گره تحریم با تلاش، خودباوری و اعتماد به جوانان باز خواهد شد

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,285
79
گره تحریم با تلاش، خودباوری و اعتماد به جوانان باز خواهد شد را در همیار خاص بخوانید




حجت الاسلام و المسلمین مجید گشول امام جمعه شهر کوار در گفت‌و‌گو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به دستاورد‌های انقلاب اسلامی گفت: یکی از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی استقلال است؛ استقلال اعم از استقلال سیاسی، فرهنگی و اجتماعی، علمی و اقتصادی است. اگر در حوزه استقلال سیاسی وضعیت امروز کشورمان را با قبل از انقلاب و در زمان حکومت شاهنشاهی مقایسه کنیم، به معنی واقعی استقلال پی خواهیم برد. در آن زمان شاه مملکت جرأت حتی تغییر رئیس یک اداره را نداشت و اداره کشور زیر نظر آمریکایی‌ها بود؛ این در حالی است که امروز اداره کشور توسط مردم و با رأی مستقیم مردم انجام می گیرد و یا هر تصمیم سیاسی که نظام می گیرد، بر اساس اراده و منافع مردم است نه آمریکا و امثالهم؛ بنابراین دلیل دشمنی آمریکا به خوبی مشخص است.

امام جمعه شهر کوار در ادامه با اشاره به موفقیت‌های انقلاب اسلامی گفت: علی رغم اینکه ۴۲ سال است غرب ما را تحریم کرده، ولی با نگاه انقلابی به موفقیت‌های بی نظیری رسیده ایم. موفقیت در صنعت موشکی، دستیابی به دانش هسته ای، خودکفایی در بسیاری محصولات کشاورزی و غذایی، موفقیت در علم پزشکی که این موفقیت در مهار ویروس کرونا خود را نشان داد، حرکت به سمت عدالت اجتماعی و ده‌ها مورد دیگر همگی از موفقیت‌های انقلاب اسلامی به شمار می‌آیند.

وی افزود: دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی جنگ ۸ ساله‌ای را بر ما تحمیل کرده اند تا انقلاب اسلامی را در نطفه خفه کنند، ولی به همت جوانان این مرزو بوم باز هم دشمن شکست خوردند و پایه‌های انقلاب اسلامی مستحکم‌تر شد. در زمان جنگ بود که ما انقلابمان را به دنیا شناساندیم و الحمدالله امروز به برکت خون شهدای دفاع مقدس، جمهوری اسلامی تبدیل به یک کشور قدرتمند شده است.

حجت الاسلام مجید گشول در پایان گفت: انقلاب اسلامی در صورتی به این همه دستاورد دست یافته که همواره نگاه انقلابی بر مدیریت کشور حاکم بوده است؛ بنابراین اگر امروز مشکلی در کشور وجود دارد، تنها به جهت نوع نگاهی است که در حل مشکلات وجود دارد. اتکا به داخل و عدم توجه به وعده‌های تو خالی غرب باعث خواهد شد که بر همه مشکلات فائق بیاییم.



شما میتوانید نظرات خود را برای ما از انتهای صفحه ارسال کنید



همیار خاص/



اخبار مرتبط پرونده تاثیرگذاران پیروزی انقلاب اسلامی (۷)؛ آیت‌الله بهشتی، از مسجد جامع هامبورگ تا حزب جمهوری اسلامی نبوی: تهدیدات فرهنگی علیه انقلاب باید شناسایی شود

منبع خبر yjc است , اگر این خبر نیاز به تغییر و یا حذف دارد میتوانید کد ۷۶۵۶۹۹۷ را به شماره 50002015811781 پیامک کنید
منبع : yjc
 
  • برچسب ها
    هیچ
  • جدیدترین ارسال ها

    آمار انجمن

    موضوع ها
    48,721
    ارسال ها
    56,120
    کاربران
    3,408
    جدیدترین کاربران
    امیر حافظ
    عقب
    بالا