حمله دموکرات‌ها به بایدن به خاطر دور زدن کنگره در حمله به یمن

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,286
79
به گزارش سرویس اخبار سایت همیار خاص : حمله دموکرات‌ها به بایدن به خاطر دور زدن کنگره در حمله به یمن

7-d8aed8a7d8b7d8b1-d8afd988d8b1-d8b2_65a103a886b56.jpg


«رو کانا» نماینده از ایالت کالیفرنیا در حساب کاربری ایکس خود نوشت: «رئیس جمهور باید قبل از حمله به حوثی‌های یمن و درگیر کردن ما در یک درگیری دیگر در خاورمیانه به کنگره می‌آمد. این ماده اول قانون اساسی{ایالات متحده آمریکا} است.»

وی افزود صرف نظر از دموکرات بودن یا جمهوری خواه بودن، از این موضوع حمایت می‌کند.

خانم‌ها رشیده طلیب، نماینده دموکرات از میشیگان و کوری بوش دموکرات از میسوری نیز به «رو کانا» هم قطار خود در مجلس پیوسته و از بایدن انتقاد کردند.

سایر دموکرات‌ها نیز با انتشار پست‌هایی در ایکس {توئیتر سابق} نارضایتی خود را این چنین بیان کردند: «مجوز این حملات هوایی توسط کنگره صادر نشده است. تنها کنگره اختیار دارد تا اجازه دخالت نظامی در درگیری‌های خارج از کشور را صادر کند. هر رئیس جمهوری باید ابتدا به کنگره بیاید و درخواست مجوز نظامی کند، صرف نظر از اینکه عضو کدام حزب باشد.».

اما بایدن در بیانیه منتشره خود اعلام کرد ایالات متحده هماهنگ با بریتانیا و حمایت کانادا، استرالیا و بحرین یک حمله هماهنگ را در یمن رهبری می‌کند.

در این بیانیه آمده است اهداف مورد حمله واقع شده، توسط شورشیان حوثی با به خطر انداختن آزادی کشتیرانی در یکی از حیاتی‌ترین آبراه‌های جهان، مورد استفاده قرار می‌گرفته است.



منبع :
خبر آنلاین
 
  • برچسب ها
    هیچ
  • آمار انجمن

    موضوع ها
    48,721
    ارسال ها
    56,133
    کاربران
    3,409
    جدیدترین کاربران
    Mehdi00842
    عقب
    بالا