کارلوس کی روش سرمربی ایران

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,287
79
کارلوس کی روش سرمربی ایران را در همیارخاص ببینید

کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی ایران می‌شود؟ خبرسازی عجیب رسانه‌های عربی قبل از جام جهانی​


آنچه در رسانه‌های عربی مشاهده می شود، به نظرمی رسد نوعی پیش بینی یا خبرسازی است؛ کی‌روش مخالفانی قسم خورده دارد که هرگز اجازه نمی دهند او کارش را به راحتی انجام بدهد.

رسانه‌های عربی این روزها از پشت پرده فسخ قرارداد کارلوس کی‌روش با فدراسیون فوتبال مصر، اخباری را منتشر می کنند و برای رخ دادن این اتفاق، ۲ دلیل هم دارند؛

۱- کاهش پیشنهاد دستمزد کی‌روش که مورد موافقت این مربی قرار نگرفت

۲- احتمال مذاکره فدراسیون فوتبال ایران با کی‌روش

چنان که می دانید فدراسیون فوتبال ایران مدعی شده تیم ملی با اسکوچیچ به جام جهانی قطر خواهد رفت و مدیررسانه ای تیم ملی در این زمینه حساسیت‌های خود را نشان داده است!

کی‌روش هم در این زمینه، هیچ حرفی نزده است؛ چون احتمالا پیشنهادی در کار نیست تا مواضعش را اعلام کند.

آنچه در رسانه‌های عربی مشاهده می شود، به نظرمی رسد نوعی پیش بینی یا خبرسازی است؛ چرا که کی‌روش برای بازگشت به فوتبال ایران و حضور در جام جهانی، مخالفانی قسم خورده دارد که هرگز اجازه نمی دهند او کارش را به راحتی انجام بدهد.

کی‌روش پس از فوتبال ایران با دو حضور ناموفق در تیم‌های ملی کلمبیا و مصر، تحت فشارهای جانبی است و او بهتر از ما می داند در فوتبال ایران برای آماده سازی تیم ملی نیز برنامه ای مشخص وجود ندارد.

کی‌روش حتی اگر به فرض محال، دوباره سرمربی تیم ملی ایران شود برای دیدار با انگلیس در جام جهانی برنامه‌هایی دارد. فدراسیون فوتبال کدامیک از برنامه‌های کی‌روش را در گذشته اجرا کرد که این بار بتواند موفق ظاهر شود؟

از همه اینها گذشته، مربیان بین المللی مانند کی‌روش، قیمتی مشخص در ترانسفر مارکت دارند. قراردادهایی که چنین مربیانی منعقد می کنند هم به همین سادگی نیست. در نتیجه، بازگشت کی‌روش به فوتبال ایران وحضور او با تیم ملی در جام جهانی ۲۰۲۲ در حال حاضر یک توهم فانتزی است و نمی تواند با واقعیت همخوانی داشته باشد.


اگر این مطلب نیاز به اصلاح و یا تکمیل دارد از طریق انتهای همین مطلب اطلاع دهید
 
آخرین ویرایش:
  • برچسب ها
    هیچ
  • آمار انجمن

    موضوع ها
    48,722
    ارسال ها
    56,132
    کاربران
    3,409
    جدیدترین کاربران
    Mehdi00842
    عقب
    بالا