گرفتن معدل حساب بانک مهر ایران

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,284
79
گرفتن معدل حساب بانک مهر ایران ، را در همیارخاص بخوانید

محاسبه معدل حساب بانک مهر ایران​

ورود به سامانه محاسبه معدل حساب بانک مهر ایران​


مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با سامانه محاسبه معدل حساب می‌توانند تسهیلات متعلق به خود را بر اساس حساب و بازه انتخابي تعيين کنند. ما در ادامه روش استفاده از اين سامانه را معرفي مي‌کنيم.

مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با سامانه محاسبه معدل حساب می‌توانند تسهیلات متعلق به خود را بر اساس حساب و بازه انتخابي تعيين کنند. ما در ادامه روش استفاده از اين سامانه را معرفي مي‌کنيم.

مراحل دریافت معدل حساب مشتریان بانک قرض ‌الحسنه مهر ایران​


۱- ابتدا باید به سامانه محاسبه معدل حساب مشتریان بانک قرض‌ الحسنه مهر ایران مراجعه کنید.

۲- در صفحه نخست کد مشتری و کد ملی را وارد کنید تا برای شماره تلفن همراه ثبت شده به هنگام باز کردن حساب پس از كليك بر روي دكمه دريافت پيامك، يك پيام ارسال شود كد مشتري از شماره شبا به صورت زير استخراج مي‌شود.

نمونه: ۳۰۰۷۳۰۶

IR۱۸۰۶۰۰۲۵۸۹۰۰۰,۳۰۰۷۳۰۶۰۰۱

۳- پیامک ارسال شده را جهت احراز هویت وارد کرده و دکمه ارسال را کلیك كنید.

۴- در صفحه فوق پس از انتخاب حساب مورد نظر و تعیین بازه معدل‌گیری بر اساس «تاريخ ابتدا» و «تاريخ انتها» دکمه محاسبه را فشار دهيد. معدل حساب و تسهيلات متعلق به شما بر اساس حساب و بازه انتخابي تعيين مي‌گردد.

نکته: با توجه به دریافت یک کارمزد و ۱۱ قسط در هر سال مبلغ قسط با فرمول زیر محسابه می‌شود. مبلغ قسط= مبلغ تسهیلات (تعداد اقساط- تعداد سال)

به عنوان مثال: برای تسهیلات ۲۴ ماهه جدول فوق، مبلغ قسط از فرمولز زیر محاسبه می‌شود. مبلغ تقریبی قسط: ۲.۰۸۶.۶۰۹= (۲۴-۲) ÷ ۴۵.۹۰۵.۳۹۳

دریافت غیرحضوری معدل حساب بانک مهر ایران​


در همراه بانک و وب‌سایت بانک مهر ایران اين قابليت در نظر گرفته شده تا مشتريان بانک مهر ايران بتوانند از معدل حساب‌هاي خود مطلع شده و مشاهده كنند كه تا چه ميزان قادر به دريافت تسهيلات قرض‌الحسنه هستند.

برای مشاهده معدل حساب از طریق نرم‌افزار همراه‌بانک مهر ایران، به صفحه معدل حساب مراجعه کنید. در اين بخش حساب‌هاي شما قابل مشاهده است و مي‌توانيد حسابي را که مايل به مشاهده معدل حساب آن هستيد، انتخاب کنيد.


گرفتن معدل حساب بانک مهر ایران​


عنوان : گرفتن معدل حساب بانک مهر ایران


اگر این مطلب نیاز به اصلاح و یا تکمیل دارد اطلاع دهید
 
  • برچسب ها
    هیچ
  • جدیدترین ارسال ها

    آمار انجمن

    موضوع ها
    48,721
    ارسال ها
    56,117
    کاربران
    3,406
    جدیدترین کاربران
    محمدمهدی قیاسی
    عقب
    بالا