پشت پرده واگذاری آکادمی پرسپولیس

مدیر

مدیر کل انجمن
مدیر کل سایت
5/10/19
95,285
79
پشت پرده واگذاری آکادمی پرسپولیس ، این خبر را در همیارخاص ببینید


شایعه شده بود رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس قرار است آکادمی باشگاه را با مبلغی قابل توجه به صورت کنترات به اسپانسری واگذار کند و خودش از راه دور نظاره‌گر باشد، اما این موضوع تکذیب شد.

محمد محمدی معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس درباره واگذاری مدیریت آکادمی سرخپوشان گفت: این موضوع صحت ندارد و قصد واگذاری آکادمی را نداریم. البته قصد داریم مدارس فوتبال را سازماندهی کنیم و ظرف ۴ سال آینده بازیکنانی از مدارس و تیم‌های پایه به تیم بزرگسالان راه یابند. علاوه بر این قرار است امتیاز مدارس فوتبال را به پیشکسوتان بدهیم. آن‌ها فردا برنامه‌های خود را ارائهخواهند داد.

محسن خلیلی مهاجم اسبق تیم فوتبال پرسپولیس با حکم جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه در ۵ تیرماه ۱۴۰۰ به عنوان مدیر آکادمی باشگاه پرسپولیس انتخاب شد. در حال حاضر آکادمی باشگاه شامل تیم‌های امید، جوانان، نوجوانان و نونهالان است.

کسب درآمد در تیم های پایه پرسپولیس برایمان مهم نیست​


محمدی گفت: البته من برنامه ۴ ساله برای تیم‌های پایه به باشگاه پرسپولیس دادم که بیشترین بازدهی داشته باشیم و بازیکن سازی صورت بگیرد تا به خودکفایی برسیم.کسب درآمد هم برای ما مهم نیست و تمرکزمان را روی استعداد یابی است تا بازیکنان امید ما به تیم بزرگسالان کمک کنند.

تیم‌های پایه باشگاه پرسپولیس در زمینه بازیکن سازی در سال‌های گذشته موفق نبوده و اکنون قرار است باشگاه پرسپولیس از پیشکسوتانی که تمایل دارند برای مدیریت مدارس فوتبال خود استفاده کند.



این خبر در دسته بین الملل سایت همیارخاص منتشر شده است
منبع خبر : Yjc.ir است / 1401-02-20
شما میتوانید از بخش های دیگر مانند : ورزشی ، سیاسی ، و فضای مجازی دیدن فرمایید
 
  • برچسب ها
    هیچ
  • آمار انجمن

    موضوع ها
    48,722
    ارسال ها
    56,094
    کاربران
    3,406
    جدیدترین کاربران
    محمدمهدی قیاسی
    عقب
    بالا