- 5/10/19
- 95,285
- 79
مشکل ورود به کارگزاری آگاه / مشکل ورود به بآشگاه با اطلاعات کاربری پنل آنلاین /مشکل ورود به باشگاه آگاه / مشکل در ورود به سیستم آگاه / مشکل در ورود به حساب کاربری بآشگاه / مشکل دسترسی به آساتریدر آگاه / مشکلات در خصوص ورود به نرم افزار معاملاتی آساتریدرآگاه / مشکل در ارتباط باسرور در اپلیکیشن آساتریدر /
سوال مشتری کارگزاری آگاه :
با سلام و خدا قوت
بنده مدتی که برای ورود به سامانه دچار مشکل شدم و با وارد کردن نام کاربری و رمز سامانه پیام(کاربر مورد نظر قفل شده است.) رو میده.یک بار با همکاران شما تو کارگزاری تماس گرفتم و انها با ریست کردن نام کاربری و رمز مشکل بنده رو حل کردن ولی الان دوباره به این مشکل برخوردم.باید چکار کنم.
با تشکر از شما
پاسخ کارگزاری آگاه به این سوال :
دوست گرامی سلام
قفل حساب کاربری شما برداشته شد. بخاطر داشته باشید در صورت ورود پسورد اشتباه در سایت بآشگاه یا سامانه آنلاین، نام کاربری شما قفل خواهد شد. برای برداشتن قفل کافی است در ساعات اداری با شماره ۸۲۱۵۴۸۰۰-۰۲۱ از شنبه تا چهارشنبه از ۸ صبح تا ۱۶ تماس حاصل فرمایید.
سوال مشتری کارگزاری آگاه :
با سلام و خدا قوت
بنده مدتی که برای ورود به سامانه دچار مشکل شدم و با وارد کردن نام کاربری و رمز سامانه پیام(کاربر مورد نظر قفل شده است.) رو میده.یک بار با همکاران شما تو کارگزاری تماس گرفتم و انها با ریست کردن نام کاربری و رمز مشکل بنده رو حل کردن ولی الان دوباره به این مشکل برخوردم.باید چکار کنم.
با تشکر از شما
پاسخ کارگزاری آگاه به این سوال :
دوست گرامی سلام
قفل حساب کاربری شما برداشته شد. بخاطر داشته باشید در صورت ورود پسورد اشتباه در سایت بآشگاه یا سامانه آنلاین، نام کاربری شما قفل خواهد شد. برای برداشتن قفل کافی است در ساعات اداری با شماره ۸۲۱۵۴۸۰۰-۰۲۱ از شنبه تا چهارشنبه از ۸ صبح تا ۱۶ تماس حاصل فرمایید.