کپی کردن ریموت

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,285
79
کپی کردن ریموت ، را در همیارخاص بخوانید

هوم​

کپی کردن ریموت درب پارکینگ ویدیو آموزشی فارسی​

کپی کردن ریموت درب پارکینگ​


شاید برای ما اتفاق افتاده باشد که بخواهیم یک کپی از ریموت درب پارکینگ، مغازه یا سایر ریموت‌ها داشته باشیم.در زیر آموزشی مبنی بر کپی کردن ریموت آورده شده است.فقط توجه به نکات زیر مهم است:

۱-کپی کردن ریموت به این شکل برای ریموت‌ لرنینگ یا ریموت بلوتوثی با فرکانس‌های ۴۳۳ و ۳۱۵ مگاهرتز امکان پذیر است.

۲-توجه کنید که فرکانس‌های هر ۲ ریموت یکسان باشند.

۳-در صورت تفاوت ریموت شما با ریموت در کلیپ، برای پاک کردن کد، دکمه های ۱ و ۲ یا A و B را همزمان نگه دارید.و برای بازگردانی کد پاک شده، دکمه های ۳ و ۴ یا A و B را همزمان نگه دارید.

خام کردن ریموت درب پارکینگ​


برای پاک کردن و یا خام کردن ریموت درب پارکینگ ابتدا لازم است ۲ دکمه اصلی ریموت را برای مدتی نگه دارید تا LED روی ریموت به حالت چشمک زن درآید. برای برخی از ریموت‌ها لازم است که بعد از نگه داشتن ۲ دکمه اصلی و چشمک زدن LED ، دکمه مربوط به باز کردن را را همچنان نگه دارید و دکمه مربوط به قفل کردن را رها کنید و سپس دکمه قفل کردن را چند بار فشار دهید تا LED سریع چشمک بزند. بعد از انجام این کارها با فشار دادن هرکدام از دکمه‌ها، دیگر LED روشن نمی‌شود.

با انجام این مراحل شما کد قبلی ریموت پارکینگ را پاک کردید.

خام کردن ریموت بتا​


ریموت‌های بتا دارای مدل‌های گوناگونی است که در زیر توضیح داده شده است:

به طور کلی ریموت‌های بتا قابلیت خام کردن ندارند ولی می‌توانید با خرید ریموت اسکار، کد ریموت بتا را برروی آن لرن کنید.

ست کردن ریموت درب پارکینگ (کد دادن به ریموت درب پارکینگ)​


بعد از خام کردن ریموت کپی کننده لازم است تا ریموت قدیمی را برروی ریموت جدید (ریموت کپی کننده) ست کنیم.برای این کار لازم است تا دکمه‌ها را متناظر با یکدیگر کپی کنیم. در ابتدا دکمه باز را برروی ریموت قدیمی نگه می‌داریم و سپس دکمه متناظر آن را برروی ریموت جدید (کپی کننده) نگه می‌داریم، بعد از زدن چند چشمک در ریموت جدید متوجه می‌شویم که کد کپی شده است. این کار را برای تمام دکمه‌ها انجام می‌دهیم.

بازگرداندن کد ریموت پاک شده (درصورت پاک کردن اتفاقی)​


همانند فیلم آموزشی ۱ دکمه اصلی و ۱ دکمه فرعی از ریموت را نگه می‌داریم تا LED برای چند بار چشمک بزند. دراین صورت کد قبلی ریموت بازیابی می‌شود.

موبایل خود را به ریموت پارکینگ تبدیل کنید​


شما می‌توانید با استفاده از دربازکن هوشمند پارکینگ هوم ریموت‌ها را کنار بگذارید و درب پارکینگ خود را به وسیله موبایل باز و بسته نمایید. برای اطلاعات بیشتر برروی عکس زیر کلیک کنید و یا با شماره ۷۷۳۴۹۹۳۶ – ۰۲۱ تماس بگیرید.

این مطلب را به اشتراک بگذارید​

هوم​

چرا امنیت سیستم هوشمند هوم بالاست؟​

چرا دیگر نباید از ریموت ها استفاده کنیم؟​

چه درب‌هایی را می‌توانیم با دستگاه هوم هوشمند کنیم؟​

۱۸۳ نظرات ارسال شده​

a ma​


من این مراحل را انجام دادم و ریموتم هم کد گرفت و با این ریموتم کار می کنه. اگه بخوام از طریق رسیور کد بدم چجوریه؟

خانه هوشمند هوم​


با سلام بهترین کار برای کپی کردن ریموت های لرنینگ، کددهی از طریق رسیور پارکینگ می باشد. بسته به مدل و برند رسیور پارکینگ شما یک دکمه به نام لرن (Lea ) برروی آن وجود دارد. برای رسیورهای ایرانی مثل بتا و یا النا باید دکمه ی برروی ریموت را نگه دارید و سپس دکمه ی برروی رسیور را به مدت ۳ ثانیه همزمان با دکمه ریمت فشار دهید. با این کار حتما ریموت جدید شما کددهی می شود. توجه خیلی مهم: توجه داشته باشید که دکمه لرن را بیش از ۳ ثانیه فشار ندهید زیرا برای برخی از رسیورها اگر به مدت ۱۰ ثانیه ریموت را نگه دارید تمام ریموت های کپی شده پاک می شوند.

رضا​


باسلام برای جک سوچی چطورمیتونیم ریموت کپی کنیم. لطفا فیلم آموزشی رو توسایت بزارین

خانه هوشمند هوم​


با سلام ریموت های گوچی (CUCCI) انواع مختلف زیر را دارند: ۱-لرنینگ کد: به راحتی همانند کلیپ بالا کپی می شوند. ۲- فیکس کد: که نیاز از به وسیله دیپ سویچ کددهی شود. ۳- هاپینگ کد: فقط باید از طریق رسیور گوچی (CUCCI) و ریموت گوچی کددهی وکپی شود.

محمد​


سلام ریموت من بتا ۲۰۱۳ با فرکانس ۴۳۳ هست ولی خام نمیشه ۵ تا دگمه داره A تکی و بزرگه Bو c Dو e تمام دکمه ها رو امتحان کردم خانم نشد ولی چکار کنم؟

خانه هوشمند هوم​


با سلام ریموت بتا ۲۰۱۳ از نوع ریموت های هاپینگ یا رولینگ کد می باشد. این ریموت های هاپینگ به هیچ عنوان خام و یا کپی نمی شوند. برای تکثیر ریموت اضافه فقط باید از طریق رسیور خود این کار را انجام دهید. برروی هر رسیور بتا یک دکمه لرن وجود دارد. شما باید دکمه ریموت را در ابتدا نگه دارید و دکمه لرن را به مدت ۳ ثانیه فشار دهید در این صورت با چشمک زدن LED موجود برروی رسیور ریموت کددهی می شود. حتما توجه کنید که دکمه لرن را بیش از ۳ ثانیه فشار ندهید چون اگر به مدت ۱۰ ثانیه این دکمه را فشار دهید تمامی ریموت های لرن شده پاک می شود.

ami​


سلام.من زمانی که میخام ریموت رو خام کنم وقتی دکمه aوb رو همزمان فشار میدم چراغ ریموت به صورت ممتد روشن میمونه وهیچ تغییری نمیکنه.دلیلش چیه آخه؟؟؟(نوع ریموت بتا ۲۰۰۷ فرکانس ۴۳۳ هست)

خانه هوشمند هوم​


با سلام ریموت های بتا مدل ۲۰۰۷ قابلیت خام شدن ندارند. اگر ریموت اصلی شما بتا مدل ۲۰۰۷ باشد می توانید کدهای برروی این ریموت را برروی ریموت دیگر لرنینگ کددهی کنید. برای مثال یک ریموت برند اسکار (OSCAR) جدید خریداری کنید و سپس با روش گفته شده در این مقاله می توانید ریموت بتای خود را برروی ریموت اسکار خود کپی کنید.

مجتبي​


سلام من ریموت بتا ۲۰۰۷ گرفتم چطور کددهی کنم?قبلش باید خام بشه ریموت؟

خانه هوشمند هوم​


سلام خدمت شما برای کددهی ریموت بتا ۲۰۰۷ کافی است که در رسیور خود دکمه لرن (LEARN) را پیدا کنید و سپس دکمه A ریموت خود را نگه دارید و همزمان دکمه لرن رسیور را ۳ ثانیه نگه دارید و سپس رها کنید. ریموت شما به این طریق کددهی می شود.

كريمى​


سلام ریموت خام من sky model : T010 هستش و میخوام از روى دستگاه رسیور au model : p-750D760M کپى کنم..باید چیکار کنم؟

خانه هوشمند هوم​


با سلام برای کددهی ریموت برروی رسیور au لازم است کارهای زیر را انجام دهید: ۱- دکمه ی P1 برروی رسیور را فشار دهید. ۲-LED DL7 خاموش می شود و این به معنای آمادگی دستگاه برای کددهی است.(اگر بعد از ۱۰ ثانیه کدی نگیرد به حالت اول باز می گردد.) ۳-دکمه ی مورد نظر خود را برروی ریموت فشار دهید. ۴- LED DL7 روشن می شود و این به معنی گرفتن کد ریموت است.(اگر این اتفاق نیفتاد شما باید ۱۰ ثانیه صبر کنید و از قسمت ۱ شروع کنید.) برای اطلاعات بیشتر کاتالوگ رسیور au model : p-750D760M را مطالعه کنید.

مهدی​


با سلام من یک ریموت cucci دو دکمه ای دارم که فقط یکی از درب ها رو باز میکنه و دیگری کار نمیکنه. بطفا طریقه کپی کردن این دو دکمه ای دو هم محبت کنید ممنون.

خانه هوشمند هوم​


با سلام خدمت شما شما می توانید یکبار مجدد ریموت خود را کددهی کنید. چون ریموت شما از نوع هاپینگ کد است پس لازم است حتما از طریق رسیور خود دستگاه را کددهی کنید. برروی رسیور شما دکمه‌ای به نام لرن (LEARN) وجود دارد برای کددهی ریموت لازم است شما طبق ساختار رسیور خود عمل کنید.

