چرا مرد روی زن می خوابد

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,286
79
جواب چرا مرد روی زن می خوابد را در مجله آموزش همیارخاص ببینید | ⚡️ جواب 100 % درست اینجاست

چرا مرد روی زن می خوابد.jpg

سوال :

چرا مرد روی زن می خوابد

همیارخاص جواب این سوال را برای شما گردآوری کرده است

جواب :

در یک رابطه زناشویی، زن ها بیشتر به حمایت عاطفی احتیاج دارند و شاید پیشنوازی در رابطه جنسی برای آنها لذت بخش تر از دخول تلقی گردد.

ولی برای مردان این مسئله کاملا برعکس می باشد. مردان بیشتر به دخول تمایل دارند. در حالت کلی مردان دوست دارند در رابطه مورد حمایت و تحسین قرار بگیرند. به عبارتی حس قدرت آن ها بیش از پیش نمایان می گردد.

رابطه جنسی از بدن شروع می شود
در حالی که میل زنان به رابطه جنسی ممکن است ناشی از ذهنیات، یا احساسات و گرایش های عاطفی آن ها باشد، برای مردان این میل کاملا فیزیکی است. در مردان مقادیر انبوهی از تستوسترون در بدنشان جریان دارد و آن ها را به سمت ابراز رابطه سوق می دهد. نعوظ در مردان جوان با کوچکترین تحریکی شروع می شود. ساختار مغزی مردان به گونه ای است که به راحتی به هرگونه جذابیت های فیزیکی در زنان پاسخ مثبتی خواهد داد. لباس آراسته، آرایش و اندام متناسب به راحتی می تواند مردان را تحریک نماید.

برای مردان، رابطه جنسی همانند رفع احساس گرسنگی است
بله، او می خواهد سیر شود. اما میل او به رابطه جنسی مانند هوس شکلات است. مردان در هر شرایطی باشند، حتی اگر با همسر خود دعوا کنند نیز باز هم کشش جنسی و پایدار بودن غریزه جنسی در آن ها به هیچ عنوان از بین نمی رود. به همین دلیل است که بعد از رفع گرسنگی، پس از انزال پشت خود را به طرف زن می کنند و به راحتی می خوابند. خواب آلودگی بعد از رابطه جنسی کاملا طبیعی است.

رابطه جنسی برای مردان انرژی آفرین است
تمایلات جنسی به روابط صمیمانه مرد با اطرافیانش، پتانسیل و هیجانی را می افزاید. انرژی هورمونی به او انگیزه و حتی احساس شور و شوق را اعطا نموده تا هدف و کار و زندگی خود را دنبال کند و بتواند به رابطه ی خویش با شریک خود ادامه دهد. به عبارتی یک رابطه ی جنسی خوب می تواند مرد را از یکنواختی دربیاورد و درست مانند دکمه ری استارت کامپیوتر روحیات آن ها بازیابی می شود.

به دلیل هیجان زیادی که این کار دارد
این مورد هیجان انگیزترین بخش ماجراجویانه زندگی زناشویی است. بدن مردان همانند یک خودرو بوده که دوست دارند بیشتر گاز بدهند تا لذت بیشتری را تجربه نمایند.

از آنجایی که به ارگاسم رسیدن در مردان معمولا کار آسانی است، به نظر می رسد که تجربه انواع اعمال جنسی و پوزیشن ها راهی فوق العاده برای کشف و افزایش رضایت او باشد. هر رفتاری از جمله: لاس زدن، لبخند، کنایه، دیدن چهره خوش فرم یک زن، یا دیدن تصاویر جنسی، چه تخیلی باشد یا واقعی، ضربه ای را به مغز مرد وارد می سازد. امواج مغزی او فقط با اشاره به چیزی یا کسی که او را به یاد رابطه جنسی می اندازد، از شدت خوشحالی اوج می گیرد.

رابطه جنسی راهی بوده که یک مرد می تواند بر اساس آن به شریکش عشق بورزد
لحظه‌ای که شریک زندگی او به ارگاسم میرسد، اغلب لحظه‌ای است که مردان آن را رضایت‌بخش‌ترین لحظه از نظر جنسی توصیف می‌کنند. به عبارتی واضح تر مردان دوست دارند که رابطه به صورت دو طرفه برایشان جذاب باشد. احتمالا آن ها از این فرضیه که چرا مرد روی زن می خوابه و یا این که چرا مردان فقط رابطه جنسی را دوست می دارند، ناراحت می شوند.

