بلیط لوفت هانزا چیست

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,287
79
بلیط لوفت هانزا | رزرو بلیط لوفت هانزا | لوفت هانزا | هواپیمای لوفت هانزا | لوفت هانزا چیست

لوفت‌هانزا
لوفت هانزا بزرگ‌ترین شرکت هواپیمایی آلمان و همچنین حامی پرچم آن نیز می‌باشد. لوفت هانزا به عنوان اولین ایرلاین ۵-ستاره اروپا، یکی از پنج موسس اصلی استار الاینس (Star Alliance)، بزرگ‌ترین اتحاد هوایی جهان، نیز است. سابقه فعالیت لوفت هانزا به سال ۱۹۲۶ برمی‌گردد. اما بعد از شکست آلمان نازی در جنگ جهانی دوم، این ایرلاین معلق شد. در سال ۱۹۵۳، هواپیمایی دیگری به اسم لوفتاگ تاسیس شد و بسیاری از کارکنان سابق لوفت هانزا به آن پیوستند. بعد از مدتی، لوفتاگ نشان تجاری لوفت هانزا را نیز خریداری کرد و تا امروز فعالیتش را با این اسم ادامه داده. امروزه لوفت هانزا با ۲۲۰ مقصد روازنه در ۷۸ کشور جهان، بزرگ‌ترین شرکت هواپیمایی آلمان است.
امروزه دفتر مرکزی لوفت هانزا در شهر کلن آلمان قرار دارد و فرودگاه فرانکفورت و مونیخ به ترتیب قطب‌های پروازی اول و دوم آن هستند.

be24948.png

قوانین بار
منظور از بار مجاز، میزان باری است که به هر مسافر از طرف ایرلاین تخصیص داده می‌شود. حداکثر بار مجاز یا بار رایگان هر پرواز بسته به کلاس پروازی و در برخی موارد بسته به مسیر پروازی متفاوت است. حداکثر بار مجازی که هر مسافر می‌تواند در پروازهای لوفت‌هانزا با خود حمل کند به این ترتیب است:
کلاس اکونومی: یک چمدان ۲۳ کیلوگرمی به مقصد اروپا – دو چمدان ۲۳ کیلوگرمی به مقصد آمریکا یا کانادا
کلاس پرمیمیوم اکونومی: یک چمدان به وزن ۲۳ کیلوگرم
کلاس بیزنس: دو چمدان به وزن ۳۲ کیلوگرم و بار داخل کابین دو بسته حداکثر ۸ کیلوگرمی


مسیرهای پروازی
هواپیمایی لوفت هانزا در حال حاضر علاوه بر آلمان و اروپا، به آسیا، خاور میانه، آمریکای شمالی، آمریکای جنوبی و آفریقا هم پرواز دارد. پروازهای تهران-فرانکفورت لوفت‌هانزا به صورت روزانه انجام می‌شوند و هواپیمای استفاده شده در این پروازها، A340-300 است.
 
  • برچسب ها
    آژانس هواپیمایی لوفت هانزا در تهران بزرگ‌ترین شرکت هواپیمایی آلمان بلیط لوفت هانزا دفتر لوفت هانزا در فرودگاه امام دفتر هواپیمایی لوفت هانزا در فرودگاه امام رزرو بلیط لوفت هانزا رزرو صندلی لوفت هانزا سايت هواپيمايي لوفت هانزا شماره تلفن دفتر مرکزی لوفت هانزا قوانین کنسلی بلیط لوفت هانزا لوفت هانزا لوفت هانزا چیست هواپیمای لوفت هانزا پروازهای لوفت هانزا از تهران به ونکوور
  • آمار انجمن

    موضوع ها
    48,722
    ارسال ها
    56,134
    کاربران
    3,409
    جدیدترین کاربران
    Mehdi00842
    عقب
    بالا