Masoud​


سلام من ریموت قدیمی دارم مدل sky j387 و میخوام با یک ریموت ۲۰۰۷ بتا ست کنم باید چی کار کنم ؟ یعنی به عبارت دیگه از روی ۲۰۰۷ بتا یه کپی برداری کنم برای j387. ممنون از راهنمایی شما

خانه هوشمند هوم​


با سلام خدمت شما ریموت sky j387 از نوع لرنینگ کد و یا به اشتباه بلوتوثی هستند. این ریموت ها قابلیت کدگیری از ریموت های دیگر هم دارد. هم ریموت بتا ۲۰۰۷ و هم ریموت sky j387 فرکانس ۴۳۳ مگاهرتز دارند. با استفاده از ویدئو همین صفحه می توانید عمل کپی کردن را انجام دهید.

رضا س​


سلام. اگر بخواهیم مثلا به جای دکمه A از دکمه B استفاده کنیم چگونه انتقال بدیم؟

خانه هوشمند هوم​


باسلام خدمت شما درصورتی که ریموت شما دارای دکمه های A,B,C,D باشد می‌توانید یک بار کل ریموت را از رسیور خود پاک کنید و سپس شما می توانید از طریق دکمه های C,D درب پارکینگ را باز وبسته کنید. یعنی ریموت خود را با دکمه های C,D کددهی کنید.

امید​


باسلام ریموت درب پارکینگ ما Faac می باشد ، آیاامکان کپی کردن ریموت ارزان قیمت تر دیگری از روی آن وجود دارد ؟ لطفا توضیح دهید . باتشکر

خانه هوشمند هوم​


سلام خدمت شما دوست عزیز ریموت های faac از نوع ریموت های هاپینگ هستند و به هیچ وجه برروی ریموت غیر از faac کددهی نمی شوند. شما برای استفاده از ریموت های ارزان تر باید یک رسیور صنعتی از مدل های موجود در بازار تهیه کنید و برروی مدار مرکزی پارکینگ متصل کنید تا با این روش بتونید ریموت های ارزان کپی کنید. یک پیشنهاد دیگر استفاده از دربازکن هوشمند پارکینگ هستش که دیگه شمارو بی نیاز از ریموت می کنه و شما می تونید با موبایل درب پارکینگ رو باز و بسته کنید و به هر تعداد می تونید دسترسی بدید.

مهدی​


با سلام.من در یک آپارتمان ۳ واحدی نوساز ۱واحد خریدم و زندگی میکنم.ریموت پارکینگ رو گم کردم.صاحب خونه هم اونجا زندگی میکنه.هرچی بهش میگم ریموتت رو بهم بده که یه کپی از روش بزنم لج کرده بهم نمیده هر دفعه باید بدم بهش بگم درو باز کنه. لطفا بهم بگید راهی هست بتونم ریموو دیگه ای بسازم یا نه..دربمون از نوع کرکره ای برقی هست.ممنون میشم کامل راهنمائی کنید.

خانه هوشمند هوم​


با سلام خدمت شما کلا ۲ روش برای تکثیر ریموت وجود داره. روش اول: کپی ریموت دیگر از روی ریموت اصلی. که در این روش حتما شما باید ریموت اصلی را داشته باشید. روش دوم: کددهی به ریموت از طریق رسیور پارکینگ. رسیور پارکینگ معمولا در نزدیکی درب پارکینگ وجود دارد و در داخل آن دستگاهی به نام رسیور وجود دارد که بسته به نوع رسیور شما کددهی متفاوت است. پیشنهاد ما به شما این است که اول از صاحب خانه و یا مدیر ساختمان اجازه بگیرید و سپس برای کددهی یا از طریق ریموت و یا از طریق رسیور اقدام کنید.

مهدی​


با سلام مجدد.منظور شما از ریموت اصلی چیست همون ریمونی هست که از اول هم خودم داشتم یا نه یه ریموت خاص هست که مثلا از کارخونه روی خود درب بوده و همون یه دونه هست.ببخشید مزاحم میشم.ممنون از راهنمایتون

خانه هوشمند هوم​


با سلام مجدد منظور از ریموت اصلی همون ریموتی است که خودتون برای باز و بسته درب استفاده می کردید.

مهدی​


ممنون از راهنمائی هاتون .خدانگهدار

خانه هوشمند هوم​


سلامت باشید. باز هم اگه سوالی بود درخدمتیم.

میلاد​


سلام ریموت من بتا مدل ۲۰۱۴ هستش و تمامی عملکرد ها مثل باز کردن و بسته شدن و توقف همگی با یک دکمهAکار میکنه چیکار کنم بقیه دکمه ها هم بشه باهاشون کار کرد

خانه هوشمند هوم​


با سلام خدمت شما معمولا برای جک های پارکینگی که ریموت های هاپینگ دارند از رسیور های لرنینگ مثل ۲ رله و ۳ رله صنعتی بتا استفاده می کنند. این رسیور ۳ رله دارای ۳ خروجی می باشد که برای کاربردهای مختلف استفاده می شود. برای کنترل درب پارکینگ داخل مدار فرمان جک پارکینگ ترمینال هایی برای کنترل از طریق رسیور های ۳ رله تعبیه شده است. که یکی از آن ترمینال ها برای ریموت شما استفاده شده است.( در را باز می کند – می ایستد و می بندد.) برای اینکه هرکدام از ریموت های شما یک کار خاص را انجام دهد باید ۳ رله ریموت را به ترمینال های مجزایی از پارکینگ نصب کنید. برای برندهای مختلف پارکینگ ها این ترمینال ها متفاوت است. لطفا برند و مدل جک پارکینگ خود را قرار دهید تا در اسرع وقت نحوه اتصال این ترمینال ها به هم برای شما آموزش داده شود.

حسام عطار​


سلام، آیا میشه با یک ریموت کنترل، از دو دستگاه کد گرفت، ینی با یه ریموت دوتا درب مختلف رو باز کرد؟

خانه هوشمند هوم​


سلام بله این امکان وجود داره. البته باید مطمئن شوید که هردو رسیور درب های شما لرنینگ و فرکانس آنها یکی باشد. در ابتدا برای مثال کلید A و B را برای درب اول کپی کنید و کلید C و D را برای درب دوم کددهی کنید.

قل​


عالیییییییییییی

خانه هوشمند هوم​


سلام خدمت شما خیلی ممنون از نظر لطف شما. خیلی خوشحالیم که تونستیم مشکلی از شما حل کنیم.

SENATOR​


با سلام برای کددهی ریموت B 5037A راهنمایی میفرمایید؟

خانه هوشمند هوم​


سلام خدمت شما متاسفانه این نوع ریموت در دیتا بیس ما وجود ندارد. لطفا برند دقیق ریموت رو بفرمایید.

ابي​


باسلام.لطفا شیوه کپی کردن کد از ریموت اسکار روی ریموت بتا٢٠٠٧ را توضیح بفرمایید.ضمنا ممکنه رسیوری دکمه لرنینگ نداشته باشه.فکر کنم رسیور ما s.p.a ایتالیایی باشه و دکمه لرنینگ نداره.ممنون

خانه هوشمند هوم​


سلام خدمت شما ریموت‌های بتا قابلیت کدگیری ندارند و شما می تونید ۲ ریموت اسکار رو با هم کپی کنید. در مورد سوال دوم هر رسیوری روش خاص خودش رو برای لرن کردن ریموت ها داره. ولی حتما باید به رسیور دسترسی داشت. اگه مدل دقیق رسیور خودتون رو بفرمایید من بهتر می تونم کمکتون کنم

محمدرضا​


سلام. ریموت کپی کردم. مارک سیماران هست. ولی ریسیور بتا. سیماران رو میخوام خام کنم نمیشه. الان قاطی کرده. دکمه aرو فشار میدم دو کرکره رو بالا میبره. راهنمایی کنید لطفاً

خانه هوشمند هوم​


با سلام خدمت شما پیشنهاد ما به شما اینه که حتما از خود ریموت‌های بتا برای رسیور بتا استفاده کنید. برای درست کردن این حالت شما می تونید یکبار به طور کامل تمام ریموت‌های دستگاه رو پاک کنید و سپس دوباره کددهی کنید. برای پاک کردن تمام ریموت‌ها لازم است که دکمه لرن را به مدت ۱۰ ثانیه نگه دارید.

پژمان​


سلام من ریموت بتا ۲۰۱۲ فرکانس ۴۳۳ دارم آیا این آموزش هایی که دادید برای ۲۰۱۲ هم کاربردی هست؟

خانه هوشمند هوم​


با سلام خدمت شما ریموت های بتا ۲۰۱۲ از نوع هاپینگ کد هستند و شما نمی تونید این ریموت را برروی ریموت دیگری کپی کنید. راه حل تکثیر این نوع ریموت ها، لرن کردن از طریق رسیور درب شماست. برروی رسیور باید یک دکمه مشکی به نام لرن وجود داشته باشد که از طریق آن شما می تونید ریموت های بتا ۲۰۱۲ برروی رسیور خود تعریف کنید.

محمد عبدالملکی​


سلام وقت بخیر عزیزم یک ریموت پارکینگ دارم مدل ۲۰۱۲ مارک doo pa هرکاری میکنم خام نمیشود علت چیست؟

خانه هوشمند هوم​


سلام خدمت شما بعضی از ریموت‌ ها قابلیت خام شدن ندارند ولی شما می توانید از طریق رسیور ریموت خود این ریموت را از حافظه رسیور پاک کنید و دوباره برای درب دیگری کددهی کنید.

ساوین​


سلام، چطور می تونم از یک ریموت بتا برای باز کردن چند درب استفاده کنم؟

خانه هوشمند هوم​


با سلام خدمت شما برای استفاده از یک ریموت برای چند درب باید شما دکمه های مختلف ریموت خودتون رو برروی درب ها تعریف کنید. فقط باید توجه داشته باشید که سیستم رسیور پارکینگ با سیتم ریموت یکی باشد. اگر ریموت شما بتا ۲۰۰۷ است یعنی ریموت لرنینگ ۴۳۳ مگا هرتز. اگر بتا ۲۰۱۳ است یعنی ریموت هاپینگ ۴۳۳ مگاهرتز. پس بای توجه داشته باشید که سیستم رسیورها هم همانند ریموت باشد.

