پله فوتبالیست درگذشت | پله فوت کرد

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,285
79
آخرین وضعیت از فوت پله را از سایت همیار خاص ببینید

پله-فوتبالیست-درگذشت.jpg

به گزارش سرویس ورزشی سایت همیار خاص ، برخی از رسانه های کشور برزیل ، خبر از فوت پله میدهند

منابع محلی برزیل میگویند شیمی درمانی روی درمان بیماری سرطان پله جواب نداده و وی به داروهای تسکین‌دهنده روی آورده است. وضعیت جسمانی اسطوره فوتبال برزیل وخیم گزارش شده است.

قطع امید از پله!
بدن پله دیگر به شیمی درمانی واکنش مثبت نشان نمی دهد و او حالا به بخش end of life care یا مرگ آرام منتقل شده است.

بیوگرافی پله​


ادسون آرانتس دو ناسیمنتو (پرتغالی: Edson Arantes do Nascimento؛ زادهٔ ۲۳ اکتبر ۱۹۴۰) که با نام پله شناخته می‌شود، بازیکن سابق فوتبال اهل برزیل است که در پست مهاجم بازی می‌کرد. او به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین بازیکنان تمام ادوار تلقی می‌شود و از سوی فیفا لقب «برترین» را گرفته‌است.

او یکی از موفق‌ترین و محبوب‌ترین چهره‌های ورزشی قرن بیستم بود. کمیته بین‌المللی المپیک در سال ۱۹۹۹ از او به عنوان ورزشکار قرن یاد کرد و نامش از سوی مجلهٔ تایم در فهرست ۱۰۰ شخصیت برجسته قرن بیستم قرار گرفت.

پله در سال ۲۰۰۰ از سوی فدراسیون بین‌المللی تاریخ و آمار فوتبال (IFFHS) به عنوان بازیکن برتر جهان انتخاب شد و همچنین یکی از دو برندهٔ مشترک بازیکن قرن فیفا بود. پله در مجموع ۱٬۲۷۹ گل در ۱٬۳۶۳ بازی زده‌است که شامل بازی‌های دوستانه نیز بوده‌است و این موضوع از سوی رکوردهای جهانی گینس به رسمیت شناخته شده‌است. از ویکی پدیا
 
  • برچسب ها
    آیا پله فوت کرده آیا پله مرده است تکذیب درگذشت پله علت مرگ پله فوتبالیست پله فوت کرد پله فوتبالیست پله فوتبالیست مرده پله مرد؟ پله کیست
  • جدیدترین ارسال ها

    آمار انجمن

    موضوع ها
    48,721
    ارسال ها
    56,120
    کاربران
    3,406
    جدیدترین کاربران
    محمدمهدی قیاسی
    عقب
    بالا