فشار بایدن به کنگره برای تصویب کمک ۳۳ میلیارد دلاری به اوکراین

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,286
79
فشار بایدن به کنگره برای تصویب کمک ۳۳ میلیارد دلاری به اوکراین ، این خبر را در همیارخاص ببینید


در این بیانیه به نقل از بایدن آمده است که کمک‌های آمریکا به کی یف در عرض ۱۰ روز متوقف می‌شود مگر اینکه این درخواست از سوی کنگره حمایت شود.

بایدن به کنگره اعلام کرد که این نیاز فوری است. او گفت: تقریبا تمامی منابعی را که اکثریت دو حزبی در کنگره برای حمایت از جنگجویان اوکراین به من داده بودند را تمام کرده ام. نمیتوانیم اجازه دهیم محموله‌های کمک‌هایمان به اوکراین به دلیل تصمیم کنگره متوقف شود.

به گفته بایدن، آمریکا تقریبا ده روز با رسیدن به ضرب الاجل حساس برای ارسال کمک های خود به کی‌یف فاصله دارد . او گفت: من از کنگره می‌خواهم که لایحه بودجه تکمیلی اوکراین را فورا تصویب کند و در چند روز آینده آن را به میز من برساند.

بایدن اعلام کرد از اینکه قانونگذاران از پیشنهاد او حمایت می‌کنند خوشحال است و کنگره احتمالا آن را به شکلی که من پیشنهاد دادم تصویب خواهد کرد.

وال استریت ژورنال پیشتر به نقل از منابع حزب دموکرات گزارش داد که مجلس نمایندگان می‌تواند این هفته درباره کمک به اوکراین به ارزش ۴۰ میلیارد دلار رأی دهد و بدین ترتیب مبلغ درخواستی اولیه بایدن را افزایش دهد. این پیشنهاد می‌تواند روز سه شنبه ارائه شود.

جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا پنجشنبه گذشته از تخصیص ۳۳ میلیارد دلار کمک مالی به اوکراین خبر داد. این کمک جدید با نصف کل بودجه دفاعی روسیه و نیمی از بودجه سالانه وزارت خارجه آمریکا برابری می‌کند. کمکی که طبق برآورده‌ها به بیش از دویست میلیون دلار در روز می‌رسد. کارشناسان معتقدند که ولخرجی بایدن خطرات زیادی برای اقتصاد و امنیت ملی آمریکا به همراه خواهد داشت. مقامات آمریکایی اکنون رویا‌های بلندپروازانه تری در سر دارند که مهم‌ترین آن‌ها «تضعیف» روسیه و بقای حاکمیت اوکراین است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا


این خبر در دسته بین الملل سایت همیارخاص منتشر شده است
منبع خبر : Yjc.ir است /
شما میتوانید از بخش های دیگر مانند : ورزشی ، سیاسی ، و فضای مجازی دیدن فرمایید
 
  • برچسب ها
    هیچ
  • آمار انجمن

    موضوع ها
    48,721
    ارسال ها
    56,133
    کاربران
    3,409
    جدیدترین کاربران
    Mehdi00842
    عقب
    بالا