مرتضی​


باسلام بنده برای سهولت دسترسی به رسیور کرکره برقی، آنرا به داخل تابلو برق و در کنار ترانس آیفون منتقل کردم ولی ریموتها دیگر کار نکردند و به تصور اینکه ریموتها کد پرانده اند آنها را ریست کردم ….در نهایت علیرغم آموزشهای شما نتوانستم به ریموتها کد بدهم…سوالی که دارم اینست که آیا موقعیت مکانی که رسیور را نصب کرده‌ام (کنار ترانس و آداپتور آیفون و کنتور برق) میتواند بر روی عملکرد ریموتها و رسیور اختلال ایجاد کرده و مانع از لرنینگ ریموتها بشود؟

ممنون میشوم اگر اعلام نظر بفرمایید

خانه هوشمند هوم​


با سلام خدمت شما ریموت ها از فرکانس رادیویی (RF) برای انتقال کدها به رسیور پارکینگ استفاده میکنند. این فرکانس رادیویی با توجه به اینکه طول موج بالایی دارد از توان پایینی برای انتقال داده برخوردار است. پس اگر رسیور شما باکس فلزی، کابل فشار قوی، ترانس برق و… قرار بگیرد احتمالا باعث ایجاد اختلال در رسیور شما خواهد شد. پس ترجیحا رسیور را در کنار این تجهیزات قرار ندهید و یا حداقل سیم آنتن رسیور خود را به بیرون انتقال دهید.

علی​


سلام برای کپی کردن ریموت النا e 12 راهنمایی میفرمایید لطفا

خانه هوشمند هوم​


با سلام ریموت النا مدل آزرایی یا EN12 به راحتی با نگه داشتن دکمه ریموت و سپس دکمه لرن دستگاه رسیور شما کددهی می شود.

خسروی​


سلام ریموت منvEAc هس در باز نمیکنه دکمه بالا پایین داره با قفل باز و بسته همه کارها ک گفتین کردم کد ش بر نگشت چ کار کنم. ممنون

خانه هوشمند هوم​


سلام شما باید یک بار دیگر ریموت خودتون را از طریق رسیور درب کددهی کنید. با توجه به رسیور درب شما این کپی کردن متفاوت است.

محمد​


با سلام یه ریموت با فرکانس ۴۳۳ کپی کردم بعد دوروز ریموت جدید دیگه کار نمیکنه و کد می پره چن بار هم امتحان کردم علت چی هست

هوم​


با سلام خدمت شما دوست عزیز چند احتمال برای مورد شما وجود دارد. ۱. ریموت جدیدی که تهیه کردید از نوع ریموت های بلوتوثی است. در بعضی از مدل های تقلبی این ریموت ها پس از مدتی بدون هیچ دلیلی کد پاک می شود. توصیه می شود ریموت بتا برای این مورد تهیه شود. ۲. ممکن است رسیور مورد نظر شما ریست شده باشد و کد ریموت شما از روی آن رفته باشد. اگر مجدد از روی رسیور کددهی کنید این مورد برطرف خواهد شد.

محمد​


سلام برای خام کردن ریموت جک پارکینگی لایف مدل FIDO2 چطور اقدام کنم ایا ریموت جایگزن دارد هزینه این ریموت ها بالاست باتشکر

خانه هوشمند هوم​


با سلام ریموت های لایف از نوع هاپینگ هستند و به جز ریموت های فابریک دستگاه شما راه حل دیگری ندارد. ولی باید چند روش ساده می تونید ریموت های دیگیری به سیستم اضافه کنید: ۱- یک رسیور لرنینگ به سیستم خودتون اضافه کنید و ریموت های لرنینگ که قیمت پایین تری دارند را کپی کنید. در این صورت هزینه ریموت ها پایین می‌آید ولی امنیت ریموت های شما هم پایین می آید. ۲-شما می توانید از دربازکن هوشمند پارکینگ هوم استفاده کنید. با استفاده از این دستگاه می توانید به تعداد نامحدود دسترسی به افراد مختلف بدهید و دیگه نگران کپی شدن ریموت نباشید.

هوم​


سلام خدمت شما ریموت های لایف از نوع ریموت های هاپینگ کد هستند و فقط برروی رسیور های لایف قابل کددهی هستند. اگر شما برای یک رسیور دیگر لایف میخواهید استفاده کنید، نیاز به خام کردن ریموت Life نیست و میتوانید روی رسیور جدید کددهی انجام دهید.

ایرج​


با عرض سلام و حسته نباشید … رسیور من از نوع بتا ۲۰۰۷ میباشد بنده برای کپی ریموت همانطور که فرمودید دکمه A ریموت را نگه داشته و دکمه لرن رسیور را به مدت ۳ ثانیه نگه داشتم ولی هیچ اتفاقی نیافتاد و کپی نشد … البته این کار را چند بار تکرار کردم … و در جایی خواندم که باید دکمه لرن را نیم ثانیه ( سریع) بزنم تا چراغ رسیور به حالت چشمک زن سریع دربیاد و بعد دکمه A ریموت را نگه دارم تا کپی شود … ولی باز هم نشد و در حقیقت با فشار دکمه لرن چراغش چشمک زن سریع نمیشود و همان چشمک زن معمولیست ممنون میشم راهنمایی بفرمایید با تشکر

خانه هوشمند هوم​


با سلام خدمت شما در صورتی که رسیور شما هم از نوع بتا باشد باید در ابتدا دکمه A و یا B ریموت را نگه دارید و سپس دکمه لرن رسیور را به مدت ۳ ثانیه نگه دارید. دراین صورت حتما کددهی انجام می گیرد.

محمد رضا​


سلام برای در نفر رو که کلید برقی داره چگونه کد میگیره

خانه هوشمند هوم​


سلام درب های نفر رو معمولا دارای ریموت های لرنینگ ۴۳۳ مگاهرتز هستند و رسیور آنها معمولا رسیور قفل برقی بتا است. برای کپی کردن و تکثیر این نوع ریموت ها کافی است ابتدا یکی از دکمه های ریموت را نگه دارید و برروی رسیور قفل برقی بتا دکمه لرن را به مدت ۳ ثانیه نگه دارید در این صورت به راحتی ریموت شما تکثیر می شود.

حسام​


سلام ریموت دزدگیر ماشین من s eel ma e هست و فرکانس NDR315_50 آیا میتونم پاکش کنم و بجای ریموت درب پارکینگ استفاده کنم؟

خانه هوشمند هوم​


سلام خدمت شما برای ست کردن ریموت نیازی به پاک کردن ریموت نیست. فقط کافی است رسیور پارکینگ شما لرنینگ فرکانس ۳۱۵ مگاهرتز باشد. با پیدا کردن دکمه لرن رسیور می توانید به راحتی ریموت خود را ست کنید.

وفا​


سلام جناب وقتتون بخیر قبل از هر چیزی بابت متانت طبع و جوابی که دوستان میدید خیلی خیلی ممنونم ریموت بتا ۲۰۱۴ رو چطوری میتونیم روی ریموت دورپا ۲۰۱۳ ست کنم

خانه هوشمند هوم​


سلام خدمت شما ریموت‌های بتا ۲۰۱۴ و درپا ۲۰۱۳ ریموت‌های لرنینگ ۴۳۳ مگاهرتز هستند. برای کپی کردن این نوع ریموت ها می تونید از روش توضیح داده شده در این مقاله استفاده کنید. در صورتی که به رسیور پارکینگ دسترسی دارید می تونید با نگه داشتن دکمه ی ریموت و دکمه لرن رسیور را نگه دارید. با این روش تکثیر ریموت به راحتی انجام میگیرد.

محسن​


سلام میشه توضیح بدید ریموت فک را چطور کد میدهند؟ ممنون

خانه هوشمند هوم​


با سلام خدمت شما برای کددهی به ریموت فک (FAAC) اینجا کلیک کنید. در این لینک آموزش ویدئویی کپی کردن و تکثیر ریموت فک (FAAC) برای شما آورده شده است.

مهیار​


سلام، رسیور ما دکمه لرن نداره، فقط یه پنل دیجیتال داره با پنج تا دکمه که تو اون پنل متونی تنظیماتو انجام بدی، با این حال برای کد دادن باید چکار کنم

خانه هوشمند هوم​


سلام خدمت شما لطف کنید برند و مدل رسیور پارکینگ خودتون رو در کامنت قرار دهید. در اسرع وقت بررسی می شه و خدمتتون روش کپی کردن ریموت جک شما قرار داده می شه. با تشکر

REZA​


سلام وقت بخیر من یک ریموت be a2007 دارم ویک درب روباز می کنه و یک ریموت hu e کرکره ای می خوام ریموت hu e رو روی be a2007 ست کنم برای همسایه ها تا با یک ریموت be a2007 هر دو درب باز و بسته شود امکانش هست . تشکر

خانه هوشمند هوم​


با سلام و وقت بخیر شما می‌تونید یک ریموت لرنینگ با مشخصات یکسان رو برروی ۲ رسیور متفاوت کددهی کنید و از یک ریموت برای باز و بسته کردن ۲ درب استفاده نمایید.

كيومرث​


سلام چگونه میتوان از کپی شدن ریموت توسط افراد غیر جلوگیری و ریموت غیر مجاز را حذف نمود؟

خانه هوشمند هوم​


با سلام خدمت شما برای جلوگیری از کپی شدن ریموت خود شما می‌توانید چنیدین کار انجام دهید که در زیر به توضیح می پردازیم: ۱- می توانید جعبه فرمان پارکینگ را قفل کنید تا دسترسی به مدار کنترل پارکینگ نداشته باشند. ۲- می توانید تمامی ریموت های موجود را جمع‌آوری نمایید و با اضافه کردن یک رسیور هاپینگ کد، از کپی شدن ریموت ها از روی هم جلوگیری کنید. ۳- می توانید تمام ریموت های موجود را جمع آوری کنید و دستگاه دربازکن هوشمند پارکینگ را در کنار درب پارکینگ خود نصب کنید تا بتوانید به صورت نامحدود و بدون نیاز به ریموت به افراد مختلف دسترسی دهید و حتی این دسترسی را بگیرید.

برای پاک کردن ریموت غیر مجاز نیاز است که شما تمامی ریموت ها را پاک نمایید و دوباره به ریموت ها کددهی کنید.

مهدی​


بسیار عالی

خانه هوشمند هوم​


با سلام از اینکه تونستیم مشکلی از شما حل کنیم بسیار خوشحالیم.

مصطفی​


سلام وقت شما بخیر لطفا کد دهی ریموت از طریق رسیور، و کپی دو ریموت و ریست و پاک کردن کد از روی مارک بنینکا رو توضیح بدید، ممنونتون میشم .

خانه هوشمند هوم​


با سلام خدمت شما لطفا مدل مدار کنترل پارکینگ بنبنکا خودتون رو بفرمایید تا در اولین فرصت آموزش کددهی ریموت قرار گرفته شود.

