چرا شب ها نباید به اینه نگاه کرد

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,285
79
چرا شب ها نباید به اینه نگاه کرد ، را در همیارخاص بخوانید


آینه ها موارد جادویی هستند. اینکه چرا این کار انجام نمی شود و علائمی که ممکن است در این امر وجود داشته باشد ، در مقاله بحث خواهد شد.

شب نمی توانید به آینه نگاه کنید: نشانه ها​


اجداد ما نیز می دانستند که شما شب نمی توانید به آینه نگاه کنید. بنابراین ، اشیا به گونه ای چیده شده بودند که فرد نمی تواند خودش را ببیند ، قبل از خواب می رود. به طور معمول ، بسیاری از آنها به این علائم اهمیت زیادی نمی دهند و بیهوده است:

ارجاع! با اطمینان می توانیم بگوییم که در روزگاران قدیم نگرش نسبت به اشیا ef بازتابنده کاملاً غیرتی بود. هر دختری آینه مخصوص خود را داشت که دیگران نمی توانستند به آن نگاه کنند. همچنین ، اجسام انعکاسی هرگز در اتاق خواب ها نصب نشده و اکثراً بسته نگه داشته می شوند.

اگر بعد از نیمه شب به آینه نگاه کنید چه اتفاقی می افتد​


اگر با این وجود ، به دلیل کنجکاوی یا به طور تصادفی ، مجبور شدید شبانه خود را در آینه نگاه کنید – فراموش نکنید که این چیز خوبی نیست. با علائم ، این عمل فقط مشکلات آینده ، مشکلات و بیماری ها را تعیین می کند.

نیروی نجس از دنیای واقعی انرژی می گیرد. فردی که با انرژی حیاتی ضعیف به یک سطح بازتابنده نگاه می کند ، می تواند بسیار بیمار شود و یا حتی به طور غیر منتظره بمیرد.

توجه! اگر به انعکاس در تاریکی مطلق نگاه کنید ، می توانید ارواح شیطانی را وارد خانه کنید. در این حالت ، همه افرادی که در آپارتمان زندگی می کنند احساس بسیار بدی خواهند داشت ، فحش دادن ، ترس ، فقر ، اختلاف نظر در خانه حل می شود.

به جای انعکاس خود ، مردم گاهی اوقات تصاویر اجداد مرده را می بینند. اگر آینه بسیار قدیمی است ، پس از آن مقدار زیادی از اطلاعات در مورد افراد مختلف جمع شده است ، بنابراین مشاهده یک غریبه در تاریکی به جای انعکاس آن خوشایند نیست.

افراد خاصی پس از این جلسه می توانند به بیمارستان روانپزشکی مراجعه کنند. بنابراین ، نباید چنین اشیای بازتابنده عتیقه ای را که قبلاً استفاده شده اند ، خریداری کنید. و نیازی نیست که خودتان به تاریکی نگاه کنید.

مهم! به جای خود ، می توانید نیروهای ناپاک را ببینید. اگر یک براونی در شب منعکس می شود ، پس باید انتظار دردسر داشته باشید. این محافظ خانه عصبانی خواهد شد و زندگی را بدبخت خواهد کرد.

حتی مفاخر مشهور علم نیز مخالف سرسخت دیدگاه های شخص خود در شب هستند. به سادگی ، در غیاب نور کافی ، یک شخص قادر به دیدن چیزی به طور خاص بر روی خود نخواهد بود ، اما سوسو زدن از پنجره ، سایه گربه در حال اجرا ، همراه با جلوه صوتی ، به مغز کمک می کند تا یک تخیل جادویی ایجاد کند.

همچنین ، سینما که در آن آینه جذب کننده اصلی روح است ، می تواند ترس را برای مدت طولانی در فرد ایجاد کند. علاوه بر این ، به گونه ای که مردم شروع به برخورد با آینه های واقعی می کنند مانند چیزی وحشتناک.

اگر مجبور بودید شب به آینه نگاه کنید: چه کاری باید انجام دهید​


اگر هنوز باید خود را در آینه می دیدید ، باید این منفی را با کمک دعاها از بین ببرید: روح القدس ، مزمور ۹۰ ، پدر ما.

مهمترین چیز این است که فراموش نکنید که هر سطح بازتابنده باید تمیز باشد – به موقع گرد و غبار را پاک کنید و تمیز کنید. در این حالت ، انرژی منفی شروع به جمع آوری نمی کند. و البته ، بهتر است که در طول روز خود را تحسین کنید ، و شما باید لبخند بزنید و انرژی مثبت ساطع کنید.


چرا شب ها نباید به اینه نگاه کرد​


عنوان : چرا شب ها نباید به اینه نگاه کرد


اگر این مطلب نیاز به اصلاح و یا تکمیل دارد از طریق انتهای همین مطلب اطلاع دهید
 

بدوننن ناممم

کاربر غیرعضو
شب انرژی ماورایی زیاد میشه و ارواح و نیرو های شیطانی قدرت چند برابری پیدا می کنند و اینه هم که یکی از وسیله هایی که ارواح برای ظاهر شدن ازش استفاده می کنن
 
  • برچسب ها
    هیچ
  • جدیدترین ارسال ها

    آمار انجمن

    موضوع ها
    48,721
    ارسال ها
    56,120
    کاربران
    3,406
    جدیدترین کاربران
    محمدمهدی قیاسی
    عقب
    بالا