زمان پخش فصل جدید سریال دکستر

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,286
79
فصل جدید سریال دکستر /تاریخ پخش فصل جدید سریال دکستر /ساعت پخش فصل جدید سریال دکستر / زمان پخش فصل جدید سریال دکستر /کارگردان سریال دکستر /سریال دکستر /svdhg n;sjv / nhkg,n svdhg n;sjv /

سریال دکستر (Dexter)

شبکه شوتایم اعلام کرده که در سال ۲۰۲۱ فصل جدید این سریال ساخته و پخش خواهد شد. مارک سی‌هال همانند گذشته نقش دکستر مورگان را برعهده خواهد گرفت و کلاید فیلیپس هم شورانر فصل جدید خواهد بود؛ شخصی‌که شورانر چهار فصل ابتدایی دکستر هم به حساب می‌‌آید. پس از او، چیپ یوهانسن این وظیفه را برای فصل پنجم در دست گرفت. این در حالی است که پس از گذشت یک فصل، مجددا شورانر سریال دکستر تغییر کرد و اسکات باک از فصل ششم تا هشتم شورانر این سریال دوست داشتنی بود.

متاسفانه اطلاعاتی از جزئیات داستان این فصل ده قسمتی منتشر نشده است، اما سال‌ها است که صحبت‌هایی از ریبوت این مجموعه و ساخت یک اسپین آف با محوریت دکستر مورگان شنیده می‌شد. این در حالی است که دیوید نوینس، رئیس شبکه شوتایم، اعلام کرده «اگر بخواهم کاری انجام دهم، دوست دارم دکستر را در ساختاری جدید به‌نمایش بگذارم. می‌خواهم حس‌وحال متفاوتی داشته باشد و فقط یک دنباله برای یک سریال قدیمی نباشد.»


در ادامه گری لوین، رئیس بخش سرگرمی شوتایم، هم در ارتباط با این خبر اعلام کرده «ما فقط در حالتی می‌توانستیم این کار را انجام دهیم که یک سازنده متوجه ارزشمند بودن سریال دکستر می‌شد. خب، باید اعلام کنم که مارک سی‌هال و کلاید فیلیپس متوجه این موضوع شدند و نمی‌توانیم صبر کنیم تا فصل جدید را ضبط و برای تمامی مخاطبان به نمایش بگذاریم.»

.
 
  • برچسب ها
    n svdhg n;sjv nhkg svdhg n;sjv تاریخ پخش فصل جدید سریال دکستر زمان پخش فصل جدید سریال دکستر ساعت پخش فصل جدید سریال دکستر سریال دکستر فصل جدید سریال دکستر کارگردان سریال دکستر
  • آمار انجمن

    موضوع ها
    48,721
    ارسال ها
    56,133
    کاربران
    3,409
    جدیدترین کاربران
    Mehdi00842
    عقب
    بالا