چرا رمز پویا نمیاد

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,285
79
چرا رمز پویا نمیاد | حل مشکل ارسال نشدن رمز پویا | خطا در رمز پویا | رمز پویا نمیاد |


سوال :

چرا رمز پویا نمیاد


جواب :

رئیس اداره زیرساخت‌ و نرم‌افزار یکی از بانک‌ها با بیان اینکه ما از سامانه هریم دیتا می‌گیریم و در کسری از ثانیه رمز پویا ارسال می‌شود اما دیر رسیدن پیامک به دست مشتری دیگر در اختیار بانک نیست، گفت: مشکلات در زیرساخت‌های مخابراتی و پیامکی کشور، فاصله و شلوغی منطقه‌ای معمولا از علل تاخیر در ارسال پیامک‌هاست.

حجم بالای درخواست پیامک رمز پویا باعث شده است تا در روند دریافت پیامک، اختلال ایجاد شود.

بنابراین در هنگام خرید اینترنتی، با زدن دکمه دریافت رمز پویا، پیامک آن ارسال نمی‌شود.

هم چنین عده ای از کاربرانی که پیامک برای آنها ارسال نمی‌شود، به این دلیل است که اقدام به فعالسازی رمز پویا نکرده‌اند.

برای دریافت پیامک رمز دوم پویا هر بانک حتما باید ابتدا مراحل فعالسازی رمز پویا را انجام داده باشید.

1- اطمینان از فعال بودن شماره ثبت شده
لازم است مطمئن شوید همان سیم کارت که آن را در هنگام افتتاح حساب و فعال سازی رمز پویا به بانک معرفی کرده اید داخل گوشی فعال باشد.

2- بررسی شبکه ارتباطی گوشی
گاهی وقت ها پیش می آید که شبکه موبایل با مشکلات مواجه است که با جابجا شدن از آن نقطه و یا خاموش روشن کردن گوشی مشکل حل می شود.

3- پر شدن فضای حافظه گوشی
با پر شدن فضای حافظه گوشی موبایل امکان دریافت پیامک وجود ندارد و پیامک های جدید در گوشی نمایش داده نمی شود بنابراین مطمئن شوید که فضای خالی کافی داشته باشید. این مشکل خصوصا در گوشی های ساده بسیار شایع است.

4- شلوغ بودن ترافیک شبکه پیامک و موبایل
بسیاری از وقت ها دیده شده که ترافیک بالای استفاده کاربران از شبکه های موبایل در ایام خاص یا ساعت خاص باعث می شود که پیامک های رمز پویا ارسال نشود و یا دیرتر دریافت شود.

نتیجه گیری
توصیه می کنیم برای اینکه هیچگاه منتظر نمانید و مشکلات این چنین نداشته باشید از اپلیکیشن های معتبر رمزنگار معرفی شده توسط بانک ها استفاده کنید.
 
  • برچسب ها
    اپلیکیشن رمز پویا حل مشکل ارسال نشدن رمز پویا خطا در رمز پویا رمز پویا نمیاد رمز پویا چند رقمی است علت عدم دریافت پیامک بانک صادرات فعال سازی رمز پویا بانک سپه از طریق پیامک فعال سازی رمز پویا بدون مراجعه به خودپرداز چرا رمز پویا بانک ملی نمیاد چرا رمز پویا نمیاد چرا پیامک رمز پویا بانک شهر نمیاد کد دستوری رمز پویا بانک کشاورزی
  • جدیدترین ارسال ها

    آمار انجمن

    موضوع ها
    48,721
    ارسال ها
    56,120
    کاربران
    3,408
    جدیدترین کاربران
    امیر حافظ
    عقب
    بالا