۱۵۰ نفری که ۷.۲ میلیارد دلار را پس ندادند به قوه قضاییه رفت

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,283
79
قوه قضاییه / اسامی ۱۵۰ نفری که ۷.۲ میلیارد دلار /

۱۵۰ نفری که ۷.۲ میلیارد دلار را پس ندادند به قوه قضاییه رفت.jpg

سخنگوی دولت گفت: در شرایط تحریم که فشار بی سابقه ای روی اقتصاد ایران است، نیازمند همکاری همه مردم هستیم. مردم می‌توانند با مصرف کالای داخلی مصرف تولیدات ارزبر را کم کنند و در این شرایط به یک اهتمام ملی نیاز داریم.

به گزارش خبرآنلاین، علی ربیعی، سخنگوی دولت، در نشست خبری خود با اصحاب رسانه با بیان اینکه سال گذشته اسامی ۱۵۰ نفر که حدود ۷.۲ میلیارد دلار را که پس نداده بودند به قوه قضاییه معرفی کردیم، گفت: دوستان ما در بانک مرکزی هم برای اعمال مدیریت و هدایت بازار به صورت فعال ایستاده‌اند و فکر میکنیم برای جمع آوری نقدینگی که فشار روی ارز، سکه و مسکن می آورد سیاست‌های درستی را دنبال می کنیم و راهمان را ادامه خواهیم داد و واگذاری دارایی‌ها و گسترش بورس را ادامه خواهیم داد که با این کار بخشی از نقدینگی را جمع کنیم.

ربیعی ادامه داد: در شرایط تحریم که فشار بی سابقه ای روی اقتصاد ایران است، نیازمند همکاری همه مردم هستیم. مردم می‌توانند با مصرف کالای داخلی مصرف تولیدات ارزبر را کم کنند و در این شرایط به یک اهتمام ملی نیاز داریم.

دستیار ارتباطات اجتماعی رییس جمهوری اضافه کرد: در هیچ دوره ای اینگونه تحریم به ما فشار نیاورده بود و در کنار آن هم با کرونا مواجه شدیم. نیاز به یک وظیفه ملی داریم که منافع کوچک شخصی را فدای منافع جامعه نکنیم و رسانهها هم در این زمینه روی رفتار مردم کار کنند. به طور قطع با بانک مرکزی با مداخلاتی که ضروری بداند شرایط متفاوتی را پیش رو خواهیم داشت.

ربیعی با بیان اینکه در بخش ارز تعادلها ایجاد شده است، گفت: برخی کشورها که ارز ما در آنها بود به سمت رهاسازی ارزها رفته است که مدیران بانک مرکزی و وزارت خارجه خبر آن را خواهند داد. با ‌آزاد شدن این منابع، ارز مورد نیاز کالاها تامین می شود و فرصت ایجاد می شود مواد اولیه کارخانجات و بازار تامین شود.



.
 
  • برچسب ها
    اسامی ۱۵۰ نفری که ۷.۲ میلیارد دلار قوه قضاییه
  • آمار انجمن

    موضوع ها
    48,720
    ارسال ها
    56,092
    کاربران
    3,406
    جدیدترین کاربران
    محمدمهدی قیاسی
    عقب
    بالا