رضا​


با سلام .چطور میتونیم ریموت رو طوری تنظیم کنیم که فقط با یک دکمه A درب هم بسته و هم باز بشه .

خانه هوشمند هوم​


با سلام خدمت شما دوست عزیز در هر برد جک پارکینگ مودهای مختلفی برای کار کرد وجود دارد. یکی از مودهایی که مد نظر شما هست مود S ep by s ep می‌باشد. در این مود با فشار دادن یک دکمه از ریموت درب باز می‎شود و با فشار دادن دوباره همان دکمه درب بسته خواهد شد. ست کردن این مود برای بردهای مختلف متفاوت است. در صورتی که مارک و مدل برد پارکینگتون رو قرار بدید در این مورد بهتر می تونیم کمکتون کنیم.

نیما​


باسلام وخسته نباشید تمام مراحلی که شما در خصوص ریموت بلوتوثی با فرکانس ۴۳۳ فرمودین جهت کپی ریموت انجام دادم ریموت کار باز و بست در را انجام می‌دهد ولی بعد از چند ساعت که بگذره هر دگمه ریموت را میزنم عملکردی از در دیده نمی‌شود چند بارم مراحل خام و کپی رو انجام دادم ولی همین طوری بوده میشه لطف کنید راهنمایی کنید مشکل از کجاست ممنونم

خانه هوشمند هوم​


با سلام این مشکل می تونه از ریموت و یا رسیور شما باشد. یک بار به طور کامل برق رسیور را قطع کنید تا رسیور پارکینگ یکبار راه اندازی مجدد شود. در صورت وجود مشکل می تونید یکبار ریموت خود را تعویض کنید. برای اطلاعات بیشتر می توانید با شماره ۰۲۱۷۷۳۴۹۹۳۶ تماس بگیرید.

میثم​


با عرض سلام و خسته نباشید ریموت کرکره برقی بنده از نوع بارزانته می باشد و سوال بنده در مورد نحوه lea کردن این نوع ریموت است ایا از طریق ریموت اصلی و نگه داشتن دکمه امکان پذیر هست ؟

خانه هوشمند هوم​


با سلام خدمت شما ریموت کرکره برقی بارزانته هم همانند دیگر سیستم های ریموتی قابل کپی شدن هستند. فقط کافی است در رسیور بارزانته دکمه lea را فشار دهید و سپس دکمه ریموت را نگه دارید تا ریموت برروی رسیور کددهی شود.

مهدی​


سلام. اگه بخواهیم کدهای ریموتو کلا عوض کنم تا ریموتها با کد قبلی کار نکنند چیکار کنم

خانه هوشمند هوم​


با سلام خدمت شما رسیورهای ریموت باهم متفاوت هستند. ولی معمولا در اکثر برندهای موجود برروی آنها یک دکمه وجود دارد به نام دکمه lea که با نگه داشتن این دکمه به مدت ۱۰ ثانیه تمامی کدهای ریموت پاک می شود و شما می توانید مجددا کددهی نمایید. در صورتی که برند و مدل درب ریموتی خود را قرار دهید بهتر می توانید شما را راهنمایی نماییم.

سعید​


سلام من میخوام یک کلید سلکتور برای باز و بسته کردن درب جک دار دو لنگه بزارم میشه لطفا کمکم کنید

خانه هوشمند هوم​


با سلام خدمت شما هر مدار فرمان جک پارکینگ دارای ۲ پایه می باشد که در صورتی که این ۲ پایه یک لحظه به هم متصل شوند درب پارکینگ باز می شود و اگر دوباره یک لحظه متصل شوند درب پارکینگ بسته می شود. شما باید کلید سلکتور یا پوش باتن خودتون رو به این ۲ پایه متصل کنید که در صورتی زدن کلید ۲ پایه مربوطه به هم متصل شوند. این ۲ پایه برای برندهای جک پارکینگ متفاوت است. ولی معمولا به صورت زیر هستند. COM-24 COM-ST COM-STEP-BY-STEP و… برای اطلاعات بیشتر می تونید با شماره ۰۲۱۷۷۳۴۹۹۳۶ تماس بگیرید و یا مدل و برند جک پارکینگ خودتون رو در نظرات قرار دهید.

محمد عیسی لواسانی​


سلام جک در ما گلدن گیت هست برای کپی کردن ریموت آن باید چه نوع ریموتی تهیه کنم و چه جوری کپی کنم روی رسیور کلید لرن نداره چهار تا کلیدa b c d هستش ریموتی که الان دارم ۴۳۳ ۲ هستش که هر کاری کردم خام نمیشد با تشکر

خانه هوشمند هوم​


با سلام خدمت شما برای لرن کردن ریموت برروی مدار کنترل جک گلدن گیت باید مراحل زیر را انجام دهید: ۱. دکمه A را ۲ بار فشار دهید تا به منوی RAD1 برسید. ۲. دکمه B را فشار دهید تا وارد زیر منوی LRN شوید. ۳.دکمه C را فشار دهید تا منوی LN-A برای شما ظاهر شود. ۴.دکمه C را مجددا فشار دهید. ۵.دکمه مورد نظر ریموت خود را فشار دهید. ۶.برای خروج دکمه A را بزنید. با انجام این مراحل ریموت شما به طور کامل کددهی می شود.

علیرضا​


سلام خسته نباشید اگر دکمه لرن را بیش از ۱۰ثانیه نگه داشته باشیم باید چکار کنیم.ممنون

خانه هوشمند هوم​


با سلام باید مجدد تمام ریموت های موجود در ساختمان را کددهی نمایید.

علیرضا​


ممنونم از شما دستگاه ما UTAB689Tهست و دکمه لرن دوتا داره.راهنمایی میفرمایید

خانه هوشمند هوم​


با سلام مجدد برای کد دادن ریموت به جک یوتاب مدل UTAB689T باید کلید (lea bu o ) را برروی رسیور جک خود (قطعه ای که به صورت عمودی برروی برد قرار گرفته) یک بار فشار دهید.چراغ lea led روشن خواهد شد در این وضعیت دکمه مورد نظر ریموت را فشار داده و حدود ۱۰ الی ۱۵ ثانیه نگه دارید و روشن و خاموش شدن متوالی چراغ را به تعداد ۵ بار با فاصله زمانی ۱ ثانیه ملاحظه نمایید. تا خاموش شدن چراغ فوق باید کلید ریموت فشار داده شود.

محمد​


با سلام جک در پارکینگ cucci، ریسیور مارک powe ech و ریموتم بتا هستش ممنون میشم راهنمایی کنید چطور میتونم روی ریموت بتا و فونیکس کپی کنم

خانه هوشمند هوم​


با سلام خدمت شما برای کد دادن به جک گوچی cucci باید در ابتدا دکمه S1 را برروی برد به مدت ۳ ثانیه فشار دهید تا LED آبی رنگ از حالت چشمک زن به حالت دائم روشن درآید. سپس دکمه A ریموت را نگه دارید تت درب برای حالت ۲ لنگه کددهی شود. سپس دکمه B را نگه دارید تا برای حالت تک لنگه کددهی شود. پس از اتمام روند LED آبی خاموش می شود.

شهرام​


با سلام.ببخشید ریموت من بتا ٢٠١٣ هستش.یک هفته پیش از مجتمع قبلی به یک مجتمع مقابل منتقل شدیم و ریموت رو با درب جدید ست کردیم.الان مشکلی که پیش اومده هر دو دستگاه روی ریموت ست شدن و با توجه به اینکه فاصله کم هست همزمان باز و بسته میشن و چون تعداد واحدها هم زیاد هستن امکان ریست دستگاه نیست میخواستم ببینم راه حل دیگه ای داره که ریموت از دستگاه قبلی پاک بشه .ممنون

هوم​


با سلام خدمت شما مشکل اصلی رسیورهای پارکینگ این است که شما نمیتوانید به صورت جداگانه ریموتی را پاک و یا غیر فعال کنید و چون ریموت شما بتا ۲۰۱۳ است امکان تغییر کد ریموت وجود ندارد و ساده ترین راه حل عوض کردن ریموت است. برای رفع این مشکل (ریست کردن رسیور) میتوانید از دستگاه دربازکن هوشمند هوم استفاده کنید. به طوری که این دستگاه امکان پاک کردن یا غیر فعال کردن جداگانه ریموت ها را برای شما فراهم کرده است.

ACNAH​


میشه با یک ریموت چند در را باز کرد

خانه هوشمند هوم​


با سلام بله شما می تونید به وسیله یک ریموت چند در را باز و بسته کنید ولی فقط باید رسیور هرکدام از درب ها از لرنینگ کد و از یک فرکانس باشند. برای مثال اگر ریموت لرنینگ ۴۳۳ مگاهرتز داشتید و رسیور پارکینگ منزل شما و رسیور پارکینگ محل کار شما لرنینگ ۴۳۳ مگاهرتز بود می تونید از یک ریموت برای کنترل در منزل و محل کار خود استفاده کنید.

Pa sa​


سلام من یک ریموت دو دکمه ای دارم که شکسته چطوری میتونم کد رو منتقل کنم به یک ریموت خام؟؟

خانه هوشمند هوم​


سلام خدمت شما در صورتی که ریموت قدیمی شما کار کند می توانید از طریق ویدئو همین صفحه این ریموت را برروی ریموت جدید کپی کنید. اما اگر ریموت قدیمی به هیچ عنوان کار نکند شما باید از طریق مدار کنترل پارکینگ ریموت جدید را کپی کنید. در صورتی که مدل و برند مدار کنترل پارکینگ خود را در زیر همین پست بنویسید نحوه کپی کردن ریموت برای شما قرار داده می شود. باتشکر

عیسی​


سلام دو عدد ریموت فابریک دستگاه زومر خراب شده ، با توجه به گران بودن این ریموت ها میشه از ریموت های ارزانتری برای جایگزینی استفاده کرد ؟؟

خانه هوشمند هوم​


با سلام خدمت شما ریموت های زومر از نوع هاپینگ کد هستند که این نوع ریموت ها برروی ریموت های دیگری کپی نمی شوند. در زیر چند راه حل برای این مشکل بررسی می کنیم: ۱-نصب رسیور مارک متفرقه: شما می توانید با نصب یک رسیور مارک متفرقه برروی رسیور پارکینگ خود از ریموت های ارزان تری استفاده کنید. فقط مشکل این روش این است که این ریموت های ارزان تر امنیت پایینی دارند و به راحتی توسط هر فردی کپی می شوند. ۲-استفاده از دربازکن هوشمند پارکینگ: با استفاده از این دستگاه شما می توانید اعداد نامحدودی دسترسی به درب داشته باشید بدون نیاز به ریموت. امنیت بسیار بالایی دارید چون این دستگاه از الگوریتم های امنیتی استفاده می کند.

