اعتراض به دعوت به مصاحبه فرهنگیان

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,286
79
اعتراض به دعوت به مصاحبه فرهنگیان / اعتراض به دعوت به مصاحبه /اعتراض به دعوت به مصاحبه/دعوت به مصاحبه فرهنگیان /


برخی داوطلبان کنکور که برخی از آنها رتبه کمتر از ۵۰۰ را کسب کرده‌اند، می‌گویند برای مرحله مصاحبه دانشگاه فرهنگیان دعوت نشده‌اند و خواستار توضیح مسئولان هستند.
به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، جمعی از داوطلبان کنکور 99 که دانشگاه فرهنگیان را انتخاب کرده‌اند و برخی از آنها جزو رتبه‌های خوب کنکور هستند از عدم دعوت به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان خبر می‌دهند.

این داوطلبان در تماس با خبرگزاری تسنیم گفتند: با وجود کسب رتبه خوب و تراز علمی لازم و از سوی دیگر انتخاب پردیس‌های مختلف دانشگاه فرهنگیان در اولویت‌های نخست فرم انتخاب رشته اما برای مصاحبه دعوت نشده‌اند و خواستار توضیح مسئولان سازمان سنجش درباره دلایل این موضوع هستند.

آن دسته از متقاضیانی که نسبت به انتخاب یک یا چند کدرشته محل از مؤسسات دارای شرایط خاص که داوطلب باید مراحل مصاحبه را نیز طی کند، اقدام کرده ولی در این مرحله معرفی نشده‌اند، عدم معرفی آن‌ها به یکی از دلایل زیر می‌باشد:

این داوطلبان یا شانس قبولی در اولویت‌های بالاتر از کد‌های مربوط به رشته‌های تحصیلی دارای شرایط خاص را داشته‌اند؛ و یا اینکه فاقد حداقل نمره علمی لازم برای معرفی در این مرحله بوده‌اند، بنابراین دلیل عدم معرفی آنان در این مقطع، در کارنامه نتایج نهایی مشخص خواهد شد.

بنا به دلایل متفاوت (اعم از نمره علمی و ترتیب اولویت انتخاب رشته متقاضی و یا عدم رعایت استان بومی وغیره) هیچگونه اعتراضی در این مرحله از اعلام نتایج از سوی متقاضیان پذیرفته نمی شود.

پس از اعلام نتایج نهائی، در اوایل آبان ماه، برای متقاضیان مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ که نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته خود در درگاه این سازمان در زمان مقرر اقدام کرده‌اند، کارنامه نتیجه نهایی تهیه و قابل رؤیت و بهره‌برداری خواهد بود، از این رو متقاضیانی که پس از دریافت کارنامه نسبت به مندرجات آن سوالاتی برای آنان وجود دارد، می‌توانند به استناد پرینت کارنامه نتیجه نهائی در موعد مقرر با دلیل، درخواست خود را مطرح کنند.


.
 
  • برچسب ها
    اعتراض به دعوت به مصاحبه اعتراض به دعوت به مصاحبه فرهنگیان دعوت به مصاحبه فرهنگیان
  • آمار انجمن

    موضوع ها
    48,721
    ارسال ها
    56,133
    کاربران
    3,409
    جدیدترین کاربران
    Mehdi00842
    عقب
    بالا