چرا در واتساپ عکس و فیلم باز نمیشه

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,285
79
رفع خطای عدم دانلود واتساپ عکس و فیلم | عدم دانلود عکس و فیلم واتساپ | خطا دانلود عکس و فیلم واتساپ | دانلود نشدن عکس و فیلم در واتس آپ |

رفع مشکل دانلود نشدن عکس و ارسال ویدیو در واتساپ​

How to Fix the Can’t Save , Send or Download Photos and Video in Whatsapp​

درمجله فضای مجازی همیارخاص با ما باشید تا بررسی کنیم که چرا عکس و فیلمها در واتس آپ دانلود نمیشوند :

به طور پیش فرض واتس اپ در iOS 7 تمام رسانه های ورودی را در فهرست دوربین آیفون شما ذخیره می کند. اگر به هر دلیلی واتساپ ذخیره کردن عکس ها و ویدیوها را در فهرست دوربین شما را متوقف کرده است چند روش وجود دارد که شما باید بررسی کنید. مطمئن شوید که دانلود عکس و فیلم در واتس اپ غیرفعال نشده است. قبل از اینکه هر کاری انجام دهید مطمئن شوید که واتساپ را به آخرین نسخه ارتقاء داده اید. App Store را باز کنید و روی منوی Update تپ کنید و مطمئن شوید که واتس اپ منتظر آپدیت شدن نیست. اما اگر آخرین نسخه واتس اپ برای iOS وجود دارد روی update تپ کنید.

حل مشکل دانلود نشدن عکس و فیلم در Whatsapp​

واتساپ را روی دستگاه آیفون خود باز کنید. روی منوی Settings تپ کنید. روی Chat Settings تپ کنید. کلید Save Media Input را فعال کنید. از دوست خود بخواهید که یک عکس یا ویدیو را برای شما ارسال کند حالا بررسی کنید ببینید مشکل دانلود نشدن عکس و فیلم در واتس اپ شما حل شده است یا نه.

مشکل دانلود نشدن تصاویر در واتس اپ​

گاهی اوقات حتی زمانی که گزینه Save Incoming Media را فعال کرده اید اما باز واتس اپ نمی تواند عکس ها و ویدیوهای شما را در فهرست دوربین ذخیره کند. مشکل دانلود نشدن تصاویر و فیلم در واتس اپ عمدتا به این دلیل است که شما واتس اپ را از دسترسی به برنامه photos منع کرده اید. این اتفاق حتی ممکن است به صورت تصادفی رخ داده باشد. یعنی وقتی از شما پرسیده می شود که به واتس اپ اجازه دسترسی به برنامه photos را می دهید؟ شما اتفاقی روی Dont Allow ضربه زده اید.
به مسیر Settings → Privacy → Photos بروید. در لیست برنامه های نمایش داده شده اطمینان حاصل کنید که سوئیچ Whatsapp فعال است. از واتس اپ خارج شوید. برنامه را دوباره راه اندازی کنید. از دوستان تان بخواهید که یک عکس برای شما ارسال کنند. حالا بررسی کنید ببینید مشکل دانلود نشدن تصاویر در واتس اپ برایتان حل شده است یا نه.
اگر هر دو روشی که در بالا توضیح دادیم برای شما کار نکرد سعی کنید برنامه واتس اپ را کاملا پاک کنید. بعد دوباره برنامه را نصب کنید. واتس اپ در بازه زمانی یک ماه، آپدیت جدید آماده و نسخه های قبلی را از رده خارج می کند. اگر واتساپ از شما سوال می کند که به برنامه photos اجازه دسترسی می دهید شما allow را انتخاب کنید.


حل مشکل باز نشدن و پخش نشدن عکس و فیلم در واتساپ​

اگر عکس های شما در واتساپ باز نمی شود و یا فیلم ها پخش نمی شوند به مسیر Settings > Data usage بروید. حالا بررسی کنید ببینید آیا گزینه های images ( عکس) و فیلم ( videos) در قسمت when roming ( هنگام رومینگ)، when connect to wifi ( هنگام اتصال به وای فای)، when use data ( استفاده از داده یا اینترنت تلفن همراه) برای شما در حالت انتخاب شده است یا نه. در صورت انتخاب نبودن این گزینه ها را انتخاب کنید و گوشی خود را ریستارت کنید.


پاک کردن کش و داده جهت رفع مشکل دانلود نشدن عکس و فیلم در واتس آپ​

گاهی با پاک کردن کش و داده می توان مشکل دانلود نشدن کش در واتس آپ را حل کرد. برای انجام این کار به مسیر setting > data and storage > storage usage بروید و روی clear cache تپ کنید. در این صفحه شما می توانید روی clear data کلیک کنید تا دیتا های برنامه هم پاک شود.

روش های دیگر برای رفع مشکل لود نشدن عکس پروفایل ، فیلم های ارسالی و.. در واتس اپ​

به طور خلاصه از رایج ترین دلایل لود نشدن عکس و ویدیو در واتس اپ می توان به موارد زیر اشاره کرد:

اتصال اینترنت شما ممکن است ضعیف باشد. در صورت امکان با اینترنت قوی تر به واتس اپ متصل شوید.
ممکن است تاریخ و زمان در تلفن شما اشتباه تنظیم شده باشد. وارد تنظیمات گوشی خود شوید و گزینه Data and Time را انتخاب کنید و تاریخ و زمان را به درستی تنظیم کنید.
ممکن است کارت SD شما خراب شده باشد که مجبور به تعویض خواهید شد.
ممکن است کارت حافظه شما فضای کافی نداشته باشد. که با پاک کردن فایل ها و برنامه هایی که مورد نیازتان نیست را حذف کنید و یا حافظه خود را ارتقاء دهید. شما می توانید کارت حافظه خود را فرمت کنید.
ممکن است کارت حافظه شما در حالت Read-only باشد. انزل وب anzalweb
 
  • برچسب ها
    باز نشدن عکس پروفایل واتساپ حالت فقط خواندنی غیرفعال شده باشد خطا دانلود عکس و فیلم واتساپ دانلود نشدن عکس و فیلم در واتس آپ رفع خطای عدم دانلود واتساپ عکس و فیلم عدم دانلود عکس و فیلم واتساپ علت پخش نشدن ویدیو در واتساپ متاسفانه این فایل در حافظه داخلی شما موجود نیست متاسفیم به نظر میرسد این رسانه از بین رفته است مشکل واتساپ امروز چرا در واتساپ عکس و فیلم باز نمیشه نی نی سایت چرا پیام در واتساپ ارسال نمیشه
  • جدیدترین ارسال ها

    آمار انجمن

    موضوع ها
    48,721
    ارسال ها
    56,120
    کاربران
    3,406
    جدیدترین کاربران
    محمدمهدی قیاسی
    عقب
    بالا