Moh3​


شما که مطلب به این خوبی نوشتید و با حوصله به هما جواب میدید ای کاش چندتا عکس از کلید لرن(lea ) در رسیورهای مختلف میگذاشتید که بدونیم کدام کلید مدنظر شماست

خانه هوشمند هوم​


با سلام خدمت شما دوست عزیز خیلی ممنون که ما رو دنبال می کنید. حتما عکس های جدید مربوط به رسیورهای مختلف و روش کپی کردن ریموت ها قرار داده می شود. ممنون از بازخورد خوبتون.

محمد​


سلام یک ریموت کد فیکس دارم میتونم برای رسیور سیماران استفاده کنم اگه میشه راهنمایی کنید

خانه هوشمند هوم​


سلام خدمت شما نحوه کپی کردن ریموت های فیکس کد به این ترتیب است که شما باید درپوش ریموت را باز کنید و میکروسویچ های ریموت قبلی را عینا در ریموت جدید تکرار کنید. در صورتی که رسیور شما در دسترس باشد می توانید ریموت جدید را از طریق دکمه لرن موجود در رسیور درب کددهی فرمایید.

راهنمایی​


سلام ممنون از راهنمایی هاتون و توضیحات عالیتان من یه سوال کلی داشتم خود ریموت بتا۲۰۰۷ روی چه رسیورهای می‌توان ست کرد خود بتا که قطعا میشه سیماران؟ دورپا؟ پروتکو؟ بارزانته؟ سایلکس؟ وی تو؟ … خیلی ممنون میشم در این مورد راهنمایی بفرمایید کلا چه دستگاه هایی ریموت بتایی قبول نمیکنه رسیورش بازم ممنون

خانه هوشمند هوم​


با سلام خدمت شما دوست عزیز به صورت کلی ریموت بتا از نوع لرنینگ کد ۴۳۳ مگاهرتز می باشد پس این ریموت برروی تمام رسیور هایی که لرنینگ کد ۴۳۳ مگاهرتز باشند کپی می شود. به هنگام کپی کردن ریموت بتا برروی سیستمی غیر از بتا توجه به لرنینگ کد بودن و فرکانس ۴۳۳ مگاهرتز مهم است.

امین​


سلام. من تو یه ساختمونی جدید اومدم در مشهد دستگاهشون fadi i هستش. مدیر ساختمون گفت فقط باید به فلان جا زنگ بزنی بیان برات ریموت رو ست کنن و تحویل بدن. منم زنگ زدم قیمت گفت ۲۲۰ هزار تومان درحالیکه نمایندگی تهران قیمتشو میگه ۸۰ هزار تومان. به مدیر ساختمون که گفتم میگه بقیه بیان نصب کنن کل دستگاه بهم میریزه و خستارتش با شماست. به نظرتون باید چکار کنم؟

خانه هوشمند هوم​


با سلام خدمت شما شما هم به راحتی می تونید ریموت فادینی fadi i را خریداری کنید و سپس خودتان این ریموت را برروی درب پارکینگ کددهی کنید. فقط نیاز است که عکس از داخل جعبه پارکینگ برای شماره زیر ارسال کنید تا همکاران بنده در اسرع وقت شما را راهنمایی کنند. شماره واتساپ یا تلگرام شرکت: ۰۹۱۲۰۲۲۶۱۹۳

امین​


خب من کد دهی کنم سیستم بقیه بهم نمیریزه؟

خانه هوشمند هوم​


با سلام در صورتی که شما بر اساس ویدئو بالا ریموت جدید خود را کددهی نمایید هیچ مشکلی برای بقیه ساکنین پیش نخواهد آمد. ولی اگر با دکمه لرن روی رسیور کددهی کنید در صورت نگه داشتن دکمه لرن به مدت ۱۰ ثانیه تمام ریموت ها ریست خواهد شد. باید به این نکته حتما توجه کنید.

ابراهیم​


با سلام آیا می توان از روی ریموت ریموت النا مدل EN-12 (معروف به آزرایی ۴۳۳MHz ) بر روی ریموت ریموت در پارکینگ بلوتوثی مدل IPA 433MHz (کشویی چرمی) کپی کرد. من با روش شما انجام دادم ولی کپی نمیشه. لطفا راهنمایی کنید.

خانه هوشمند هوم​


با سلام ریموت النا مدل EN-12 از نوع لرنینگ کد می باشد و می توان آن را برروی ریموت IPA433MHZ کپی کرد. شما می توانید از ویدئو همین صفحه برای کپی کردن ریموت خود کمک بگیرید.

مصطفوی​


سلام وقت بخیر من نمایندگی و پخش انواع ریموت بلوتوث و بتایی استیل میت وهوتایی و هر نوع ریموتی که لازم داشته باشید با قیمت خیلی مناسب دارم خوشحال میشم بتونیم با هم کار کنیم

خانه هوشمند هوم​


با سلام خیلی از آشنایی با شما خوشحالیم. برای ارتباط بهتر خوشحال می شیم با ما تماس بگیرید. شماره های تماس: ۰۲۱۷۷۳۴۹۹۳۶ – ۰۹۱۲۰۲۲۶۱۹۳

مشتری​


جناب چه مارک ها و برند هایی دارید؟ تهران تشریف دارید؟ ممن ن میشم ادمین عزیز اگر اطلاعی دارند خودشون جواب بدهند خیلی ممنون

خانه هوشمند هوم​


سلام خدمت شما شرکت هوم در زمینه هوشمندسازی درب‌های ریموتی و برقی فعالیت دارد و محصول فعلی این شرکت “دربازکن هوشمند پارکینگ” می‌باشد. محصولاتی از قبیل رسیور ۳ رله هوشمند و رسیور موتور توبلار هوشمند هم در هفته‌های آینده به محصولات شرکت هم اضافه خواهد شد.

بهروز​


با سلام از دیروز یه دفعه ریموت من کار نکرد لامپش هم روشن نشد فکر کردم باطریش تموم شده ولی بازش کردم چکش کردم و بستم لامپش روشن شد ولی در رو باز نمینکه.. ریموت من از نوع سیماران ۴ دکمه است. ریسیور هم از نوع YAAL هستش. هر کاری بگین کردم. هم ریموت به ریموت با بتا ۲۰۰۷ انجام دادم هم از روی ریسیور با دکمه لرن انجام دادم نشد که نشد. در ضمن هر دو دکمه A و B رو هم چند ثانیه نگه داشتم که خام بشه و دیگه لامپش روشن نشه که اونم نشد. لطفا راهنمایی بفرمایید ایراد از کجاست؟؟؟ آیا ریموت خراب شده ؟؟؟

خانه هوشمند هوم​


با سلام خدمت شما در صورتی که از دکمه لرن برروی رسیور استفاده کرده باشید ولی باز هم ریموت کار نکرده است به احتمال زیاد مشکل از ریموت شماست و باید تعویض گردد. شما به یک ریموت لرنینگ کد با فرکاس ۴۳۳ مگاهرتز نیاز دارید.

مشاوره نصب دوربین و دزگیر​


با سلام وقت بخیر برخی برندها مثل فایروال این مشکلو و مشکل لرن کردن زیاد دارند.پیشنهاد میشه از فایو استار استفاده کنید

خانه هوشمند هوم​


با سلام خدمت شما از پیشنهاد خوب شما بسیار سپاسگزاریم.

مرتضی​


سلام.ببخشیدمیخواستم‌بپرسم‌من‌درب‌مغاره‌روکرکره‌ای‌کردم‌وریموتش‌روگم‌کردم.میخواستم‌بدونم‌حالابایدچیکارکنم.ارداخل‌باکلیدبازوبست‌میشه‌ولی‌ازبیرون‌ریموت‌ندارم.

خانه هوشمند هوم​


سلام خدمت شما در صورت گم شدن ریموت ، برای اولین کار باید برای حفظ امنیت شما باید کل رسیور درب کرکره‌ای خود را پاک کنید. سپس با توجه به نوع رسیور درب کرکره ای، ریموت مربوط به آن را خریداری کنید و کددهی نمایید. برای اطلاعات بیشتر می توانید به واتساپ ۰۹۱۲۰۲۲۶۱۹۳ پیام دهید.

امیر ناطقی​


با سلام ، خانه من دو درب مجزا دارد ، یکی کرکره و دیگری درب اصلی دولنگه ، چگونه میتوانم ریموت بتا را کددهی کنم ؟ با دکمه لرن فقط درب اول کددهی شد اما کرکره ای خیر

خانه هوشمند هوم​


با سلام خدمت شما از طریق رسیور ۲ درب می‌توانید با یک ریموت ۲ درب را کنترل کنید. در صورتی که نیاز به کمک بیشتری دارید می‌توانید عکس رسیورهای خودتون را به واتساپ شماره ۰۹۱۲۰۲۲۶۱۹۳ ارسال کنید.

حسین​


سلام ریموت و رسیور درب پارکینگ هردو سایلکس هستند و قبلا کار میکردن.بعد از تغییری که همسایه ها انجام دادن و دوباره کل ریموت ها کد دهی شدند ریموت من رو فقط باید نگه داری تا در باز یا بسته بشه و حالت اتوماتش رو از دست داده و با فشردن دکمه ها بصورت یکبار فقط کمی باز میشه چند بار با رسیور ست کردم ولی فایده نداره باید چیکار کرد

هوم​


با سلام در صورتی که ریموت شما برای باز کردن در نیاز به نگه داشتن دکمه دارد باید باتری ریموت را تعویض کنید. در صورتی که هنوز مشکل برقرار بود می توانید با خرید یک ریموت کد لرنینگ از یک کپی از روی ریموت یکی از همسایه ها برای خودتان بزنید.

