گروه های مقاومت فلسطین: شمشیر قدس همچنان برای حمایت از مقدسات برکشیده است

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,287
79
گروه های مقاومت فلسطین: شمشیر قدس همچنان برای حمایت از مقدسات برکشیده است ، این خبر را در همیارخاص ببینید


گروه های مقاومت فلسطین به مناسبت سالروز آغاز عملیات شمشیر قدس در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی اعلام کردند که این شمشر همچنان برای حمایت از مقدسات و رهبران فلسطینی برکشیده است و این نبرد قواعد درگیری با این رزیم را تغییر داد.

طبق گزارش المیادین، ابوحمزه سخنگوی گردان های قدس تأکید کرد که این نبرد قهرمانانه نقطه عطف بزرگی را در تاریخ نزاع با دشمن صهیونیستی شکل داد.​

وی افزود: مقاومت توانست در این جنگ از وضعیت دفاعی به وضعیت هجومی منتقل شود که این مسئله قواعد درگیری جدیدی را بوجود آورد که به هیچ وجه بازگشتی ندارد.

ابوجهاد سخنگوی گردان های شهدای اقصی نیز گفت: این نبرد آغاز کار بود و نه پایان کار. مقاومت از طریق این نبرد این پیام را به دشمن داد که دفتر حساب آن باز خواهد ماند.

ابوجهاد افزود: مقاومت توانست معادله جدیدی را وضع و دشمن را واداشت از تک‌روی در مسجدالاقصی عقب نشینی کند و قطعا نبردهای آینده قدرتمندتر از گذشته خواهد بود.

ابو بلال سخنگوی گردان های مجاهدین نیز به سران رژیم صهیونیستی و ارتش آن هشدار داد و گفت: در هر نبردی که در آینده رخ دهد، خانه هایتان از موشک های ما در امان نخواهد بود و «شمشیر قدس» همچنان برای حمایت از مقدسات و رهبران فلسطینی برکشیده است.

جنبش مقاومت اسلامی«حماس» هم در بیانیه ای تأکید کرد: نبرد شمشیر قدس، شکست سختی را به رژیم اشغالگر و ارتش آن تحمیل کرد و از هم گسستگی جبهه داخلی این رژیم را به نمایش گذاشت.

جنبش حماس اضافه کرد: مقاومت در دفاع از قدس و مسجدالاقصی موفق عمل کرد و معادله های جدیدی را وضع کرد که شرایط درگیری این رژیم را تغییر داده است.

کمیته های مقاومت در فلسطین نیز نبرد شمشیر قدس را ایستگاه الهام بخشی توصیف کرد که راه آزادی، پیروزی و بازگشت به کل فلسطین را روشن کرد.

نبرد «شمشیر قدس» دهم ماه مه(بیستم اردیبهشت سال گذشته آغاز و به مدت یازده روز ادامه یافت که طی آن گروه های مقاومت فلسطین، رژیم صهیونیستی را وادار به آتش بس کردند و طی این نبرد مراکز حساس رژیم صهیونیستی را با موشک های خود هدف قرار دادند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه


این خبر در دسته بین الملل سایت همیارخاص منتشر شده است
منبع خبر : Yjc.ir است /
شما میتوانید از بخش های دیگر مانند : ورزشی ، سیاسی ، و فضای مجازی دیدن فرمایید
 
  • برچسب ها
    هیچ
  • آمار انجمن

    موضوع ها
    48,722
    ارسال ها
    56,132
    کاربران
    3,409
    جدیدترین کاربران
    Mehdi00842
    عقب
    بالا