به کار ببندیم صفحه 20 مطالعات اجتماعی پنجم

  • شروع کننده موضوع اخراج شده
  • تاریخ شروع

اخراج شده

کاربر غیرعضو
جواب به کار ببندیم صفحه 20 مطالعات اجتماعی پنجم/ به کار ببندیم صفحه 20 مطالعات اجتماعی / پاسخ به کار ببندیم صفحه 20 مطالعات اجتماعی پنجم/ صفحه 20 مطالعات اجتماعی پنجم/ مطالعات اجتماعی چهارم صفحه 20/ گام به گام مطالعات اجتماعی پنجم/



به کار ببندیم صفحه 20 مطالعات اجتماعی پنجم

1- بازی پانتومیم: به چند گروه تقسیم شوید. هر گروه یک واژه یا موضوع را به صورت غیرکلامی (پانتومیم) نمایش بدهد و بقیه حدس بزنند که مقصود او چیست.

2- کارهایی را که با انجام دادن آنها می‌توانید هر یک از اعضای خانواده‌تان را شاد کنید، روی یک برگهٔ کاغذ بنویسید. روی برگه‌ٔ دیگری بنویسید که با انجام دادن چه کارهایی می‌توانید معلّم، کارکنان مدرسه و همکلاسی‌هایتان را خوشحال کنید.

3- با راهنمایی معلّم، برای کلاس خود نماینده‌ای انتخاب کنید. ابتدا مشخّصات و شرایط داوطلبان را روی تخته‌ٔ کلاس بنویسید. هر یک از داوطلبان خود را معرّفی کند. پس از رأی‌گیری نتیجه را اعلام کنید و نماینده‌ٔ کلاس را به دفتر مدرسه معرّفی نمایید.

4- با تعدادی از دوستانتان یک گروه همدلی در یک موضوع تشکیل دهید (برای مثال، همدلی با کودکان دچار سرطان، همدلی با کودکان فلسطینی و همدلی با کودکان بی‌بضاعت). سپس با همفکری یکدیگر، هدف‌ها و فعّالیت‌هایی برای این گروه در نظر بگیرید. آن فعّالیت‌ها را انجام دهید و به معلّم گزارش بدهید.
نام گروه: نام اعضای گروه:
هدف گروه:
مقرّرات گروه:
وظیفه‌ٔ هریک از اعضای گروه:
1-
2-
3-








?شما هم میتوانید نظرات خودرا از طریق فرم زیر ارسال کنید و با سایر دوستانتان، درمورد این سوال بحث و گفتگو کنید

منبع : همیار خاص
 
  • برچسب ها
    به کار ببندیم صفحه 20 مطالعات اجتماعی جواب به کار ببندیم صفحه 20 مطالعات اجتماعی پنجم صفحه 20 مطالعات اجتماعی پنجم مطالعات اجتماعی چهارم صفحه 20 پاسخ به کار ببندیم صفحه 20 مطالعات اجتماعی پنجم گام به گام مطالعات اجتماعی پنجم
  • آمار انجمن

    موضوع ها
    48,721
    ارسال ها
    56,133
    کاربران
    3,409
    جدیدترین کاربران
    Mehdi00842
    عقب
    بالا