فال روزانه جمعه ۲۶ دی ۹۹ + فال تولد و فال حافظ

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,286
79
فال روزانه جمعه ۲۶ دی ۹۹ + فال تولد و فال حافظ,فال روزانه دقیق,فال امروز,فال هر روز,فال روزانه,فال صحیح,فال و طالع بینی روزانه,فال تولد,فال حافظ با تعبیر,فال با معنی


فال روزانه جمعه ۲۶ دی ۹۹.png


فال روزانه متولدین فروردین

امروز مهم ترین چیزی که باید در نظر داشته باشید این است که در مواجهه با موقعیت ها و مسائل مختلف نگرش منطقی و عمل گرایانه ی خود را حفظ کنید. سعی کنید تمرکز خود را حفظ کرده و از موضع خود به سادگی کوتاه نیایید. در میان گذاشتن تخیلات و رویاهایتان با دیگران در حال حاضر اصلا رفتار عاقلانه ای نخواهد بود و با این کارتان قطعا آنها را تحت تاثیر قرار نخواهید داد، پس آنها را برای خودتان نگه دارید. خودتان را با گروهی که در آن هستید هماهنگ کنید و هر کاری که برای رسیدن جمع به هدف مشترکش از دستتان برمی آید را انجام دهید. به این صورت خواهید توانست توانایی های خود را به بهترین شکل ممکن به نمایش گذاشته و مورد تحسین قرار بگیرید. بی‌احتیاطی‌های زیادی در زندگی انجام می‌دهید و مواظب خودتان نیستید، این روحیه باعث شده تا اعضای خانواده و عشق‌زندگی‌تان همیشه نگران شما باشند، به خودتان قول دهید که بی‌احتیاطی را کنار بگذارید و بیشتر مواظب وجود نازنین‌تان باشید.
فال روزانه متولدین اردیبهشت

شما در کمال تعجب می بینید که همه چیز دارد طبق خواسته هایتان پیش می رود و از این که با لبخند این وضع را تحت نظر داشته باشید لذت می برید، اما این برایتان کافی نیست و از این که یک جا بنشینید و تنها شاهد جریان امور باشید و منتظر بمانید تا آنچه می خواهید اتفاق بیافتید اصلا خوشتان نمی آید و ترجیح می دهید نقش فعالی در این مسیر ایفا کنید. اگر فکر می کنید واقعاً می توانید به این روند سرعت بدهید دست به کار شوید. شاید دلتان بخواهد امروز کمی شیطنت به خرج دهید، اما بهتر است مواظب باشید کاری نکنید که خودتان را به دردسر بیندازید. به ویژه باید مواظب باشید که رفتاری منطقی داشته باشید و دعوا به راه نیندازید. سبک‌ زندگی مصرف‌گرایانه‌ای دارید و ولخرجی‌هایی که در گذشته انجام داده‌اید، منابع مالی شما را به پایان رسانده است و امروز آه در بساط ندارید. اجازه ندهید چنین وضعیتی در آینده ادامه پیدا کند و از امروز به بعد مقداری از درآمد خود را کنار بگذارید و اندوخته‌ای برای آینده فراهم کنید.
فال امروز متولدین خرداد

شاید ماندن در خانه و لذت بردن از آرامش و سکوت آن ایده ی خیلی خوبی به نظر برسد، اما حتی اگر در خانه بمانید هم نخواهید توانست خودتان را از هیاهوی دنیای اطرافتان دور نگه دارید. بخواهید یا نخواهید دوستان و اعضای خانواده با شما تماس گرفته و در مورد دغدغه ها و مشکلات خود با شما صحبت می کنند و شاید حتی از شما تقاضای کمک کنند. راستش را بخواهید خودتان هم ته دلتان از این که تماستان را به طور کامل با دنیای اطرافتان قطع نکنید خوشحال خواهید بود. در هر صورت حتما در نظر داشته باشید که زمانی را به استراحت کردن اختصاص دهید چون این هفته شما را حسابی خسته کرده است. تی است که از یکی از دوستان قدیمی‌تان خبری ندارید و دل‌تان برای ایشان حسابی تنگ شده است، در اولین فرصت با این دوست قدیمی تماس بگرید و خاطره‌های خوش گذشته را زنده کنید. به لحاظ کاری روز خلوتی را شروع کرده‌اید، این فرصت را به فال نیک بگیرید و وقت بیشتری را در کنار اعضای خانواده سپری کنید.
فال روزانه متولدین تیر