قادر نوری​


با سلام من درب بازکن محک دارم که کد ریموتش ۴۳۳.۹۲ هستش اگر ریموت دیگری با این فرکانس داشته باشم امکان کپی هست اگه امکان داره با روش کپی ذکر کنید قبلا ممنونم

هوم​


با سلام معمولا ریموت های جک محک از نوع هاپینگ کد هستند و امکان کپی شدن از روی هم را ندارند. بهترین کار برای تکثیر این نوع ریموت ها کددهی به رسیور پارکینگ است. شما باید یک نمونه ریموت محک تهیه کنید و از جعبه نزدیک پارکینگ که رسیور اصلی در آن است اقدام به کددهی کنید.

مصطفی​


سلام علیکم ریموت من VIM هست و ۴ دکمه ای می خوام ۲ تا ریموت رو روی این ست بکنم ولی وقتی مراحل بالا رو انجام می دم اولا فقط یکی از ریموت ها با مال من ست می شه و اونیکی رو قبول نمی کنه دوما برد ریموت من از حدود ۱۰ متر به ۱ متر کاهش پیدا کرده

هوم​


با سلام بهترین روش برای این مدل از ریموت ها کددهی از طریق رسیور در پارکینگ شماست. در صورت امکان عکس از رسیور خود را به شماره واتساپ ۰۹۱۲۰۲۲۶۱۹۳ ارسال کنید.

هادی​


لطفا یکنفر درمورد نسب رسیور ۳رله دورپا بروی بردجک پروتکو کمک کنه ممنون اگه بانقشه باشه ممنون میشم

هوم​


با سلام خدمت شما بسته به نوع جک پروتکو و مدار کنترل آن سیم بندی رسیور ۳ رله دورپا متفاوت است. ولی معمولا باید پایه COM و NO یکی از رله های رسیور دورپا را به پایه‌های ۱ و ۴ یا ۱ و ۸ متصل کنید.

محمد اصلی بیگی​


سلام و عرض ادب خیلی ممنون بابت آموزش خوبتون کارم راه افتاد واقعا آفرین.

هوم​


با سلام خدمت شما بسیار خوشحالیم که تونستیم مشکل شما رو حل کنیم. ممنون بابت نظر خوبتون.

محمد​


با سلام من ریموت ۲دکه برند pavis دارم (داخلش پیچ تنظیم دارد). فرکانس ۳۱۵ است. روی گیرنده دکمه لرن میزنم مشخص میشود که ریموت تعریف شده، ولی ظاهرا کلیدهای روی ریموت با دستگاه جک برقی ست نیست. با ریموت ۴دکمه عمل میکند ولی با این ریموت کار نمیکند. راهی برای تعریف دکمه های ریموت به برد جک هست؟ جک پرتکو Q60 میباشد.

هوم​


با سلام برای کددهی جک پروتکو مدل Q60 باید کارهای زیر را انجام دهید: ۱. دکمه A روی رسیور را چندین بار فشار دهید تا روی نمایشگر گزینه A ظاهر شود. ۲.سپس دکمه B را فشار دهید تا گزینه Ec ظاهر گردد. ۳.سپس دکمه ریموت خود را نگه دارید تا روی صفحه نمایشگر یک نقطه ظاهر شود.(این نقطه نشان دهنده ی این است که رسیور آماده ذخیره کردن کد است.) ۴. سپس دکمه C را فشار دهید تا کد جدید ذخیره شود.

A ia​


با سلام دوتا درب کرکره برقی از یک مدل و مارک داریم ریموت یک درب رو داریم که فقط با یک دکمه aهمه کار هارو انجام میده (باز بسته ایست) ایا میتونم دکمه های c وd که خام هستن رو به درب دیگر که ریموتشو گم کردیم کد بدم با استفاده از همین روش هایی که تو سایت گذاشتین یعنی الان که کد یک درب رو بر روی ریموت دارم ولی دکمه ها سی و دی که خام هستن رو به از ریموت دیگه برای درب دیگه دریافت کنم (کپی کردن) ریموت بلوتوثی داره اخرین بار که ریموت خریدم همینو گفتن فروشنده راهنمایی کنید که چجوری با دکمه های اضافی ریموتی که داریم اون یکی درب رو میتونیم کد بدیم ب ریموت ؟

هوم​


با سلام در صورتی که ریموت جدید خریداری شده از نوع بلوتوثی باشد می توانید دکمه های c و d ریموت قدیمی را برروی ریموت جدید کپی کنید.

مجید لطفی​


با سلام و تشکر فراوان از راهنمایی های ارزنده تون. خیلی عالی

هوم​


با سلام از اینکه تونستیم مشکلی از شما حل کنیم بسیار خوشحالیم

رنجکش​


سلام ببخشید ریموت من Clavis 433 هست این از کدوم نوعه؟ و اینکه با این روش کپی میشه؟ چه ریموتی باید بخرم؟ دقیقا همین مارک و شماره؟

هوم​


سلام خدمت شما ریموت کلاویس CLAVIS از نوع ریموت های بلوتوثی هستند. معمولا این برند ریموت دارای فرکانس ۴۳۳ مگاهرتز می باشند. شما می توانید ریموت بلوتوثی ۴۳۳ مگاهرتز مثل ریموت اسکار osca یا کلاویس تهیه کنید.

علی​


تشکر فراوان بابت آموزش عالی

هوم​


سلام از اینکه تونستیم مشکلی از شما حل کنیم بسیار خوشحالیم

محمد جاسمی​


سلام نقشه نصب رسیور سیمکارتی سیموت بتا بر روی برد Q70 میخواستم

هوم​


با سلام خدمت شما شما باید در ابتدا تغذیه دستگاه سیموت بتا را به برد Q70 متصل کنید. سپس ۲ پایه NO و COM رله دستگاه سیموت را به پایه های COM و s ep by s ep برد Q70 متصل نمایید. برای پیدا کردن پایه های COM و s ep by s ep برد Q70 می توانید وارد لینک زیر شوید و با انتخاب برند و مدل برد خود پایه های مربوطه را پیدا کنید. h ps:www.sma hoom.com3- elays-add-doo -guide

مهدی​


با سلام. من یک ریموت بلوتوثی ۴۳۳ مگاهرتز از بیرون تهیه کردم وقتی دوتا دکمه بزرگ A و B رو نگه میدارم هیچ اتفاقی نمیوفته و خام نمیشه علتش چیه؟

هوم​


با سلام خدمت شما ریموت های به این در بازار ۲ مدل دارند: ۱. ریموت های کد ثابت: که به هیچ وجه کد روی ریموت تغییر نمی کند ۲. ریموت های کد متغیر (به اصطلاح ریموت بلوتوثی): در حالتی که این ریموت ها به تازگی خریداری شده باشند هیچ کدی برروی ریموت نیست. با فشار دادن دکمه های ریموت چراغ ریموت ۳ بار چشمک می زند. شما می توانید در این حالت طبق آموزش موجود این ریموت های جدید را کد بدید. در صورتی که این ریموت ها قبلا کد گرفته باشند باید ریموت خام شود و سپس مجدد کد جدید برروی آنها تعریف گردد.

مهدی ابراهیمی​


سلام وقت بخیر.درب باز کن من بی اف تی و ریموتهاش ازنوع بیضی اصلی. دوکاناله هست .چون یکی از ریموتها گم شد یک ریموت چهارکاناله چهارگوش جدید بی اف تی گرفتم و کددهی کردم به درستی انجام شد. جدیدا میخواستم یک ریموت دیگه اضافه کنم یه دوکاناله چهارگوش جدید بی اف تی گرفتم ولی کددهی رو انجام نمیده.در مرحله ست کردن وقتی hidde میاد دوکلید ریموت رو که همزمان فشارمید م k0 رو نشون میده بعدش هم یک کلید رو که فشار میدم بازهم k0 میاد رو نمایشگر ..سوال من اینه که مگه ریموت چهارکاناله بادوکاناله فرق داره که ست نمیشه درضمن ریموت اولیه اصلی خود درب بازکن دوکاناله هست.ممنون از جوابتون.

هوم​


سلام و عرض ادب در مورد مشکل شما چند مورد وجود دارد: ۱. امکان پر شدن حافظه ریموت رسیور شما وجود دارد. برای مطمئن شدن از این موضوع شما میتوانید ریموتی که در حال حاضر روی رسیور بی اف تی شما کار میکند را حذف کنید و کددهی ریموت جدید را مجدد امتحان نمایید. اگر ریموت جدید کد گرفت پس این مشکل وجود دارد. برای رفع این مشکل شما میتوانید یک رسیور جداگانه روی رسیور اصلی خود نصب کنید که از طریق گوشی یا ریموت بتوانید در را کنترل کنید. ۲. برخی ریموت های فابریکی موجود در بازار از نوع تقلبی هستند و امکان دارد ریموت شما این مورد باشد. احتمال این موضوع بیشتر از حالت قبلی است.

ابراهیمی​


سلام وقت بخیر. درب باز کن ما بی اف تی و ریموتهاش از نوع بیضی اصلی دوکاناله هست. چون یکی ازریموتها خراب شده بودقبلا. یک ریموت بی اف تی جدید مربعی چهار کاناله خریداری کردم و به راحتی کددهی انجام شد.الان یک ریموت دوکاناله مربعی گرفتم ولی کددهی روش انجام نمیشه ممنون میشم راهنمایی کنین و اینکه بفرمایین ریموت چهار کاناله از نظر فرکانس بادوکاناله فرق میکنه یانه

هوم​


با سلام و وقت بخیر به طور کلی فرکانس ریموت ای BFT دو کانال و چهار کانال تفاوتی با هم ندارند.

محمدرضا تقوی​


سلام میخواستم بدونم ریموتهای Be i ca مدل TWV و KP2 قابل ریست شدن هستند، یعنی میشه کدهاشون رو پاک کرد؟ اکگه میشه چطوری؟ در این صورت امکان کپی کردن ریموتهای بتا روی اینها وجود داره و چگونه؟ با سپاس

هوم​


سلام و عرض ادب ریموت های بنینکا مدل TWV از نوع رولینگ (هاپینگ) کد هستند و به هیچ عنوان امکان ریست کردن آنها وجود ندارد ولی میتوانید برای رسیور دیگر بنینکا استفاده کنید. رسیورهای بنینکا هم فقط ریموت های خود را قبول میکنند.

a ma​


سلام من یک ریموت بتا ۲۰۱۵.۳ از نوع فرکانس ۴۳۳.۹۲ هستش بانگه داشتن دو تا دکمه A،B ریموت خام نمیشه چیکار باید انجام داد

هوم​


سلام و ارادت ریموت های بتا امکان خام کردن ندارند چون از نوع کد ثابت هستند. ولی شما میتوانید روی هر رسیور کد لرنینگ با فرکانس ۴۳۳ مگاهرتز آنها را کددهی کنید.

