چه قرصی برای خودکشی خوبه نی نی سایت

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,286
79
چه قرصی برای خودکشی خوبه نی نی سایت |چه قرصی برای خودکشی خوبه | نی نی سایت چه قرصی برای خودکشی خوبه |


در سایت همیارخاص، مجله آموزش هستید...

سوال :

چه قرصی برای خودکشی خوبه نی نی سایت


جواب :

اگر فکر خودکشی داشته باشید نباید آن را پیش خود پنهان نگاه دارید بلکه باید با کسی در آن باره گفتگو کنید. شما در وضعی که دارید ممکن است خودتان را تنها و جدا از دیگران حس کنید اما در واقع افراد بسیاری نیز مانند شما فکر و احساس کرده‌اند. بیان فکر به کمک کلمات به کسی دیگر که به آن گوش می‌دهد می تواند باعث این شود که شما دیدگاهی دیگر در باره‌ی مشکلات خود پیدا کرده و امکانات تازه‌ای برای حل آنها کشف کنید. هنگامی که شما در تنهایی به خودکشی فکر می‌کنید، این فکر رشد کرده و نیرومندتر می‌شود. بیان افکار بصورت نوشتاری یا گفتاری آنها را به چالش می‌گیرد و شما می توانید از پشتیبانی انسانی برخوردار شوید.

جهان پر از کسانی است که زمانی در زندگی خود فکر خودکشی در سر داشته اند اما سپس از آن رهایی یافته‌اند و حتی پس از آن برایشان درک این موضوع که زمانی که حالشان بسیار بد بود چگونه می اندیشیده اند، دشوار بوده است. علاوه بر اینکه با کسانی از اطرافیان خود گفتگو کنید، می توانید به تلفن حمایتی نیز زنگ بزنید.

چه زمانی باید کمک بخواهم؟​

اگر شدیدا فکر خودکشی در سر دارید نباید در این باره که کمک حرفه‌ای بگیرید، تردید کنید. می توانید با مرکز درمانی یا کلینیک روان‌درمانی تماس بگیرید. اکر احساس می کنید که برای خودتان تماس گرفتن دشوار است می توانید از کسی بخواهید که شما را همراهی کند. بهتر است هرچه زودتر این کار را انجام دهید. کمک در دسترس است و شما این حق را دارید که از آن برخوردار شوید. اگر شدیدا فکر خودکشی هستید و یا یا نقشه‌ای مشخص برای پایان دادن به زندگی خود دارید باید فورا به درمانگاه مراجعه کنید.
 

ایلین

کاربر غیرعضو
خود کشی الکی نیس خیلیا تا دم مرگ رفتن برگشتن
 
  • برچسب ها
    اسم قرص برای خودکشی نی نی سایت خودکشی الکی نی نی سایت خودکشی با استامینوفن نی نی سایت خودکشی با فنوباربیتال نی نی سایت خودکشی با قرص آلپرازولام نی نی سایت خودکشی با قرص اعصاب نی نی سایت خودکشی با لوزارتان نی نی سایت قرص عدس نی نی سایت نی نی سایت چه قرصی برای خودکشی خوبه چه قرصی برای خودکشی خوبه چه قرصی برای خودکشی خوبه نی نی سایت
  • آمار انجمن

    موضوع ها
    48,721
    ارسال ها
    56,122
    کاربران
    3,408
    جدیدترین کاربران
    امیر حافظ
    عقب
    بالا