تمام سعیتان را بکنید تا از امروز بیشترین بهره ی ممکن را ببرید، چون کم پیش می آید که این میزان از انرژی در یک روز در اختیار شما قرار بگیرد. عزم و اراده و حالت تهاجمی که در درون خود احساس می کنید را به کار گرفته و کارهایی که به عهده دارید را با حداکثر قدرت و سرعت انجام دهید. اجازه ندهید تعداد زیاد کارهایی که باید انجام دهید موجب نگرانی و دست پاچگی شما بشود و روی انگیزه ای که از درون احساس می کنید تمرکز کنید. امروز فرصت بسیار خوبی برای تمرکز روی اهداف حرفه ایتان می تواند باشد. از این موقعیت استفاده کرده و برنامه ریزی های لازم را انجام داده و مشاوره های مورد نیاز را بگیرید و مشغول به کار شوید. اگر تاکنون عاشق نشده‌اید، امروز روز عاشقی شما است و فردی را ملاقات می‌کنید که در نگاه اول دل و دین خود را به این فرد می‌بازید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز برنامه‌های خاصی برای شما تدارک دیده و کاری خواهد کرد که بیشتر از همیشه عاشق وی شوید.
فال و طالع بینی متولدین مرداد

کارهایی که امروز انجام می دهید، خواه به طور مستقیم در ارتباط با کارتان باشد و خواه خودتان بخواهید فعالیت های تجاری جانبی و مستقل انجام دهید باعث افزایش درآمد شما خواهند شد و این موضوع حال روحیتان را خیلی بهتر خواهد کرد. خوشبختانه شما در حال حاضر کاملا سالم و پرانرژی هستید و می توانید از عهده انجام هر کاری به خوبی بربیایید. وضعیت اقتصادیتان نیز با ثبات و روابطتان با دیگران خوب و هماهنگ هستند و همه چیز برای پیشرفت حرفه ای شما فراهم است. تنها چیزی که در حال حاضر می توانید در این مسیر برای شما ایجاد مشکل کند بی برنامگی است، پس حواستان را خوب جمع کنید و باری به هر جهت پیش نروید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز از دنده چپ بلند شده و حال و حوصله ندارد، در این شرایط بهتر است رعایت حال ایشان را بکنید و اجازه دهید گذر زمان، اعصاب عشق‌زندگی‌تان را بهبود بخشد.
فال امروز متولدین شهریور

مدتی پیش به کسی پولی قرض داده‌اید و امروز این فرد بدون اینکه از ایشان درخواست کرده‌باشید، پول شما را پس می‌دهد و به لحاظ مالی اوضاع‌تان روبه‌راه می‌شود. نگران آینده هستید و اضطراب و استرس خواب از چشم شما ربوده است، قبل از اینکه این نگرانی‌ها شما را از پا در بیاورد، ریشه این نگرانی‌ها را پیدا کنید و با درمیان گذاشتن دغدغه‌های خود با عشق‌زندگی‌تان یا اعضای خانواده، از آنها کمک بگیرید. روز خوبی است که تخصص‌های خود را در محل کار یا منزل به رخ دیگران بکشید، این فرصت را به فال نیک بگیرید و به همگان ثابت کنید که چند مرده حلاج هستید. امروز با فردی ملاقات می‌کنید و این فرد راه‌کارهای سازنده‌ای را در اختیار شما قرار می‌دهید، این پیشنهاد‌ها را در گوشه‌ای یادداشت کنید، چرا که در آینده با مشکلی روبرو می‌شوید و برای حل این مشکل باید از این راهکارها بهره بگیرید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان قصد دارد امروز خاطره‌های خوش قدیم را در ذهن شما زنده کند و شب‌و‌روزی عاشقانه را برای شما ترتیب دیده است.
طالع بینی روزانه متولدین مهر