علی​


سلام . من یه ریموت دارم که برندش مستر هست با کریستال ۴۳۳ ولی خام نمیشه .لطفا راهنمایی میکنید.مرسی

هوم​


با سلام با توجه به صفحه دیجی کالای ریموت مستر این ریموت از نوع کد لرنینگ است و بلوتوثی نیست و شما امکان خام کردن این نوع ریموت را ندارید.

ناصر خیری​


باسلام من ریموت جدید راپاک کردم وبایک ریموت دیکر طبق دستور شما کد دهی کردم وکد را قبول کرد ولی در را باز نمیکنه ریموتclavis433 میباشه ممنون ازراهنمایی شما

هوم​


با سلام خدمت شما معمولا این چنین ریموت ها متفرقه هستند. پیشنهاد می شود در صورت خرید ریموت حتما به برند ریموت توجه کنید و از فروشنده برندهای معتبر را بخواهید.

سعید لطفی​


سلام . یک درب پارکینگ با bf اجرا شده و ریموتش گم شده هر ریموتی رو میشه روش ست کرد؟ چه ریموتی باید تهیه کنیم

هوم​


سلام و وقت بخیر در صورتی که ریموت شما BFT باشد و رسیور جداگانه دیگری روی رسیور اصلی پارکینگ شما نصب نباشد باید حتما ریموت فابریکی BFT را خریداری کنید.

مرتضی​


سلام.یکعدد ریموت جدید از نوع جدید محک خریداری کرده ام .چگونه اطلاعات را روی ان کپی کنم.لطفا توضیح دهید.

هوم​


سلام و ارادت ریموت های محک از نوع هاپینگ هستند و فقط از روی رسیور محک قابل کددهی هستند. برای کددهی از روی رسیور محک باید از طریق دکمه me u به بخش L بروید و سپس ریموت مورد نظر خودتون رو کددهی کنید.

علی​


با عرض سلام و ادب و احترام من یک ریموت سه دکمه دارم که قابلیت خام شدن نداره و مثل اینکه فابریکی کارخانه هستش و مال خونه ای بوده که قبلا اونجا بودم و الان دیگه از اون محل رفتیم و این ریموت هم بلا استفاده مونده. آیا میتونم این ریموت قدیمی رو برای ریسیور خونه جدید از طریق کلید lea (یا هر روش دیگه ای) تعریف کنم و ازش استفاده کنم؟ فرکانس هر دو ریموت جدید و قدیم و ریسور هم ۴۳۳ مگاهرتز است و ریموت جدید هم بتا ۲۰۰۷ هستش. با تشکر فراوان

هوم​


سلام خدمت شما برای کددهی ریموت ها ۲ نکته مهم است. نکته اول فرکانس آنها که با توجه به موردی که می فرمایید فرکانس ۲ ریموت شما یکسان است. نکته دوم نوع ریموت ها، که باتوجه به اینکه اگر فرکانس آنها هم یکسان باشد ولی نوع آنها یکسان نباشد امکان کددهی نیست. شما میتوانید از همین راه کددهی را انجام دهید اگر که کددهی انجام نشد باید ریموت دیگری تهیه کنید.

تسنیم​


سلام رسیور پاور دارم ولی دکمه لرنینگ کنارش نداره ، سوراخی هم در کنارش نمیبینم به جز ۳ دکمه بالا پایین و استپ. چجوری باید کددهی کنم ریموت براش؟

هوم​


سلام و ارادت رسیور شما برای موتورهای ساید است که به دلیل زیاد بودن برندهای موجود در بازار، ست کردن ریموت در آنها متفاوت است. سعی کنید از یک ریموت بلوتوثی برای کددهی ریموت فعلی روی ریموت بلوتوثی استفاده کنید و حتی الامکان به رسیور کرکره ساید دست نزنید.

تسنیم​


رسیور من پاور هست که دکمه لرنینگ کنارش نداره، حتی سوراخ هم نداره فقط در کنارس سه دکمه بالا پایین و استپ داره چگونه میشه ریموت رو براش تعریف کرد

بهزاد​


سلام و خسته نباشید ریموت و ریسور le ox رو چطور میشه ست کرد آیا ریموت بتا ۲۰۱۱ یا ۲۰۰۷ یا ۲۰۱۶ رو میتوان با ریسور le ox ست کرد

هوم​


با سلام و احترام رسیور های Le ox، برای موتورهای کرکره برقی ساید Le ox هستند و ریموت های خود این رسیور باید تهیه شود و ریموت های بتا روی آنها ذخیره نمی شود. پیشنهاد می شود که برای کددهی ریموت به متخصص نصب کرکره ساید مراجعه شود.

مصطفی حیدری​


با سلام و خسته نباشید خواهشمندم در مورد نحوه ست کردن ریموت و برد لنوکس le ox توضیح بدید آیا میتوان ریموت بتا رو با برد لنوکس ست کرد

مرتضی رجاییان​


سلام : یک عدد ریموت قدیمی و بک عدد ریموت جدید جک درب پارکینگی محک دارم. با فرمان روی هریک دو درب مجزای حیاط وپارکینگ هردو باهم فرمان میگیرند .چگونه میشود انها را مجزا کرد.

هوم​


سلام خدمت شما رسیورهای موجود در بازار امکان پارک کردن یا غیر فعال کردن یک ریموت را ندارند، پس شما باید برد یکی از این رسیورها را ریست کنید و مجدد ریموت ها را تعریف نمایید.

مصطفی​


با سلام من یک ریموت دارم که مدتی دست شخص دیگری بوده و احتمال میدم کپی شده باشه چکار کنم که از اون ریموت نتونه استفاده کنه ؟!

هوم​


سلام و احترام راه حل این موضوع ریست کردن رسیور در است، به طوری که ریموت قبلی که مشکوک به کپی شدن است مجدد روی رسیور تعریف نشود و ریموت جدیدی برای عبور و مرور تعریف گردد. برای حل این مشکل شرکت هوم دستگاهی به نام دربازکن هوشمند پارکینگ تولید کرده است که شما میتونید به افراد مختلف از طریق اپلیکیشن دسترسی دهید و دیگر نگران کپی شدن ریموت نباشید و هرزمان که بخواهید میتوانید دسترسی اون افراد رو غیر فعال کنید.

علیرضا دانه کار​


سلام روز بخیر . ابتدا تشکر کنم از سایت خوب تون که با حوصله جواب کاربران را می دهید . به نوبه خودم وظیفه دارم اگر یک روز از اطرافیان مشکلی در این خصوص داشتند شما را معرفی کنم (فارغ از اینکه سوالم پاسخ داده شود یا نه) و اما سوال : من چهار سال پیش یه جا مستاجر بودم و درب نفر رو ریموتی بود . اون موقع اطلاعاتی در خصوص ریموت لرنینگ و ریموت بلوتوثی نداشتم . در نهایت یک ریموت لرنینگ خریدم و با رسیور درب ست کردم و کارم راه افتاد . حالا خانه را عوض کردم . و می خواستم از این ریموت لرنینگ برای ریموت درب پارکینگ منزل جدید استفاده کنم (درب پارکینگ هم از نوع لرنینگ و هم فرکانس همین ریموت هست) هر کاری کردم نتوانستم این ریموتی که قبلا کد دهی داشت را برای درب جدید تنظیم کنم (تمام پست های این پیج را خواندم چند ثانیه دکمه ریسور را نگه داشتم و همزمان دکمه ریموت را هم زدم که کددهی جدید انجام بشه که نشد) . اساسا حدسم این هست که کد دهی قبلی پاک نشده و هنوز روی درب قبلی کار می کنه . آیا این ریموت های لرنینگ یکبار ست می شوند ؟ یعنی دیگه این ریموت به درد من نمی خوره؟ریموت هم از این سه دکمه های بتا هست. ممنون از سایت خوبتون

هوم​


سلام و درود. ممنون بابت نظر لطف شما در خصوص مشکل شما: ریموت های کد لرنینگ اساسا دارای یه کد ثابت است که قابل پاک کردن نیست و شما میتونید روی هر رسیوری که ریموت های کدلرنینگ با فرکانس خودش باشد این ریموت را ست کنید. در صورتی مه همه موارد بالا درست باشد چند نکته قابل توجه است. اولی اینکه ممکن است حافظه رسیور درب جدید پر شده باشد. دوم اینکه ممکن است باتری ریموت شما ضعیف شده باشد. در صورتی که موارد بالا نبود لطفا با شماره واتساپ پشتیبانی در ارتباط باشید تا دوستان بنده شما رو راهنمایی کنند.

روح الله​


سلام یه ریموت ba za e دارم داخلش میکروسوئیچ هست. میگن خام نمیشه رسیور هم دردسترس نیست. راهی برای خام کردن و کددهی با یه ریموت دیگه نداره؟

هوم​


سلام خدمت شما شما می توانید یک ریموت دیپ سویچی با تعداد سویچ یکسان با ریموت خودتان تهیه کنید و عینا سویچ هارا بر اساس ریموت اصلی تنظیم نمایید در این صورت امکان کنترل درب از طریق ریموت جدید وجود دارد.

احمد​


سلام من یه ریموت بتا ۲۰۱۷ دارم میخوام ست کنم روی رسیور کرکره برقی، چیکار باید بکنم؟

هوم​


با سلام و احترام در صورتی که رسیور شما بتا باشد به راحتی میتوانید از طریق دکمه لرن رسیور بتا ریموت را کددهی کنید

پیام بگذارید​

لغو پاسخ​


Δdocume .ge Eleme ById( ak_js_1 ).se A ibu e( value, ( ew Da e() ).ge Time() );

آموزش کپی ریموت درب پارکینگ​


این روزها دانستن نحوه کپی ریموت درب پارکینگ، تقریبا برای هرکسی لازم است. چند سالی است که درب‌های معمولی پارکینگ، جای خود را به درب‌های ریموتی و جک‌دار داده اند. در بسیاری از خانواده‌ها بیش از یک نفر خودرو می‌راند و به همین جهت، لازم است که مراحل کپی ریموت درب پارکینگ را بلد باشیم تا به مشکل نخوریم.

