پیش بینی بورس فردا

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,287
79
خبر پیش بینی بورس فردا را در همیارخاص ببینید

410567_920.jpg

به گزارش همیارخاص بورس امروز نزولی شد و شاخص به محدوده یک میلیون و ۵۳۹ هزار واحدی رسید. به گفته کارشناسان بازار در بلند مدت صعودی می‌شود. شاخص کل بورس امروز روند نزولی گرفت و شاخص هم‌وزن نیز صعودی شد.

مجنبی دیبا،کارشناس بازار سرمایه می‌گوید: از لحاظ تکنیکالی، همچنان احتمال بازگشت به محدوده یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحد وجود دارد، اما با توجه به روند معاملات امروز و حضور خریداران در بازار، امکان تکرار روند امروز وجود دارد.

وی توضیح می‌دهد: فردا جنگ بین عرضه و تقاضا را خواهیم داشت. اگر این اتفاق منجر به سوق داده شدن شاخص کل به سمت یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحد نشود، در حالت کلی حرکات خنثی را در شاخص کل خواهیم داشت.

این کارشناس بازار سرمایه ادامه می‌دهد: به نظر می‌رسد در برخی سهام خاص صنایع کوچک‌تر روند بهتری را شاهد باشیم. اما صنایع بزرگ و شاخص ساز بازار در حالت رکورد قرار بگیرند که اتفاقاً برای آنها مسئله خوبی به حساب می‌آید.

دیبا عنوان می‌کند: در صورتی که صنایع بزرگ در حالت خنثی قرار بگیرند به این معناست که آنها کف جدیدی را شناسایی کرده‌اند و خود را برای یک سطح قیمتی بالاتر آماده می‌کنند.

وی در نهایت می‌گوید: قیمت نفت باعث شد امروز در پالایشی‌ها روند خوبی را شاهد باشیم و این روند احتمالا ادامه دار خواهد بود./تجارت نیوز





این خبر در دسته اجتماعی سایت همیارخاص منتشر شده است
منبع خبر راهبردمعاصر است / 1401-02-20
شما میتوانید از بخش های دیگر مانند : ورزشی ، سیاسی ، و فضای مجازی دیدن فرمایید
 
  • برچسب ها
    هیچ
  • آمار انجمن

    موضوع ها
    48,722
    ارسال ها
    56,132
    کاربران
    3,409
    جدیدترین کاربران
    Mehdi00842
    عقب
    بالا