امروز صبح که از خواب بیدار می شوید کمی تنبل و بی حوصله هستید و دلتان نمی خواهد رختخوابتان را ترک کنید. به جای این که تسلیم این احساس رخوت و کسالت شوید انرژیتان را یک جا جمع کرده و با یک صبحانه ی مقوی و آهنگ شاد خودتان را سر حال بیاورید. همین که از خانه بیرون بزنید تمام این احساسات منفی را پشت سر خواهید گذاشت. امروز شما باید سعی کنید نسبت به احساسات و افکار دیگران انعطاف و پذیرش بیشتری داشته باشید و درگیری های بیهوده به راه نیندازید. هر کاری که از دستتان برمی آید برای افزایش ثبات در زندگی خود انجام دهید و از انرژی فراوان امروز استفاده کرده و به کارهایی که باید هر چه زودتر انجام شوند رسیدگی کنید. دلباخته کسی هستید و مانند شمع برای عشق دلدارتان می‌سوزید. شاید بهتر باشد بیش‌از‌حد برای این عشق مایه نگذارید چرا که احتمال دارد محبوب‌تان در آینده دل شما را بشکند و تنها و بی‌کس بمانید.
فال روزانه متولدین آبان

امروز شما مجبور خواهید بود از دنیای شیرین رویاهایتان فاصله گرفته و تمام هوش و حواستان را روی دنیای واقعی متمرکز کنید. مسائل مهمی هستند که به رسیدگی و توجه شما نیاز دارند و هر چقدر هم که از آنها فرار بکنید سر جایشان باقی خواهند ماند. امروز احساسات شما خیلی قویتر از همیشه هستند و روحیه ی مبارزه و ستیزه جویی در درونتان فعال شده است. از این ترکیب فوق العاده ی قدرت و احساس به نفع خودتان استفاده کنید و کارهایتان را در جهتی که می خواهید پیش ببرید. مواظب بباشید به دیگران اجازه ندهید کنترل امور را از دست شما خارج کرده و شما را در جهتی که خودشان دلشان می خواهد قرار دهند.ثبات‌نظر و عقیده ندارید و در یک چشم به‌هم‌زدن، تغییر موضع می‌دهید و حرف‌های‌تان را عوض می‌کنید. این روحیه شما را به فردی بی‌ثبات و غیرقابل‌اعتماد در بین دوستان و آشنایان تبدیل کرده است. در نتیجه از امروز رفتارتان را عوض کنید و به آشنایان ثابت نمایید که حتی اگر سرتان برود، حرف‌تان نخواهد رفت.
فال روزانه متولدین آذر

امروز صحبت هایی که با دوستان خود دارید به خوبی پیش خواهند رفت. شما می توانید منظور خود را به وضوح و با صداقت تمام بیان کنید و اطلاعات لازم را بدون پیچاندن بحث به طرف مقابل خود منتقل کنید. یکی از اعضای منزل یا دوستان شما گرفتار مشکلی شده و کاری از دستش برای حل این مشکل بر نمی‌آید، امروز به ایشان قول بدهید که در حل مشکلات وی را تنها نمی‌گذارید و هر کاری که از دست‌تان بر می‌آید را برای باز کردن گره مشکلات ایشان انجام خواهید داد. عاشق فردی شده‌اید، اما این فرد خبری از عشق سوزان شما ندارد، اجازه ندهید آتش عشق شما خاکستر شود و امروز عشق خود را به این فرد ابراز کنید. تصمیمی سخت و دشواری در پیش‌رو دارید و مدت‌ها است که اتخاذ این تصمیم را به تعویق انداخته‌اید، امروز زمان خوبی است که تکلیف این تصمیم را روشن کنید و تصمیمی بگیرید که صلاح شما و اعضای خانواده را به دنبال داشته باشد.
فال روز متولدین دی

