آزمایش کنید صفحه 38 علوم ششم

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,286
79
جواب آزمایش کنید صفحه 38 علوم ششم, آزمایش کنید صفحه 38 علوم ششم, پاسخ آزمایش کنید صفحه 38 علوم ششم, صفحه 38 علوم ششم, علوم ششم صفحه 38 , گام به گام علوم ششم,


آزمایش کنید صفحه 38 علوم ششم

هر یک از گروه‌های کلاس، یک عدد تخم‌مرغ آب پز با پوست را به کلاس بیاورند.
* با انگشتان خود به پوسته‌ٔ تخم‌مرغ فشار وارد کنید. حالا پوست تخم‌ مرغ را بکنید. با انگشتان خود به سفیده‌ٔ تخم‌مرغ فشار وارد کنید.
* چگونگی عکس‌العمل پوسته و سفیده‌ٔ تخم‌مرغ را با هم مقایسه کنید و نتیجه را به کلاس گزارش دهید. پوسته‌ٔ تخم‌مرغ می‌شکند و سفیده تخم‌مرغ به علت نرم بودن با فشار دست له می‌شود و یا انگشت در آن فرو می‌رود.
* سپس تخم‌مرغ را به وسیله‌ٔ چاقو از وسط نصف کنید و لایه‌‌های آن را با لایه‌های زمین مقایسه کنید. مشاهده می‌شود که تخم‌مرغ هم مانند زمین از سه قسمت پوسته، گوشته (سفیده) و هسته (زرده) ساخته شده است.



✅ برای دیدن جواب تمام سوالات علوم ششم میتونید اینجا کلیک کنید

🎈 شما هم میتوانید نظرات خودرا از طریق فرم زیر ارسال کنید و با سایر دوستانتان، درمورد این سوال بحث و گفتگو کنید

منبع : همیار خاص
 
  • برچسب ها
    آزمایش کنید صفحه 38 علوم ششم با انگشتان خود به پوسته‌ٔ تخم‌مرغ فشار وارد کنید جواب آزمایش کنید صفحه 38 علوم ششم سپس تخم‌مرغ را به وسیله‌ٔ چاقو از وسط نصف کنید و لایه‌‌های آن را با لایه‌های زمین صفحه 38 علوم ششم علوم ششم صفحه 38 پاسخ آزمایش کنید صفحه 38 علوم ششم چگونگی عکس‌العمل پوسته و سفیده‌ٔ تخم‌مرغ را با هم مقایسه کنید گام به گام علوم ششم
  • آمار انجمن

    موضوع ها
    48,721
    ارسال ها
    56,133
    کاربران
    3,409
    جدیدترین کاربران
    Mehdi00842
    عقب
    بالا