سریال قورباغه چند قسمت است

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,286
79
سریال قورباغه چند قسمت است /قسمت آخر سریال قورباغه / قسمت اخر سریال قورباغه / تکرار سریال قورباغه / ساعت پخش سریال قورباغه / سریال قورباغه /داستان سریال قورباغه چیست / خلاصه سریال قورباغه /خلاصه داستان سریال قورباغه /
سریال قورباغه چند قسمت است.png

در این مطلب، توضیحاتی درباره تعداد قسمت های سریال قورباغه و همچنین زمان توزیع این سریال در شبکه نمایش خانگی خواهیم داشت! با ما همراه باشید. سریال شبکه خانگی ” قورباغه ” به کارگردانی هومن سیدی ، شاید متفاوت‌ ترین سریال ایرانی از لحاظ خط داستانی باشد! اما سریال قورباغه با صدور پروانه نمایش و پس از پشت سرگذاشتن پروسه عظیم تولید از آبان ماه ۹۹ در نمایش خانگی منتشرخواهد شد.

حال و هوای این داستان به گونه‌ ای است که تاکنون هیچ کارگردان ایرانی پا به فضای آن نگذاشته است! به همین دلیل به‌ نظر می‌ رسد که برخی از قسمت‌ های این سریال در خارج از کشور جلوی دوربین رفته‌ است! قورباغه ی هومن سیدی ، سریالی است که تولید آن یک سال و نیم زمان برده است و با وجود حساسیت ‌ها و دقت بالای سیدی برای ساخت آن، پیش بینی می‌شود یکی دیگر از غافلگیری‌ های شبکه نمایش خانگی باشد.

قورباغه ” مجموعه ای است که با پروداکشن بسیار ویژه تولید می شود و مانند سایر کارهای هومن سیدی ، دنیای جدیدی را پیش چشم مخاطب ترسیم می کند و نقش آفرینی نوید محمدزاده در آن با توجه به پتانسیل این بازیگر، این دنیای جدید را به یادماندنی تر خواهد کرد!

براساس برنامه ریزی های انجام یافته ، فیلمبرداری سریال ” قورباغه ” در ۱۵ قسمت تا پایان سال ۱۳۹۸ شمسی بایستی ادامه داشت و پس از پایان فیلمبرداری و گذراندن مراحل فنی، در بهار سال ۹۹ ، این سریال در شبکه نمایش خانگی منتشر می شد اما تصویربرداری این سریال به دلیل شیوع ویروس کرونا متوقف شد! البته قورباغه جزو پروژه‌ هایی است که در همان ابتدای شیوع ویروس کرونا متوقف شد.



پیش از این درباره داستان سریال قورباغه ، جزئیات زیادی از به بیرون درز پیدا نکرده بود! اما پس از انتشار تریلر این سریال نمایش خانگی، تا حدودی داستان سریال مشخص گردید. از تریلر می‌توان چنین برداشت کرد که سریال حال و هوایی کاملا گنگ دارد! تیراندازی ها و درگیری هایی که در ابتدای تیزر سریال مشاهده می کنیم، تماما حاکی از جنایی بودن این سریال نمایش خانگی است.

این سریال که در ایران و تایلند فیلمبرداری شده است، چهارمین همکاری #نوید_محمدزاده محمدزاده با هومن سیدی و اولین سریال این بازیگر در شبکه نمایش خانگی به حساب می‌آید. محمدزاده بازیگر موفق و بااستعداد سینما است که در سال های اخیر توانسته با فیلم‌ هایش مخاطبانی از قشرها و سلایق مختلف را جذب بازی‌های خود کند و رکورددار دریافت جایزه در سال ‌های اخیر باشد. او به احتمال زیاد با این سریال، اتفاق مهم دیگری را در کارنامه خود ثبت خواهد کرد.

نکات کمی در تریلر این سریال نمایش خانگی فاش شده است، اما از دیالوگ نوید محمدزاده که می گوید: ” هیچ وقت ازش پرسیدی این گیاه کجا رشد می کنه؟ ” می توان چنین برداشت کرد که باندهای خلافکار و قاچاقچیان مواد مخدر نیز در داستان سریال وجود دارند.



در انتها بد نیست بدانید هومن سیدی پس از ساخت چند فیلم کوتاه (از جمله ۳۵ متری سطح آب و دندان آبی که به خاطر آن‌ ها جوایز متعددی از جشنواره فیلم کوتاه تهران کسب کرد) اولین فیلم بلند خود را در سال ۱۳۸۹ شمسی با نام ” آفریقا ” کارگردانی کرد. همچنین وی سابقه ساخت فیلم‌ های ” سیزده ” ، ” آفریقا ” ، ” اعترافات ذهن خطرناک من ” ، ” خشم و هیاهو ” و ” مغزهای کوچک زنگ زده ” به عنوان یکی از پرفروش‌ ترین فیلم‌ های اکران سال ۱۳۹۷ شمسی در ایران را در کارنامه ی فعالیت های خود دارد.
.
 
  • برچسب ها
    تکرار سریال قورباغه خلاصه داستان سریال قورباغه خلاصه سریال قورباغه داستان سریال قورباغه چیست ساعت پخش سریال قورباغه سریال قورباغه سریال قورباغه چند قسمت است قسمت آخر سریال قورباغه قسمت اخر سریال قورباغه
  • آمار انجمن

    موضوع ها
    48,721
    ارسال ها
    56,133
    کاربران
    3,409
    جدیدترین کاربران
    Mehdi00842
    عقب
    بالا