امروز به استعدادی نهفته در وجود خود پی خواهید برد که تا به حال برایتان ناشناخته بوده است و سعی نکرده اید توانایی خود را در این زمینه امتحان کنید. شاید این استعداد به تکنولوژی، هنر و یا هر دو مرتبط باشد، در هر صورت اگر این توانایی خود را به خوبی پرورش داده و مورد استفاده قرار دهید خواهید توانست حتی برای کسب درآمد بیشتر و به عنوان یک منبع درآمد از آن استفاده کنید. مکالماتتان با دیگران گرم، صمیمانه، راحت و صادقانه خواهند بود و تمام روابطتان از هر نوعی که باشند به خوبی پیش خواهند رفت. اگر قصد شروع یک شراکت جدید را دارید به شما توصیه می شود در مورد شریکی که برای خود انتخاب کرده اید کمی بیشتر تحقیق کنید. اطرافیان شما سلیقه‌های متفاوتی نسبت به شما دارند و این قضیه باعث شده احساس تنهایی کنید، در نتیجه دوستان تازه‌ای پیدا کنید که سلیقه‌های آنها نزدیک‌تر به شما باشد و خودتان را از چنگال تنهایی نجات دهید.
فال متولدین بهمن

روز بسیار خوبی را شروع کرده‌اید و امروز از زمین و آسمان خبرهای خوش به دست شما می‌رسد و لبخند از روی لب‌های شما پاک نخواهد شد. گرمای محبت میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان رو به سردی گذاشته است و عشق شما حلاوت سابق را ندارید، اجازه ندهید وضعیت به همین منوال پیش برود و در اولین فرصت با عشق‌زندگی‌تان صحبت کنید و به هر قیمتی که شده آتش عشق را روشن نگه دارید. زندگی حرفه ای و وضعیت اقتصادی شما رو به پیشرفت هستند و آینده به نظرتان درخشان و امید بخش می رسد. حالا که همه چیز در زندگی شخصی و حرفه ایتان خوب و روبراه به نظر می رسد دلتان می خواهد کمی به پروژه هایی که دوست دارید در آینده روی آنها کار کنید فکر کرده و در مورد آنها برنامه ریزی کنید و این موضوع باعث شور و هیجان بیشتر در وجود شما می شود و ایده های بسیار زیاد و خلاقانه ای را به ذهن شما خواهد آورد.
فال روزانه متولدین اسفند

امروز توانایی ذهنی بالا در کنار حس ششم قوی شما دست به دست هم خواهند داد تا در هر زمینه و هر سطحی روزی منحصر بفرد داشته باشید. شرکت در فعالیت های گروهی مختلف، به ویژه آنهایی که دوستانتان را با شما همراه می کنند نتایج مطلوبی را برایتان به همراه خواهد داشت. برنامه ریزی هایی که کرده بودید با وجود برخی مشکلات جزئی که پیش خواهند آمد به خوبی عملی خواهند شد و نتیجه ی مورد نظرتان را به دست خواهید آورد. امروز به طور عجیبی در راه رسیدن به اهداف خودتان مورد کمک و حمایت قرار خواهید گرفت؛ حتی اگر اطرافیانتان حمایتی که انتظار دارید را نداشته باشند انگار دستی از عالم غیب به کمک شما خواهد آمد. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز از در ناسازگاری با شما وارد می‌شود، در نتیجه بهتر است امروز تا جایی که می‌توانید زمینه دلخوری عشق‌زندگی‌تان را فراهم نکنید و اجازه ندهید میان شما مشاجره‌ای سر بگیرد.


منبع » همیارخاص
.
 
آخرین ویرایش:
  • برچسب ها
    فال امروز جمعه 26 دی 99 فال جمعه 26 دی 99 فال روزانه جمعه 26 دی 99 فال روزانه جمعه ۲۶ دی ۹۹
  • آمار انجمن

    موضوع ها
    48,723
    ارسال ها
    56,091
    کاربران
    3,406
    جدیدترین کاربران
    محمدمهدی قیاسی
    عقب
    بالا