بایدن تحریم‌های سوریه را تمدید کرد

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,286
79
بایدن تحریم‌های سوریه را تمدید کرد ، این خبر را در همیارخاص ببینید


جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا تحریم‌های یکجانبه کشورش علیه سوریه را برای مدت یک سال دیگر تمدید کرد.

خبرگزاری تاس روسیه گزارش داد به دنبال اطلاعیه‌ای که کاخ سفید طی شماری از اسناد دولتی منتشر کرد، جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا تحریم‌های سوریه را به مدت یک سال دیگر تمدید کرد.

در اطلاعیه کاخ سفید آمده است: ما در خصوص تدابیر محدود کننده‌ای صحبت می‌کنیم که واشنگتن به شکل مداوم از سال ۲۰۰۴ تا ۲۰۱۲ علیه دمشق اعمال کرده است و شامل تحریم دارایی افراد حقیقی و حقوق خاص ذیب صلاحیت قضایی آمریکا می‌شود.

کاخ سفید در ادامه مدعی شد: اقدامات دمشق تهدیدی جدی برای امنیت ملی، سیاست خارجی و اقتصاد آمریکاست. رهبری سوریه اجازه خشونت و نقض حقوق بشر را می‌دهد. آمریکا از بشار اسد و هوادارانش می‌خواهد تا جنگ را متوقف کرده و آتش بس سراسری را در سطح کشور اجرایی کنند و تضمین نمایند کمک‌های بشردوستانه بدون هیچ مانعی به تمامی سوری‌های نیازمند می‌رسد.

کاخ سفید همچنین با اشاره به تمدید تحریم ها، مدعی شد: اقدامات دولت سوریه تهدیدی برای امنیت ملی، سیاست خارجی و اقتصاد آمریکا به شمار می‌رود.

ادعا‌های کاخ سفید علیه سوریه در حالی بیان می‌شود که رسانه‌های رژیم صهیونیستی به تازگی با اشاره به سفر رئیس جمهور سوریه به ایران اعلام کردند این سفر نشان از قویتر شدن ائتلاف تهران و دمشق است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل


این خبر در دسته بین الملل سایت همیارخاص منتشر شده است
منبع خبر : Yjc.ir است /
شما میتوانید از بخش های دیگر مانند : ورزشی ، سیاسی ، و فضای مجازی دیدن فرمایید
 
  • برچسب ها
    هیچ
  • آمار انجمن

    موضوع ها
    48,721
    ارسال ها
    56,133
    کاربران
    3,409
    جدیدترین کاربران
    Mehdi00842
    عقب
    بالا