البته گاهی نیاز می‌شود اطلاعات قبلی ریموت را پاک کنید؛ مثلا اگر در پروسه کپی کردن ریموت دچار اشتباه شوید یا بخواهید از یک ریموت قدیمی برای درب فعلی پارکینگ خود استفاده کنید، نیاز است که اطلاعات آن را پاک کنید. به این کار، اصطلاحا خام کردن ریموت پارکینگ می‌گویند.

به هر حال فرآیند خام کردن ریموت پارکینگ و کپی کردن آن کار چندان پیچیده‌ای نیست. اغلب ریموت‌هایی که این روزها برای درب‌های اتوماتیک مورد استفاده قرار می‌گیرند، ریموت بلوتوثی است. در این مدل‌ها با در اختیار داشتن ریموت اصلی یا ریموت مادر می‌توانید به راحتی آن را تکثیر کنید و در هر تعدادی که می‌خواهید، ریموت یدک داشته باشید.

نحوه خام کردن ریموت پارکینگ​


برای خام کردن ریموت پارکینگ، باید اطلاعات و کد قبلی روی آن را پاک کنید تا ریموت برای کپی کردن آماده شود. اگر در حین کپی کردن ریموت درب پارکینگ نیز دچار خطا شدید، نیاز است که بتوانید اطلاعات اشتباه را از روی آن پاک کنید. خام کردن ریموت درب پارکینگ در سه مرحله کوتاه انجام می‌شود:

اگر به هر دلیلی از خام کردن ریموت پارکینگ پشیمان شدید و یا اطلاعات روی ریموت به طور اتفاقی پاک شد، با نگه داشتن دکمه C و D و یا ۳و۴، می‌توانید اطلاعات پاک شده را بازیابی کنید و ریموت درب را به حالت قبلی باز گردانید. در غیر این صورت، طبق فرآیندی که در ادامه توضیح داده می‌شود به کپی کردن ریموت درب پارکینگ ادامه دهید.

روش کپی ریموت درب پارکینگ​


پس از خام سازی ریموت، نوبت کپی کردن اطلاعات جدید است. البته روشی که در ادامه توضیح داده می‌شود، برای ریموت‌های بلوتوثی یا ریموت‌های یونورسال است و روی ریموت‌های فابریک کارخانه جواب نمی‌دهد. برای کپی ریموت درب پارکینگ، لازم است که ریموت اصلی را حتما در اختیار داشته باشید تا اطلاعات را از روی آن به ریموت یدک انتقال دهید.

ریموت‌های بلوتوثی در دو فرکانس ۳۱۵ یا ۴۱۳ در بازار موجود هستند. برای کپی کردن ریموت درب پارکینگ، باید ریموتی تهیه کنید که با ریموت اصلی (ریموت مادر) هم فرنکاس باشد. دو راه برای تشخیص فرکانس ریموت اصلی درب وجود دارد. روش اول این است که ریموت را باز کنید و طول موجی که روی کریستال ریموت نوشته شده است را بخوانید.

روش دوم را در صورتی می‌توانید انجام دهید که به یک دستگاه فرکانس یاب دسترسی داشته باشید. ریموت را روی دستگاه فرنکانس یاب قرار دهید، یکی از دکمه‌های اصلی ریموت را فشار دهید و سپس فرکانسی که روی دستگاه نشان می‌دهد را بخوانید. حال باید یک ریموت جدید و هم فرکانس با ریموت اصلی تهیه کنید.

پس از تهیه ریموت هم فرکانس با ریموت اصلی به عنوان ریموت یدک، مراحل زیر را برای کپی کردن ریموت درب پارکینگ دنبال کنید.

ویژگی ریموت بلوتوثی یا یونیورسال​


ریموت بلوتوثی معمولا بدون نیاز به نصاب و بسیار ساده و سریع کپی می‌شود. این سهولت، موجب شده که استفاده از این نوع ریموت، بسیار گسترده و پرطرفدار باشد. هرچند برای کپی ریموت درب پارکینگ، نیاز به در اختیار داشتن ریموت اصلی داریم ولی سهولت در تکثیر ریموت‌های بلوتوثی به هر حال ممکن است تهدیدی برای امنیت ساختمان به شمار آید.

نوع دیگری از ریموت وجود دارد که به ریموت هایپنگ معروف است. در این مدل، ارتباط بین ریموت و رسیور از طریق نوعی کدگذاری به نام کدگذاری هایپنگ استفاده می‌شود. در این روش کددهی، برای هر بار باز و بسته کردن درب، به صورت اتوماتیک یک کد جدید تعریف خواهد شد و مثل ریموت‌های بلوتوثی دارای کد ثابت نیست.

در کددهی هایپنگ، ۱۶ بیلیون حالت مختلف برای تولید کد وجود دارد. این باعث می‌شود برقراری ارتباط بین رسیور و ریموت، فقط از طریق ریموت تعریف شده توسط شرکت رسیور ممکن باشد و عملا کپی کردن ریموت درب پارکینگ، امکان‌پذیر نیست. اما مزیت این نوع ریموت، امنیت بسیار بالای آن است.

در خدمت از ما به بهترین متخصصین در شهر خود دسترسی دارید.

سخن پایانی​


استفاده از درب ریموتی برای پارکینگ، از اتفاقاتی است که در سال‌های اخیر راحتی و سهولت بیشتری را برای ما به وجود آورده است. ریموت‌ها نیز مثل هر وسیله الکترونیکی دیگر، دچار خرابی و یا مشکلات دیگری خواهند شد و نیاز به سرویس دارند. برای مثال شاید به هر دلیلی مجبور شوید اطلاعات روی ریموت را پاک کرده و یا از روی ریموت اصلی یک ریموت یدک کپی کنید.

این مطلب به آموزش مرحله به مرحله خام کردن ریموت پارکینگ (پاک کردن اطلاعات قبلی) و نحوه کپی ریموت درب پارکینگ اختصاص یافته است تا شما عزیزان بتوانید بدون مراجعه به تکنیسین، یک ریموت یدک برای خود فراهم سازید. البته روش‌های آموزش داده شده، مختص ریموت‌های بلوتوثی هستند که در قیاس با ریموت‌های هایپنگ، امنیت کمتری دارند.

۳٫۶۰ امتیاز از ۲۲۰ رای


کپی کردن ریموت​


عنوان : کپی کردن ریموت


اگر این مطلب نیاز به اصلاح و یا تکمیل دارد اطلاع دهید
 

احسان قربانیان

کاربر غیرعضو
سلام.ریموت من مدل aster هستش، ولی خام نمیشه. چیکار باید بکنم؟ ممنون میشم راهنمایی کنید
 

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,285
79
  • شروع کننده موضوع
  • #3
سلام.ریموت من مدل aster هستش، ولی خام نمیشه. چیکار باید بکنم؟ ممنون میشم راهنمایی کنید
سلام
1- مرحله تعیین فرکانس:
برای تعریف و کپی ریموت در مرحله اول شما نیاز به دانستن فرکانس یا طول موجی که ریموت اصلی روی آن فعال است دارید. برای دانستن این طول موج اگر شما دستگاه فرکانس یاب در دسترس داشته باشید بایستی ریموت اصلی را روی محل مخصوص که بر روی دستگاه مشخص شده است قرار دهید یکی از دکمه های ریموت اصلی را فشار دهید. در این هنگام طول موج ریموت اصلی شما بر روی صفحه دستگاه نشان داده خواهد شد.
اما در صورت عدم دسترسی یه دستگاه فرکانس یاب می توانید با باز کردن ریموت و خواندن عدد کریستال ریموت طول موج کارکرد ریموت را متوجه شوید.
پس از مشخص شدن طول موج ریموت اصلی، بایستی ریموت بلوتوثی با همان طول موج و فرکانس انتخاب کرده و مرحله بعد را انجام دهید.

2- مرحله آماده سازی ریموت دوم (Duplicator)
در این مرحله ریموت دوم (Duplicator) را آماده می نماییم، که اصطلاحا به این کار خام کردن یا آماده سازی ریموت می گویند.
ریموت های Duplicator بلوتوثی عرضه شده در ECA معمولا به این روش خام یا آماده کد گرفتن می شوند (این ریموت ها در حالت عادی آماده کدگیری نیستند)
دکمه قفل و باز ریموت (دو دکمه بزرگ A و B ریموت) را همزمان فشار دهید، بعد از چند ثانیه ریموت 3 بار چشمک متوالی میزند، سپس همانطور که دکمه A را ثابت نگه داشتید، دکمهB را رها کرده (همچنان دکمه A پایین نگه داشته شده باشد)، سپس چندین بار دکمه A را پشت سر هم فشار دهید، حال چراغ ریموت شما متوالی در حال چشمک زدن است.

در مرحله آخر دکمه A را نیز رها کنید. نشانه خام شدن و آماده شدن ریموت شما این است که بعد از این حالت با فشار دادن هرکدام از دکمه های ریموت، چراغ ریموت شما روشن نخواهد شد.

3- مرحله ی تعریف و کد دهی به ریموت کپی
پس از انجام مراحل فوق در این مرحله بایستی ریموت اصلی و ریموت آماده شده را رو به روی هم قرارداده و هرکدام از دگمه های مشابه هر دو ریموت ( به عنوان مثال دکمه قفل) را به مدت 5 تا 10 ثانیه همزمان فشار دهید تا چراغ ریموت Duplicator سه بار سریع، سپس سه بار آهسته چشمک زده و در نهایت به صورت ثابت روشن شود. بعد از این مرحله در صورتی که کلید ریموت شما کد گرفته باشد، باید با فشار دادن همان دکمه ی ریموت، چراغ ریموت شما با روشن دادن کلید کپی شده به صورت ثابت روشن بماند. این مرحله را برای همه ی کلیدهای دو ریموت تک به تک انجام دهید، تا همه دکمه های ریموت کپی شده بعد از فشردن به حالت روشن زن برگردند. همچنین می توانید هر کلید را از ریموت هم فرکانس متفاوتی برای فرمان متفاوت کپی کنید.

توجه: آنتن گیرنده بعضی از ریموت ها در پشت ریموت تعبیه شده است. در صورتی که ریموت شما از روبرو کد نگرفت، ریموت ها را پشت به پشت قرار داده و مرحله را دوباره انجام دهید.
 
  • برچسب ها
    هیچ
  • آمار انجمن

    موضوع ها
    48,722
    ارسال ها
    56,094
    کاربران
    3,406
    جدیدترین کاربران
    محمدمهدی قیاسی
    عقب
    بالا