفاده می‌شود، چیست صادرات نفت برای کشور ما چه اهمّیتی دارد صفحه 40 مطالعات اجتماعی ششم فعالیت صفحه 40 مطالعات اجتماعی ششم مطالعات اجتماعی ششم صفحه 40 نفت میراثی طبیعی است که بر اثر استفاده تمام می‌شود. به نظر شما، چرا تمام شدن نفت باعث نگرانی می‌شود پاسخ فعالیت صفحه 40 مطالعات اجتماعی ششم چرا ایران تلاش می‌کند به صادرات نفت وابسته نباشد و سایر کالاها را به خارج صادر کند گام به گام مطالعات اجتماعی ششم
  • آمار انجمن

    موضوع ها
    48,721
    ارسال ها
    56,133
    کاربران
    3,409
    جدیدترین کاربران
    Mehdi00842
    عقب
    بالا