مردان دوست دارند که لذت متقابل را در رابطه جنسی تجربه نمایند. او غالباً در مورد اینکه چگونه اوضاع را برای شریکش بهتر کند، تخیلاتی را در ذهنش می‌سازد. او تمایل دارد، بتواند اطلاعاتی را در مورد شریک عاطفی و جنسی خود بدست بیاورد تا بتواند حس هیجان را در او صد چندان نماید.

رابطه زناشویی خود مفهوم عشق، تلقی می گردد
آزادی جنسی باعث می شود تا مردان احساس کنند بالاخره در خانه آخر هستند یا به آخرین مرحله رسیده اند. رابطه جنسی مظهر عشق و مراقبت بوده و حالت تسکین دهنده و حمایت کننده ای دارد.

عشق ورزیدن به معنای واقعی کلمه، یک احساس عمیق وابستگی به شریک زندگی را در او ایجاد می کند و از خود گذشتگی در رابطه، حس ایمان و خوش بینی را در او تحریک می کند. تجربه احساس خواسته شدن، توسط شریک زندگی اش، می تواند مطمئن ترین بخش در رابطه برای او تلقی گردد.

پس اگر باز هم برایتان سوال پیش آمد که چرا مرد روی زن می خوابه ، یکی از پاسخ ها می تواند این باشد که با این کار احساس خواسته شدن می کند.

در حالی که بیشتر زنان ممکن است قبل از داشتن یک ارتباط فیزیکی عالی، آرزوی یک ارتباط عاطفی خوب را داشته باشند. زن دوست دارد در یک رابطه احساس امنیت کند و تا زمانی که حمایت و امنیت را از مرد دریافت نکند، نمی تواند با مرد وارد رابطه شود. در نهایت، میل جنسی مردانه در یک رابطه، یک هدیه تلقی می گردد – این مورد یک راه ایجاد عشق می باشد. drchek

بعد از رابطه جنسی مردان انژی از دست می دهند و زنان به دست می آورند
رابطه جنسی بر جنبه های روانی نیز تمرکز دارد، ادغام دو بدن که باعث هدایت انرژی و پرانرژی کردن زن و مرد دارد. رابطه جنسی و ارگاسم اوج آگاهی روانی است و اتحاد انرژی را نشان میدهد. اما ارگاسم مرد خارجی است و باعث خارج شدن این انرژی میشود. در مقابل اوج لذت جنسی در زن درونی است و انرژی در بدن باقی میماند و برای همین سرحال میماند.

عکس مرد روی زن می خوابد نی نی سایت
عکس مرد روی زن می خوابد نی نی سایت
عکس مرد روی زن می خوابد نی نی
عکس چرا مرد روی زن می خوابد
دوران بارداري عکس مرد روی زن می خوابد نی نی سایت

🤩جواب های بیشتر را در مجله آموزش ببینید، همچنین میتوانید سوالات خود را پس از عضویت در سایت ، در بخش آموزش ارسال کنید
⭐همچنین میتوانید از سایر بخش های سایت مانند اخبار و مجله ها ، دانلود آهنگ و... سایت دیدن فرمایید
 
آخرین ویرایش:
  • برچسب ها
    زن از کجاش خوشش میاد زن بیشترازکجاحال میکند؟ زن روی مرد میخوابد نی نی سایت عکس مرد روی زن می خوابد نی نی سایت مرد از کدام قسمت بدن زن خوشش میاد پمپ زدن چیست چرا مرد روی زن می خوابد چرا مرد روی زن می خوابد عکس چرا مرد روی زن می خوابد نی نی سایت چرا مرد ها روی زن می خوابد کجای مرد رو بخوریم عکس
  • آمار انجمن

    موضوع ها
    48,721
    ارسال ها
    56,128
    کاربران
    3,409
    جدیدترین کاربران
    Mehdi00842
    عقب
    بالا