چگونه در پابجی اسکین تفنگ بگیریم

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,285
79
.

چگونه در پابجی اسکین تفنگ بگیریم ، را از سایت همیار خاص ببینید


میتوانید آموزش گرفتن تفنگ در بازی پابجی را از اینجا ببینید​

پابجی موبایل (PUBG Mobile) یکی از معروف ترین و هیجان انگیزترین بازی های اندرویدی در دسته بندی هیجانی و سبک بقا (یا همان Battle Royale) بوده و نسخه ی رسمی بازی محبوب Player Unknown Battleground برای موبایل به حساب می آید. بازی پابجی توسط استودیوی Tencent ساخته شده و مخصوص کسانی است که دوست دارند یک بازی شوتر بتل رویال خوش ساخت را روی گوشی اندرویدی خود تجربه کنند. در PUBG Mobile شبیه به نسخه ی PC و کنسول شما بدون هیچ تجهیزاتی همراه با ۹۹ نفر دیگر در یک جزیره فرود می آیید و باید با جمع کردن سلاح و تجهیزات مختلف تلاش کنید تا آخرین فردی باشید که زنده می ماند. اگر سبک بتل رویال برا شما جذاب است همین الان با لمس باکس صورتی بازی pubg را روی گوشی خود از مایکت دانلود و نصب کنید.

‏ مهم ترین ویژگی پابجی موبایل، گیم پلی جذاب و اعتیادآور و گرافیک باکیفیت آن است. محیط پابجی موبایل کاملاً از روی نسخه ی کنسول و PC ساخته شده و تنها به دلیل ضعیف تر بودن پردازنده های موبایل نسبت به پردازنده های کنسول و PC کیفیت کمتری دارد. البته در مقایسه با دیگر بازی های اندرویدی پابجی موبایل از لحاظ گرافیک و طراحی محیط بازی یک سر و گردن بالاتر قرار می گیرد. بازی امکانات شخصی سازی به شدت متنوعی (از جمله انواع اسلحه، اسکین، لباس و…) داشته و طراحی اسلحه ها، کاراکترها، ماشین ها، خانه ها، لباس کاراکتر ها، محیط بازی و… با رعایت جزئیات و تا حد خوبی نزدیک به واقعیت انجام شده است.


منبع : همیارخاص

.
 
  • برچسب ها
    چگونه در پابجی اسکین m416 بگیریم چگونه در پابجی اسکین ام فور یخی بگیریم چگونه در پابجی اسکین تفنگ بگیریم سیزن ۱۳ چگونه در پابجی اسکین تفنگ بگیریم سیزن ۱۴ چگونه در پابجی اسکین کیف بگیریم چگونه در پابجی دلار رایگان بگیریم چگونه در پابجی ست لباس رایگان بگیریم چگونه در پابجی لایت اسکین تفنگ بگیریم
  • آمار انجمن

    موضوع ها
    48,722
    ارسال ها
    56,094
    کاربران
    3,406
    جدیدترین کاربران
    محمدمهدی قیاسی
    عقب
    بالا